Vertina tūkstančius atstovybių
„Toyota“ turi daugiau nei 2,5 tūkst. mažmeninės prekybos atstovybių visoje Europoje. Kiekvienais metais koncerno specialistai nuodugniai vertina kiekvieno savo atstovo darbą, o geriausiems įteikia prestižinį „Ichiban“ apdovanojimą. Japonų sprendimu, šiemet Baltijos šalyse aukščiausius darbo standartus pademonstravo ir „Ichiban“ įvertinimą pelnė Kauno atstovybė „Autotoja“.
Rinkdama metų geriausius japonų bendrovė kruopščiai kontroliuoja atstovų darbo kokybę. Parduotų automobilių skaičius – tik viena maža dėlionės detalė. Kiekviena atstovybė vertinama pagal daugybę klientų aptarnavimo ir verslo procesų kokybės kriterijų. Daug dėmesio skiriama klientų nuomonės tyrimo rezultatams.
Išvertus iš japonų kalbos, „ichiban“ – „numeris vienas“.
Japonų koncernui svarbu ne tik kaip klientams parduodamas automobilis, bet ir ilgalaikis ryšys su „Toyota“ vairuotojais visu automobilio eksploatacijos laikotarpiu, įskaitant techninę priežiūrą, remontą ir kitą pagalbą klientams.
Įpareigojimas ateičiai
Pasak ilgamečio bendrovės „Autotoja“ direktoriaus Vytauto Naujalio, prestižinis japonų įvertinimas kauniečiams ne tik tapo atpildu už kasdienį darbą, bet ir įpareigoja ateityje nenuleisti sau aukštai iškeltos reikalavimų kartelės.
„Toyota Ichiban“ yra nuostabi dovana mūsų komandai. Apdovanojimas itin svarbus, nes buvo pasiektas komandiniu darbu ir siekiant visuomet žengti papildomą žingsnį. Šis nuopelnas puikiai liudija apie mūsų komandos atsidavimą“, – sakė V. Naujalis.
Aukščiausius reikalavimus atitikusioms ir geriausiai pasirodžiusioms „Toyota Motor Europe“ mažmeninės prekybos atstovybėms „Ichiban“ apdovanojimas teikiamas nuo 2007 m. Išvertus iš japonų kalbos, „ichiban“ – „numeris vienas“.
Lietuvoje – tarp perkamiausių
Šiais metais „Toyota“ papildomai vertino ir savo atstovų indėlį į ekologiją, taikomus tvarumo standartus ir duoklę juos supančioms bendruomenėms. Iš 2,5 tūkst. oficialių japoniškų automobilių pardavėjų apdovanojimą gavo 38 įmonės iš 30 Europos valstybių, tarp kurių – tik viena iš Baltijos šalių regiono – „Autotoja“.
„Svarbiausias Lietuvos įmonės orientyras – žmonės: ir pirkėjai, ir darbuotojai. Dėl tokios nuostatos laimi tiek salono klientai, tiek įmonės specialistai, – kalbėjo „Toyota Baltic AS“ prezidentas Mika Elojärvi. – Didelis dėmesys tvarumui ir socialinė atsakomybė vietos bendruomenei davė vaisių: „Autotoja“ tapo geriausiu mažmenininku savo regione. Tai vienintelė atstovė Lietuvoje ir visame Baltijos šalių regione, atitinkanti šių metų „Toyota Ichiban“ standartus.“
„Autotoja“ prestižinį „Ichiban“ prizą buvo pelniusi ir 2018-aisiais. Pastaruosius trejus metus iš eilės, nuo 2020 iki 2022-ųjų, „Toyota Ichiban“ apdovanojimą pelnė Vilniuje įsikūrusi „Tokvila“. 2019-aisiais Lietuvoje „Ichiban“ buvo pažymėta „Mototoja“.
Pasak statistikos, per pirmuosius keturis šių metų mėnesius Lietuvoje buvo įregistruota beveik 10 tūkst. naujų automobilių, tarp kurių daugiausia „Volkswagen“, „Toyota“ ir „Škoda“ gamintojų modelių.
Naujausi komentarai