Pereiti į pagrindinį turinį

Apie Lietuvos meistrus: po remonto net oficialūs atstovai nemato, kad automobilis buvo „daužtas“

2024-05-14 02:00
DMN inf.

Kaip galima apsaugoti save ir netyčia nenusipirkti automobilio, kuris atrodo idealios būklės, bet patekus į eismo įvykį paaiškėja, kad automobilis yra praktiškai dalimis subyrėjęs, LNK reportaže pasakojo „Carvertical“ atstovas Matas Buzelis.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / J. Kalinsko/BNS nuotr.

– Būna tokių atvejų. Visada rekomenduojame pirkėjams sekti trijų svarbių žingsnių procesą. Pradedant ieškoti automobilio, tikriausiai akys krypsta į skelbimų portalus. Išsirinkus automobilį, kuris atrodo visai geras, siūloma patikrinti jo istoriją, susipažinti su faktais, sužinoti praeityje patirtą žalą, iš kur automobilis galėjo atkeliauti, kiek skirtingų savininkų turėjo. Tik tada, jei visur dega žalia šviesa, galime keliauti toliau ir pereiti prie bandomojo važiavimo.

Bandomasis važiavimas turėtų būti atliktas kruopščiai. Reikėtų įsitikinti, kad bandote užvesti šaltą automobilio variklį. Nustatyti, ar automobilis nėra anksčiau užvestas, galima tiesiog pasikėlus variklio gaubtą padėti ranką prie kolektoriaus išmetimo, jausis, yra šiluma ar ne.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Padarę normalų bandomąjį važiavimą, jei su automobiliu viskas yra gerai, trečias etapas yra vežti jį į gerą reputaciją turintį autoservisą. Dažniausiai oficialių atstovų siūlomos patikros yra pats saugiausias variantas, nes jų reputacija negali sau leisti kažko nepamatyti. Nuvežate automobilį patikrinti į gerą servisą, taip dalį atsakomybės perduodate tam servisui. Jeigu jie kažko nepamato, kas kartais atsitinka, čia retas atvejis, dažniausiai normaliai tas automobilis yra iškratomas ir surandama kažkas netinkamo.

– Aš dar noriu sugrįžti prie ataskaitų, reikia mokėti jas skaityti. Kur būtų geltona, raudona šviesos?

– Jeigu mes matome, kad automobilio rida kažkada buvo didesnė negu dabar, tai jau net ne geltona, tai – raudona šviesa. Reikėtų labai gerai įsivertinti ir pasvarstyti, ar tikrai jums tokio automobilio reikia. Jūs jį įsigysite, tikėtina, už didelę kainą. Tokie istoriniai įrašai iškelti į viešumą, jie gali labai suteikti galios derybose, bet reikia įsivertinti, ar išvis verta tokį automobilį pirkti. Kai ateis laikas jums tą automobilį pardavinėti, tikriausiai bus gerokai sunkiau, nežinant tų visų istorinių faktų.

Lygiai tas pats ne tik su rida, bet ir su žalomis. Jeigu automobilis buvo patyręs labai stiprų apgadinimą, nesakome, kad tokio automobilio nereikėtų išvis pirkti – reikėtų fizinės patikros metu atkreipti dėmesį į tas vietas, kurios buvo pažeistos. Jeigu stipriai buvo pažeistas automobilio priekis, tai reikėtų pasižiūrėti visus tarpelius, ar viskas padaryta tvarkingai, galbūt matosi, kad kažkur kyla rūdys, yra kažkas neišspręsta su dirželiais ir t.t.

Reikėtų maksimaliai skirti dėmesio būklės nustatymui, nes jei to nepadarysite, gali būti, kad važiuosite iki pirmo rimto gedimo. Pirmas rimtas gedimas ir jūsų visas taupymas eina šuniui ant uodegos.

– Dabartiniai automobilių gamintojai sumontuoja tam tikras detales kėbule, kurios primena deformacijas. Esą tai mažesnė rizika.

– Čia mes liečiame labai plačią, pilką ribą. Galiu pasakyti tokį momentą: Lietuvos meistrai, kurie metų metus remontuoja automobilius, ji yra labai gabūs. Būna, kad žmonės atsiveža tiek iš JAV, tiek iš Europos šalių vadinamus „kotletus“, kur atrodo, kad automobilyje nėra sveikos detalės. Juos taip suremontuoja, kad tuos automobilius tikrindami oficialūs atstovai net nemato požymių, kad automobilis buvo „daužtas“. Viskas priklauso nuo to, ar automobilis buvo suremontuotas tvarkingai, kruopščiai, ar buvo naudojamos naujos detalės, ar buvo atstatinėjamos esamos. Atstačius esamas detales, kurios buvo stipriai pažeistos, tikriausiai to automobilio įvairios savybės jau gali būti prarastos ir saugumas jau bus pažeistas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų