- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
Antradienį „Harley-Davidson“ pirmąkart Europoje pristatė savo pirmąjį elektrinį motociklą „LiveWire“. Milane vykstančios motociklų parodos EICMA metu „Harley-Davidson“ produktų planavimo viceprezidentas Marcas McAllisteris pristatė ilgai laukiamo motociklo charakteristikas ir detales.
„LiveWire“ motociklo istorija prasidėjo nuo prototipo pristatymo 2014 metais. Jis atspindėjo „Harley-Davidson“ elektrinio transporto viziją ir potencialą. Po ilgų bandymų ir intensyvaus kūrimo „Harley-Davidson LiveWire“ motociklininkams gali suteikti naują ir stiprią patirtį. Motociklas varomas elektriniu varikliu, todėl pasižymi pritrenkiančiu pagreičiu. Užtenka tik pasukti akseleratorių, nes jame nėra nei sankabos, nei pavarų. Žemas svorio centras, tvirtas aliumininis rėmas ir aukščiausios kokybės reguliuojama pakaba suteikia „LiveWire“ išskirtinę dinamiką. Jo galia ir nuvažiuojamas atstumas yra pritaikytas miesto motociklininkams.
Galia
„LiveWire“ varomas elektriniu varikliu su nuolatiniu magnetu, kuris maksimalų sukimo momentą pasiekia vos pasukus akseleratorių. Variklis sumontuotas žemai, o taip sukuriamas žemas svorio centras. Todėl motociklas gerai valdomas įvairiais greičiais ir lengvai kontroliuojamas sustojus. „LiveWire“ skleidžia garsą, kuris stiprėja motociklui greitėjant. Jis atspindi sklandžią elektros galią.
Važiuoklė
Variklio dinamiką papildo važiuoklė. Ji sukurta taip, kad suteiktų tikslų vairavimą ir kontrolę miesto gatvėse bei vingiuotuose užmiesčio keliuose. Variklis yra viena iš aliuminio rėmo sudėtinių dalių, todėl „LiveWire“ konstrukcija yra itin tvirta. Taip pat motocikle sumontuota aukščiausios kokybės visiškai reguliuojama „Showa“ pakaba. Gale yra „SHOWA BFRC-lite“ viengubas amortizatorius, o priekyje – „SHOWA SFF-BP“. Pastarasis leidžia prisitaikyti prie galinio amortizatoriaus kuriamos dinamikos ir puikiai veikia mažais greičiais. Ideali kombinacija ir kontrolė tipinėse miesto situacijose.
„LiveWire“ priekyje sumontuoti „Brembo Monoblock“ stabdžiai su dvigubais 300 mm skersmens diskais. Motociklo stabdymas pasižymi tikslumu ir užtikrintumu. Šiuos pojūčius sustiprina stabdžių praslydimo sistema (ABS) ir sukibimo kontrolė (TCS). Sistemos jau yra standartinėje „LiveWire“ įrangoje kartu su „Michelin Scorcher“ (180 mm pločio gale ir 120 mm priekyje) padangomis. Motociklininkas gali pasirinkti „LiveWire“ dinamines savybes iš 7 važiavimo režimų. 4 jau sukūrė gamintojas, o 3 galima pritaikyti pagal savo poreikius.
Technologijos
Spalvotas ir lietimui jautrus ekranas sumontuotas virš vairo ir ryškiai perteikia svarbiausią informaciją. Reguliuojamas jo aukštis leidžia motociklininkui pasirinkti patogiausią padėtį. Lietimui jautriame ekrane galima valdyti „Bluetooth“, navigacijos, muzikos ir kitus nustatymus.
Pagrindinę „LiveWire“ ličio jonų bateriją saugo lieto aliuminio dėžė. Motocikle taip pat yra mažesnė 12 voltų ličio jonų baterija, kuri tiekia energiją šviesoms, signalui, ekranui ir kitoms funkcijoms. Įkrauti motociklą galima pirmojo lygio krovikliu tiesiog iš namų elektros lizdo. Jame taip pat veikia antrojo ir trečiojo lygio greito krovimo sistemos su SAE J1772 jungtimi JAV rinkai arba tarptautinei rinkai skirta CCS2 – IEC jungtimi. Visos „Harley-Davidson“ atstovybės prekiaujančios „LiveWire“ motociklais turės viešą įkrovimo stotelę.
Stilius
„LiveWire“ stilius atspindi jo galią ir pagrindinį „Harley-Davidson“ dizaino elementą – dėmesį varikliui. Lygiai taip pat kaip „V-Twin“ variklis yra tarsi ryškiausias brangakmenis „Harley-Davidson“ karūnoje, taip ir „LiveWire“ pirmiausiai žvilgsnius traukia savo varikliu. Jo mechaniška ir raumeninga išvaizda praneša apie motociklo galią. Be to, aliumininė baterijos dėžė stilizuota aušinimo plokštelėmis. Rėmas nudažytas, pasitelkiant specialią technologiją, todėl primena anoduotą metalą. Siluetą formuoja nuo baterijos einančios linijos, kurios pratęsiamos vapsvos liemenį primenančioje galinėje dalyje. Tuo tarpu sparnas yra taip arti rato, kad jo beveik nesimato.
Naujasis „Harley-Davidson LiveWire“ prekyboje pasirodys kitais metais, o daugiau jo detalių ir išankstinio užsakymo tvarka bus pristatyta 2019 metų sausį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vairuotojai, dėmesio! Pilies žiedo eismo schema padės orientuotis2
Kauno miesto savivaldybė praėjusią savaitę Pilies žiede pakeitė eismo organizavimo tvarką. Dabar važiuojant Jonavos gatve nuo pilies nebegalima įsukti į žiedą. ...
-
Amerikiečiai pribloškė kinus: įvedė drakoniškus tarifus elektromobiliams2
Artėjant prezidento rinkimams Džo Bidenas paskelbė, kad beveik keturis kartus, iki 100 proc., padidins muitus iš komunistinės Kinijos importuojamiems elektromobiliams. Dėl tokių amerikiečių sankcijų ir Europos Sąjungai teks skubiai spręsti, k...
-
„Vairuokite kaip moterys“: neigia ilgus metus gyvavusį mitą, kad vyrai vairuoja geriau12
Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad vyrai vairuoja geriau ir saugiau nei moterys. Tačiau Prancūzijos eismo įvykių statistika rodo ką kita. 2022-2023 m. 84 proc. mirtinų autoįvykių sukėlė vyrai. Todėl dabar nauja socialinė kampanija Prancūzijoje ske...
-
Atskleistas 2025 metų Dakaro ralis: naujovės ir iššūkiai1
Šeštadienio vakarą, 2025-ųjų Dakaro ralio prezentacijos metu buvo atskleistas preliminarus lenktynių maršrutas bei pakoreguoti varžybų principai. ...
-
Per piką Pilies žiede – dar didesnis chaosas: pakeistos eismo tvarkos dalis vairuotojų nepastebi18
Penktadienį Pilies žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, nubraižyta ištisinių linijų, tačiau dalis vairuotojų važiuoja kaip seniau, sukeldami chaosą. Daugiau automobilių rikiuojasi ir Šv. Gertrūdos gatvėje, mat tik iš &...
-
Balandį Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka išaugo daugiau nei 10 proc.
Balandį naudotų lengvųjų automobilių įregistruota 10,2 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Sarkazmas keliuose: kiek reikia skubančių vairuotojų sankryžai užblokuoti?16
Spūstys jau tapo kasdienybe. Sąmoningumas padeda visiems sveikiems ir greičiau grįžti namo. Tačiau taisyklių paiso ne visi. ...
-
Pilies žiede pakeista eismo tvarka: vairuotojai masiškai kerta naujas ištisines linijas64
Jonavos gatvės žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, tad atvažiuojant nuo Kauno pilies įvažiuoti į žiedinę sankryžą nepavyks, čia naujai nubraižyta ištisinė juosta. Patekti į šią žiedinę sankryžą iš Senamiesčio ...
-
Į ateities kelius – be vairuotojo1
Ateities transporto sistemoms skirtos technologijos žengė dar vieną žingsnį į priekį: bendrovė „Hyundai“ paskelbė, kad jos elektromobilio „Ioniq 5“ pagrindu sukurtas robotaksi Jungtinėse Amerikos Valstijose išlaikė egz...
-
Grėsminga promilių statistika3
Šį mėnesį sulaikytų neblaivių vairuotojų antirekordininku pretenduoja tapti Vilniaus gyventojas. ...