Būtina nuplauti
Pavasarinis padangų keitimas yra tinkamas metas patikrinti ir važiuoklę, kuriai per duobių sezoną tenka itin didelis krūvis. Svarbu patikrinti ratų geometriją ir prireikus ją sureguliuoti, kad padangos dėvėtųsi tolygiai, pailgėtų jų protektoriaus gyvavimo laikas.
Specialistų teigimu, prasidedant pavasariui svarbu kruopščiai nuplauti automobilį.
„Vairuotojai klaidingai mano, kad dažnai lyjant nereikia plauti automobilio, tačiau iš tikrųjų lietus nuplauna tik didžiausią purvą ir dulkes, o po lietaus ant kėbulo lieka pigmentų ir smulkių rūdžių dalelių, kurios gadina dažus ir spartina korozijos procesą. Be to, plovykloje nuo automobilio nuplaunami įprastai sunkiai nuvalomi nešvarumai, tokie kaip paukščių išmatos ir druskos. Ne mažiau svarbu pasirūpinti ratų arkomis, kuriose nuo stabdžių kaladėlių kylančios dulkės gali pažeisti automobilio dažus“, – atkreipė dėmesį „Audi“ ir „Volkswagen“ servisų specialistai.
Oro kondicionavimo sistemos problemų dažnai kyla ne dėl per dažno, o per reto jos naudojimo.
Filtrai ir valytuvai
Nepakenks papildomai išvalyti ir automobilio saloną: žiemą ir pavasarį su avalyne į saloną patekusi druska ir kiti nešvarumai susigeria į tekstilinius grindų kilimėlius – taip lieka pėdsakų.
Po rudens ir žiemos sezono svarbu patikrinti salono filtrą ir įvertinti, ar jo nereikėtų pakeisti. Tokie veiksmai būtini tam, kad jis ir toliau veiksmingai sulaikytų dulkes, o į saloną patektų šviežias oras.
Vertėtų įvertinti priekinio stiklo valytuvų būklę. Nusidėvėję valytuvai gali subraižyti priekinį stiklą. Svarbu nepamiršti žieminį langų skystį pakeisti vasariniu, nes pavasarį ir vasarą ant priekinio stiklo atsirandančių vabzdžių liekanų žieminis skystis nenuplauna.
Aušinimo sistema
Oro kondicionavimo sistemos problemų dažnai kyla ne dėl per dažno, o dėl per reto jos naudojimo. Dažnai per žiemą oro kondicionavimo sistemoje cirkuliuojančio šaltnešio (freono) kiekis šiek tiek sumažėja, todėl atėjus pavasariui reikėtų pasitikrinti servise.
Šiltesniu oru dėl sugedusios aušinimo sistemos variklis gali gana greitai perkaisti. Todėl pirmiausia reikia patikrinti aušinimo skysčio lygį ir įsitikinti, kad nėra nuotėkio.
Anot „Audi“ ir „Volkswagen“ servisų atstovų, net ir paprasčiausios problemos ignoravimas ilgainiui gali sukelti rūpesčių. Pavyzdžiui, laiku nepakeitus alyvos ar filtro, galima smarkiai sugadinti variklį arba sutrumpinti jo eksploatavimo laiką.
Naujausi komentarai