Jau gegužę Europos rinkose turėtų pasirodyti atnaujintas miesto visureigis „Mazda CX-5”, išsiskiriantis geriausiai klasėje vertinama vairavimo dinamika, pažangesnėmis saugumo technologijomis ir naujos kokybės interjeru. „Mazda“ specialistai daugybės liaupsių dėl dizaino susilaukusio automobilio išvaizdos beveik nelietė – didžioji dalis pokyčių įvyko viduje.
Tiesa, kai kurios naujos išorės detalės bus matomos. Ir labai ryškiai - atnaujintame „Mazda CX-5” yra įdiegtos naujosios „Adaptive LED Headlights“ (ALH), arba, autonominė priekinių žibintų ryškaus pluošto sistema su keturiais nepriklausomai kontroliuojamais LED lempučių blokais. Ši sistema visiškai apriboja ryškų žibintų spindesį priešais važiuojančių automobilių kryptimi ir apšviečia kelią taip, kad matomumas tamsiuoju paros metu būtų kuo geresnis. ALH taip pat turi „High Beam Control“ (HBC) bei „Adaptive Front-Lighting System“ (AFS) funkcijas, automatiškai reguliuojančias šviesos srauto aukštį bei intensyvumą.
Miesto visureigyje taip pat puikuojasi kelios kitos naujosios saugumo sistemos. „Advanced Blind Spot Monitoring“ (BSM) išplečia „Rear Vehicle Monitoring“(RVM) sistemos, padedančios identifikuoti kliūtis, esančias už automobilio, galimybes ir tuo pačiu papildo „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA) funkciją, kuri perspėja vairuotoją apie artėjančius objektus važiuojant atbulomis. „Lane-Keep Assist System“ (LAS) suteikia vairo sukimo momentui papildomą pagalbą tam, kad užtikrintų, kad automobilis, neplanuotai krypstantis į kitą eismo juostą, būtų sugrąžintas atgal. Ši funkcija papildo „Lane Departure Warning System“ (LDWS). „Driver Attention Alerts“ (DAA) funkcija stebi vairuotojo būseną ir rekomenduoja vairuotojui pailsėti, jei sistema aptinka pokyčius vairuotojo elgsenoje.
„Smart City Brake Support Forward/Reverse“ (SCBS F/R) automatiškai aktyvuoja stabdžius kilus pavojui atsitrenkti į kitą objektą.
Itin ergonomiškas, kokybiškomis apdailos medžiagomis išsiskiriantis salonas, kurio elementai pirmiausia buvo išbandyti „Mazda3” modelyje, suteiks papildomų emocijų vairuotojui ir keleiviams.
„Mazda CX-5” taip pat išsiskiria naujos kartos elektroninių automobilio sistemų valdymo platforma „Human-Machine Interface“ (HMI), įdiegta „MZD Connect“ išmaniojo telefono jungties sistema, 7 colių liečiamuoju ekranu. Salone nebesimato rankinio stabdžio svirties – šią funkciją nuo šiol atliks elektroninis stabdys, padėjęs sukurti švaresnę, mažiau apkrautą erdvę automobilio salone.
„Mazda“ inžinieriai gerokai patobulino ir triukšmo slopinimo priemonių arsenalą – važiuojant salone tvyro aukščiausios klasės automobiliams būdinga tyla.
Naujausi komentarai