- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pavasarį Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujos kartos kompaktiškas miesto visureigis „Hyundai Tucson“ puikiai atspindi Pietų Korėjos koncerno siekį nuosekliai kilti „premium“ segmento link. Rinkos analitikai konstatuoja, kad itin aršios konkurencijos aplinkoje „Tucson“ išsiskiria savo gebėjimu viršyti išankstinius vartotojų lūkesčius ir puikiu kainos ir vertės balansu. „Inchcape Motors“ salone pirmieji į Lietuvą atvežti „Tucson“ kainuoja nuo 19,990 tūkst. eurų.
Naujasis „Tucson“ į akis krenta dėl savo sportiško, kresno, tačiau labai harmoningai sudėto kėbulo. „Hyundai“ ne veltui akcentuoja visureigio sportiškumą – ekspertai pažymi, kad „Tucson“ yra labai vikrus ir patogus valdyti automobilis.
Naujasis „Tucson“ sukurtas ant visiškai naujos platformos, kuri leidžia optimaliai išnaudoti erdvę salone ir dar lieka vietos 513 litrų tūrio bagažo skyriui. „Hyundai“ pažymi, kad visureigio važiuoklė buvo specialiai pritaikyta Europos vartotojui, kuriam vairavimo tikslumas ir dinamika yra ne mažiau svarbi nei komfortas.
„Nauji kompaktiški ir maži miesto visureigiai pastaruoju metu plūsta į rinką, todėl naujokui įgimtos charizmos, puikios išvaizdos ir technologijų neužtenka – vienu svarbiausių faktorių tampa kaina už vertę. Šiuo požiūriu su „Tucson“ daugeliui pripažintų segmento lyderių varžytis bus sunku“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
„Tucson“ išsiskiria ir pagalbinių saugumo sistemų gausa: „Autonomous Emergency Braking“ susidūrimo prevencijos, automatinio kelio juostos kontrolės „Lane Keeping Assist“, už automobilio esančių kliūčių fiksavimo ir perspėjimo sistemomis, „aklojo taško“ stebėjimo sistema, greičio ribojimų aptikimo sistema, susidūrimo su pėsčiaisiais apsaugos sistema „Active Hood“ ir kitomis.
„Tucson“ siūlomas su dviem benzininiais varikliais -1,6 litro darbinio tūrio turbininiu T-GDI (175 AG), 1,6 litro darbinio tūrio GDI (132 AG). Dyzelino mėgėjams siūlomos modifikacijos su 1,7 litro darbinio tūrio 115 AG varikliu, arba 2 litrų darbinio tūrio 136 AG arba 186 AG varikliais.
Brangiausia Lietuvoje parduodama versija bus su galingiausiu dyzeliniu varikliu, visais varomais ratais ir Premium įrangos komplektacija. Pigiausia siūloma versija visais varomais ratais yra modifikacija su 1,6 litro darbinio tūrio turbininiu benzininiu varikliu T-GDI ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže – 25,99 tūkst. eurų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas nepritarė siūlymui iš aplinkosaugininkų atimti teisę dėl taršos tikrinti lengvuosius automobilius
Seimas nepritarė parlamentaro socialdemokrato Lino Jonausko iniciatyvai iš aplinkosaugininkų atimti teisę dėl taršos tikrinti lengvuosius automobilius ir panaikinti privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimą. ...
-
Vairuotojai, dėmesio! Pilies žiedo eismo schema padės orientuotis19
Kauno miesto savivaldybė praėjusią savaitę Pilies žiede pakeitė eismo organizavimo tvarką. Dabar važiuojant Jonavos gatve nuo pilies nebegalima įsukti į žiedą. ...
-
Amerikiečiai pribloškė kinus: įvedė drakoniškus tarifus elektromobiliams2
Artėjant prezidento rinkimams Džo Bidenas paskelbė, kad beveik keturis kartus, iki 100 proc., padidins muitus iš komunistinės Kinijos importuojamiems elektromobiliams. Dėl tokių amerikiečių sankcijų ir Europos Sąjungai teks skubiai spręsti, k...
-
„Vairuokite kaip moterys“: neigia ilgus metus gyvavusį mitą, kad vyrai vairuoja geriau12
Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad vyrai vairuoja geriau ir saugiau nei moterys. Tačiau Prancūzijos eismo įvykių statistika rodo ką kita. 2022-2023 m. 84 proc. mirtinų autoįvykių sukėlė vyrai. Todėl dabar nauja socialinė kampanija Prancūzijoje ske...
-
Atskleistas 2025 metų Dakaro ralis: naujovės ir iššūkiai1
Šeštadienio vakarą, 2025-ųjų Dakaro ralio prezentacijos metu buvo atskleistas preliminarus lenktynių maršrutas bei pakoreguoti varžybų principai. ...
-
Per piką Pilies žiede – dar didesnis chaosas: pakeistos eismo tvarkos dalis vairuotojų nepastebi18
Penktadienį Pilies žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, nubraižyta ištisinių linijų, tačiau dalis vairuotojų važiuoja kaip seniau, sukeldami chaosą. Daugiau automobilių rikiuojasi ir Šv. Gertrūdos gatvėje, mat tik iš &...
-
Balandį Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka išaugo daugiau nei 10 proc.
Balandį naudotų lengvųjų automobilių įregistruota 10,2 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Sarkazmas keliuose: kiek reikia skubančių vairuotojų sankryžai užblokuoti?16
Spūstys jau tapo kasdienybe. Sąmoningumas padeda visiems sveikiems ir greičiau grįžti namo. Tačiau taisyklių paiso ne visi. ...
-
Pilies žiede pakeista eismo tvarka: vairuotojai masiškai kerta naujas ištisines linijas66
Jonavos gatvės žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, tad atvažiuojant nuo Kauno pilies įvažiuoti į žiedinę sankryžą nepavyks, čia naujai nubraižyta ištisinė juosta. Patekti į šią žiedinę sankryžą iš Senamiesčio ...
-
Į ateities kelius – be vairuotojo1
Ateities transporto sistemoms skirtos technologijos žengė dar vieną žingsnį į priekį: bendrovė „Hyundai“ paskelbė, kad jos elektromobilio „Ioniq 5“ pagrindu sukurtas robotaksi Jungtinėse Amerikos Valstijose išlaikė egz...