Be to, kinai daugiau nei 20 proc. pagerino savo šalies rekordą, kuris buvo užfiksuotas 2019-aisiais.
ES šalyse ir Didžiojoje Britanijoje per 2023 m. dešimt mėnesių pagaminta iš viso 10,4 mln. automobilių. Gamybos apimtis smuko Suomijoje (4,5 karto), Slovėnijoje (3,3), Rumunijoje (2,5), Nyderlanduose (2,4), Prancūzijoje (1,4), o ūgtelėjo tik Belgijoje (1 proc.).
Naujų automobilių pardavimai, palyginti su 2019-aisiais, Slovėnijoje sumenko 33,34 proc., Austrijoje – 29 proc., Vengrijoje – 28,33 proc., Ispanijoje – 24,63 proc., Suomijoje – 22,88 proc. Tuo metu Kinijoje per ketverius metus pardavimų apimtis šoktelėjo 20 proc.
Oficialiais duomenimis, šiuo metu Kinijoje dirba 437 transporto priemonių gamyklos. Tai beveik keturis kartus daugiau nei ES šalyse (80) ir Didžiojoje Britanijoje (36).
Į 2023 m. didžiausių (pagal pajamas) pasaulio automobilių gamintojų 20-ą pateko net septynios Kinijos kompanijos: „SAIC Motor“ (10 vieta), „FAW Group“ (12), „Guangzhou Automobile Industry Group“ (14), BYD (15), „Dongfeng“ (17), „Beijing Automotive Group“ (18) ir „Zhejiang Geely Holding Group“ (19).
Kinijoje dirba 437 transporto priemonių gamyklos – beveik keturiskart daugiau nei ES šalyse ir Didžiojoje Britanijoje.
Pirmą penketą sudaro „Volkswagen AG“, „Toyota“, „Stellantis N.V.“, „Ford Motor“ ir „General Motors“.
Pagal įmonės kapitalizaciją BYD yra ketvirta pasaulyje (aukštesnėse pozicijose – tik „Tesla“, „Toyota“ ir „Volkswagen“).
Kinijos gamintojai drąsiai investuoja Europoje. Naujausias žingsnis – BYD planai Šegede (Vengrija) statyti elektrinių autobusų gamyklą.
BYD savo veiklą plečia ir Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Skandinavijos šalyse, šios kompanijos pagamintus akumuliatorius ir baterijas naudoja „Tesla“, BMW, „Mercedes“ ir „Audi“. BYD, nutraukusi benzinu varomų automobilių gamybą, šiuo metu visą savo dėmesį skiria hibridiniams ir elektra varomiems modeliams.
Naujausi komentarai