Vertinti dviračių takų ilgio, elektromobilių skaičiaus, taip pat nekilnojamojo turto mokesčio, taikomo atsinaujinančius energijos išteklius naudojančioms elektrinėms, ir renovuotų daugiabučių pokyčiai.
Nuo 2022-ųjų pradžios iki rugsėjo 1-osios savivaldybėse registruotų M ir N kategorijos elektromobilių skaičius išaugo 31 proc. (nuo 5 470 iki 7 168). Didelės įtakos turi fiziniams ir juridiniams asmenims skiriama valstybės parama.
Daugiausia elektromobilių įregistruota Vilniuje – 641 (palyginti su metų pradžia – 23 proc. daugiau), Kaune – 278 (+40 proc.), Vilniaus rajone – 102 (+33 proc.), Kauno rajone – 97 (+40 proc.), Klaipėdoje – 92 (+39 proc.), Klaipėdos rajone – 69 (+48 proc.).
Kitose savivaldybėse elektromobilių įregistruota mažiau. Neringos elektromobilių parkas pasipildė 31 vnt. (+53 proc.), Trakų rajone – 27 vnt. (+42 proc.), Šiaulių mieste – 25 vnt. (+24 proc.).
Po vieną elektromobilį įregistruota Druskininkų savivaldybėje (+8 proc.), Kelmės rajone (+20 proc.) ir Kalvarijoje (+50 proc.).
Nuo 2022-ųjų pradžios iki rugsėjo 1-osios Lietuvos savivaldybėse registruotų M ir N kategorijos elektromobilių skaičius išaugo 31 proc.
Šešiose savivaldybėse (Pakruojo rajono, Šilalės rajono, Lazdijų rajono, Joniškio rajono, Rietavo ir Skuodo rajono) naujai elektromobilių šiemet iki rugsėjo 1 d. neįregistruota.
Zarasų rajono savivaldybėje įregistruoti šeši elektromobiliai, nors metų pradžioje nebuvo nė vieno.
Ryški savivaldybių pažanga tiesiant dviračių takus. Lietuvos statistikos departamento 2021-ųjų duomenys liudija, kad labiausiai į priekį pasistūmėjo Klaipėdos rajono savivaldybė: per metus dviračių takų ilgį padidino 51 km.
Teigiami pokyčiai Šiaulių miesto ir Prienų rajono savivaldybėse – po 20 km, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybėse – po 7 km. Kalvarijos ir Vilkaviškio rajono savivaldybės, 2021 m. pradžioje nedeklaravusios dviračių takų, 2022-uosius pradėjo įrengusios atitinkamai 3,3 km ir 2,6 km.
Lietuvoje šalia valstybinės reikšmės kelių driekiasi 2 tūkst. km įrengtų dviračių takų, dar 1 tūkst. km – šalia vietinės reikšmės kelių.
Naujausi komentarai