Atkrintamieji konkurso etapai buvo organizuojami Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose. Iš kiekvieno atkrintamojo turo į finalą pateko po septynis dalyvius, iš viso – 21, o tarp jų ir trys merginos. Iki finalinės dienos dalyviai nuėjo sunkų ir ilgą kelią – jiems teko pademonstruoti ne tik teorines žinias apie Kelių eismo taisykles, bet ir parodyti išmonę atliekant testus apie automobilio sandarą bei technologijas. Be abejo, pagrindiniu smuiku šiame konkurse griežia vairavimo rungtys.
Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodrome buvo ne tik vairuojama ant slidžių paviršių, bet ir varžomasi ekonomiško vairavimo rungtyje. Iš dalyvių organizatoriai reikalavo atrasti balansą tarp greičio ir ekonomiškumo.
Tarp važiavimų buvo surengta ir žaibo viktorina, kurioje per 3 min. reikėjo atsakyti į 20 klausimų, o už neteisingus atsakymus buvo baudžiama. Dalyviams reikėjo atpažinti įvairias automobilio detales, gesinti degantį automobilį, gaivinti žmogų ir atlikti daugybę kitų užduočių, tačiau bene daugiausia dėmesio sulaukė pasivažinėjimas bekele. Būtent finale dalyviams teko iš daugeliui įprastų nedidelių automobilių persėsti į pikapą ir savo vairavimo sugebėjimus pademonstruoti greta autodromo esančiame bekelės ruože.
"Vertinome dalyvius pagal kelis kriterijus: sėdėsena, tiksli akceleracija, elgesys prie vairo, reagavimas į kliūtis. Balai buvo skiriami pagal mano sukurtą sistemą. Važiavome ne laikui, kad galima būtų pažiūrėti, kaip vairuotojas sugeba valdyti visureigį. Supratau, kad daugeliui tai buvo labai netikėta, nes gyvenime retas kuris tokį automobilį vairuoja. Vis dėlto geriausias vairuotojas yra tas, kuris sugeba susitvarkyti su bet kokia transporto priemone pagal jo turimą kategoriją. O trasoje buvo galima rasti akmenų, rąstų, šoninio posvyrio kliūčių, dvi geras brastas, pakilimą ir nusileidimą nuo kalno", – kalbėjo rungties sumanytojas Audrius Sutkus.
Suskaičiavus visų rungčių rezultatus paaiškėjo, kad 146 balus surinko ir 21 tašku artimiausią varžovą aplenkė K.Taškūnas. Antrą rezultatą parodė Panevėžio darbo rinkos mokymo centro vairavimo mokytojas Kęstutis Pūkas. Nuo pastarojo dar vienu tašku atsiliko ir trečią vietą laimėjo Tomas Janauskas.
Konkurso metu taip pat išaiškinta ir geriausiai vairuojanti moteris. Damų įskaitoje tarp trijų dalyvių pergalę šventė 91 tašką surinkusi Solveiga Dambrauskaitė. Būtent ji ir panevėžietis Kęstutis Pūkas buvo tie vairuotojai, kurie surinko aukščiausią, 34 taškų, įvertinimą Kelių eismo taisyklių rungtyje, padarę tik vieną klaidą. Antrą vietą merginų įskaitoje laimėjo Giedrė Kuprienė, o panevėžietei Kristinai Kučinskaitei atiteko trečia vieta.
Naujausi komentarai