Pereiti į pagrindinį turinį

„Harley Davidson“ pristato naujus galingus turistinius motociklus

2016-08-24 12:11
DMN inf.

Gamintojas nutraukia paslapties skraistę nuo naujojo „Milwaukee-Eight“ variklio, jau devintojo „Big Twin“ serijoje ir naujos pakabos skirtos 2017 metų „Touring“ modeliams.

Gamintojų nuotr.

Daugiau galios. Daugiau komforto. Daugiau kontrolės. Šiandien „Harley Davidson“, pristatydami visiškai naują „Milwaukee-Eight“ variklį, jau devintąjį „Big Twin“ per visą savo istoriją, iš naujo kuria motociklų turizmą. Taip pat tarp naujienų – visiškai nauja priekinė ir galinė pakaba visam 2017 metų „Touring“ motociklų asortimentui.

„Jie yra galingiausi, greičiausiai reaguojantys ir patogiausi „Touring“ tipo motociklai, kokius „Harley-Davidson“ kada yra pasiūlę, – sakė Stiliaus ir produktų kūrimo strategijos viceprezidentas Scottas Milleris, – „Nesupainiojama „Harley Davidson“ „Touring“ motocilų išvaizda, garsas ir pojūtis kartu su šiemetiniais patobulinimais pakilo į dar didesnes aukštumas. Jūs tikrai turite tai pajausti, todėl kviečiame visus motociklininkus vykti į artimiausią atstovybę ir užsisakyti bandomąjį važiavimą.“

Naujas „Miwaukee-Eight“ variklis

Naujasis„Milwaukee-Eight“ variklis jau yra devintasis kompanijos kūrinys „Big Twin“ serijoje. Jis buvo kurtas nuo švaraus lapo, todėl variklyje dera klasikinė išvaizda, garsas ir jausmas, kurį sukelia visos „Harley- Davidson Big Twin“ jėgainės. Visgi naujasis variklis patobulėjo visomis charakteristikomis.

„Milwaukee-Eight“ variklis neša visą „Harley-Davidson Big Twin“ paveldą į ateitį, – pasakojo vyriausiasis variklių inžinierius Alexas Bozmoskis, – Atiduodami pagarbą „Big Twin“ esminiam charakteriui, mes sukūrėme visiškai naują variklį. Kiekvienas motoro darbo, patikimumo ir stiliaus aspektas buvo pagerintas atsižvelgiant į viso pasaulio „Harley-Davidson“ klientų norus.“

Išlaikydamas klasikinį „V-Twin“ 45 laipsnių kampą tarp cilindrų „Milwaukee-Eight“ išvysto 11 proc. didesnį sukimo momentą nei ankstesni modeliai. Kiekvienam cilindrui sumontuoti 4 vožtuvai, kurie leidžia 50 proc. padidinti oro įsiurbimo ir išmetimo srautą. „Milwaukee-Eight“ variklis subalansuotas taip, kad vibracija laisvomis apsukomis sumažėjo 75 proc., tačiau išlaikė klasikinį „Harley-Davidson V-Twin“ pojūtį, o greitkeliuose jis toliau išlieka sklandus. Nauja karščio mažinimo startegija visuose „Milwaukee-Eight“ varikliuose pagerino vairuotojo ir keleivio komfortą. Nepaisant išaugusios galios, „Milwaukee-Eight“ variklis yra 7 proc. ekonomiškesnis, lyginant su ankstesniais modeliais.

Siūlomi dviejų darbinių tūrių „Milwaukee-Eight“ varikliai: 1745 cm3 „Milwaukee-Eight 107” ir „Twin Cooled Milwaukee-Eight 107” standartiniams modeliams bei 1870 cm3 „Twin Cooled Milwaukee-Eight 114” skirtas „Harley-Davidson Custom Vehicle Operations“ (CVO) motociklams.

Nauja „Touring“ pakaba

Nauji priekinės ir galinės pakabos elementai pagerino visų 2017 metų „Harley-Davidson Touring“ modelių komfortą, kontrolę ir technines charakteristikas. Nauji galiniai amortizatoriai su emulsine technologija leidžia vienos rankenėlės pagalba juos reguliuoti 15-30 proc. didesne eiga nei ankstesniuose standartiniuose „Touring“ modeliuose.

„Dabar pakabą be jokių įrankių ar pompų galima reguliuoti atsižvelgiant į vairuotojo, keleivio ar krovinio svorį, – sako „Harley-Davidson“ Motociklų gamybos vadovas Paulas Jamesas, – Vienąkart nustačius nebereikės papildomo reguliavimo, o amortizatoriai nepraleis skysčio.“

Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris atkartoja lenktynėms skirtų kasetinių šakių veikimą.

„Screamin‘ Eagle Performance“ paketas

Šis paketas „Touring“ modeliams pasiūlys platų ECE sertifikuotų produktų liniją: „Street Cannon“ užmuontuojamus duslintuvus, „Heavy Breather Performance“, „Ventilator“ ir „High-Flow Air Cleaner“ oro filtrus. Taip pat naujieji „Screamin‘ Eagle Milwaukee-Eight“ rinkiniai „Stage I, II, III, IV“ tam tikrose šalyse leis motociklininkams pilnai komplektuoti savo motociklo charakteristikas atsižvelgiant į važinėjimo stilių: nuo momentinio galios padidėjimo iki visiško variklio patobulinimo, išnaudojant maksimalius resursus (produktų pritaikymo galimybės veikia atsižvelgiant į atskiras rinkas).

„Harley-Davidson Custom Vehicle Operations“ serija

2017 metų CVO modeliai trijuose ribotos serijos gamyklinėse modifikacijose derins galią ir prestižą. „CVO Limited“ modelis pasižymi naujojo „Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114” variklio galia ir pagerintomis valdymo savybėmis, kurias suteikia naujoji pakaba. Taip pat 2017 metų modeliai komplektuojami su „Contrast Chrome Slicer“ ratais, o sėdynė suformuota taip, kad teiktų didesnį komfortą vairuotojui. „CVO Limited“ taip pat turi naujas 4 dažymo schemas su 4 naujomis spalvų kombinacijomis.

„CVO Street Glide“ modelis pasižymi naujojo „Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114” variklio galia, pagerintomis valdymo savybėmis, kurias suteikia naujoji pakaba, ir 4 garsiakalbių aukščiausios kokybės „Boom!” 600 vatų galingumo garso sistema. Taip pat 2017 metų modeliai turi naują bendrą daiktadėžių ir vairo užrakto sistemą, kuriai reikia to paties rakto. „CVO Street Glide“ galima užsisakyti renkantis iš 4 naujų spalvų kombinacijų.

2017 metų „CVO Pro Street Breakout“ motociklas savyje derina itin ryškią galią su ilga, raumeninga išvaizda, primenančią traukos lenktynių dvasią. Čia naudojamos pažangiausios apdailos ir tekstūros, todėl modelis į visą CVO liniją įneša tamsesnių spalvų. „CVO Pro Street Breakout“ galia kyla iš „Screamin‘ Eagle Twin Cam 110B” oru aušinamo „V-Twin“ tipo variklio. Trijų spalvų apdailos gamoje atsirado nauja „Starfire Black/Scorched Apple“ kombinacija.

Galinga „cruiser“ pasiūla

„Harley-Davidson“ ir toliau siūlo galingiausius „cruiser“ motociklus kartu su standartiniu „High Output Twin Cam 103” varikliu visiems 2017 metų „Softail“ ir „S Series“ modelius su „Screamin‘ Eagle Twin Cam 110” varikliu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų