Pereiti į pagrindinį turinį

Į kovą su paspirtukininkais pažeidėjais stoja ir pats jų nuomotojas: kas gresia?

2023-09-22 16:42
DMN inf.

Per du mėnesius įspėjimus dėl netinkamo važinėjimo paspirtukais jau gavo maždaug  trys tūkst.  šios transporto priemonės mėgėjų ir apie 250 buvo užblokuoti. Nuo šiol visi „Bolt“ naudotojai bus vertinami pagal reitingą: gavęs perspėjimą vartotojas galės pasitaisyti per kitas penkias keliones paspirtuku. Darantys naujus pažeidimus, sulauks apribojimų – lėtės paspirtuko greitis arba bus blokuojama prieiga prie platformos. Plačiau apie tai LNK žurnalistas teiravosi „Bolt“ operacijos vadovo Beno Jurlovo.

A. Strumilos / BNS nuotr.

– Liepą įsigaliojo vartotojų reitingų pokyčiai, o nuo rugsėjo 1 d. yra parkavimo zonų pakeitimai. Kaip pasikeitė vairuotojų elgesys?

– Svarbu paminėti, kad mūsų paspirtukai yra išmanūs ir galime kontroliuoti paspirtukininkų reitingą. Ši naujovė tikrai atnešė naudos. Matome, kad mūsų klientai važiuoja atsakingiau, pasirenka atitinkamą greitį ir mažėja atvejų, kai vienu paspirtuku važiuoja du asmenys. Mūsų sistema gali užfiksuoti tokius pažeidėjus. Pirmą kartą jie gaus pranešimą su edukacine medžiaga ir jie turės penkias keliones pasitaisyti. Jei ne, paspirtuko klientui greitis bus automatiškai sumažintas iki 15 km/val. O įvykiui pasikartojus, jo paskyra bus laikinai užblokuota.

– Ar jau turime Lietuvoje tokių vairuotojų, kurie nebegali naudotis šia nuomos galimybe?

– Yra tokių atvejų. Į kiekvieną situaciją stengiamės reaguoti individualiai. Bet dėl piktybiško elgesio jau esame tokius žmones užblokavę.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

– Nuo rugsėjo 1 d. turime ir parkavimo specialias vietas. Kaip naudotojai vertina šiuos pokyčius? Ar mažiau tų elektrinių paspirtukų paliekama, kur pakliuvo?

– Nuo rugsėjo 1 d. mūsų klientai yra įpareigoti palikti paspirtukus centrinėje dalyje, tik numatytose vietose. Tos vietos yra fiziškai paženklintos, yra aiškiai parodyta, kur žmonės turi palikti paspirtukus. Naudotojai gali matyti tas vietas ir mūsų programėlėje. Mes įpareigojame savo komandą, kad netinkamai paliktus paspirtukus perstatytų teisingai ir padėtų klientams suformuoti tinkamą įprotį. Kol kas tai tėra pirmas mėnuo, sunku vertinti rezultatus.

– Ar rezultatai pagerėjo?

– Taip. Nurodytose vietose paspirtukai paliekami tvarkingai.

– Kas gresia vairuotojams, palikusiems paspirtukus ne vietoje?

– Mūsų nedrausmingi paspirtukininkai pirmą kartą gauna įspėjimą. Tačiau pasikartojantys įvykiai veda prie kliento paskyros užblokavimo. Turiu paminėti, kad ne vien mūsų klientai palieka paspirtukus netinkamai. Kartais pastebime vandalizmo atvejų, kai paspirtukai yra numetami ar nuspiriami praeivių.

– Šie apribojimai įvesti ir Latvijoje. Kurie vairuotojai geresni, drausmingesni – latviai ar lietuviai?

– Nenorėčiau išskirti šalies. Skiriasi ir gyventojų skaičius, ir kiti niuansai. Svarbu paminėti tai, kad tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje matome, jog nuolatiniai paspirtukininkai, kurie nėra naujokai, pažeidimų daro mažiau. Pastebime, kad dažniausiai nusižengia taisyklėms nauji vairuotojai.

– Ar žmonės reaguoja į tuos įspėjimus dėl pažeidimų?

– Sunku vertinti visą statistiką, tačiau jau matome pirmus rezultatus. Didžioji dalis, kuri gauna įspėjimus, daro mažiau pažeidimų.

– Ar visiškai naujas vartotojas gali gauti tą edukacinę informaciją?

– Mūsų programėlėje yra skiltis apie paspirtukus ir saugumą. Ten yra visa informacija, kaip naudotis paspirtuku.

– Ar planuojate įvesti naują tvarką, kad pirmąsyk prieš naudojantis paspirtuku klientas pirmiausiai turėtų peržiūrėti taisykles?

– Tai – puiki idėja. Svarstysime šį klausimą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų