Darbas naujojoje keletą milijardų dolerių kainavusioje Šanchajaus gamykloje prasidėjo tik šių metų sausį. Gamyklos įkūrimas kiek sumažino prekybos įtampą tarp JAV ir Kinijos ir bendrovei „Tesla“ leido tiesiogiai pasiekti didžiausią pasaulyje ekologiškų automobilių rinką.
Pirmieji 15 nuo konvejerio nuriedėjusių „Model 3“ automobilių buvo skirti bendrovės darbuotojams, pateikusiems išankstinius užsakymus ceremonijos, vykusios gamykloje, metu.
Bendrovės Kinijos padalinio generalinis direktorius Wangas Hao sakė, kad „Tesla“ ketina jau kitą mėnesį pradėti masinį „Model 3“ sedanų pristatymą.
Bendrovė šiuo metu Kinijoje pagamina daugiau nei 1 tūkst. automobilių per savaitę ir tikisi šį skaičių kitąmet padvigubinti, naujienų portalui „Bloomberg News“ sakė gamybos direktorius Songas Gangas.
Generalinis „Tesla“ direktorius Elonas Muskas teigė, kad ateityje gamykloje per savaitę gali būti pagaminama net 3 tūkst. automobilių.
Norėdamos Kinijoje įkurti gamyklas, užsienio automobilių gamintojos turi įkurti bendrąsias įmones su vietos įmonėmis – tai reiškia, kad su vietos partneriais tenka dalintis pelnu ir technologijomis.
Tačiau „Tesla“ gamykla Kinijoje visiškai priklauso pačiai bendrovei. Dėl „Tesla“ sprendimo investuoti Šanchajuje šalies valdžia bendrovei taiko lengvatinį režimą.
Praėjusią savaitę Kinijos valdžios institucijos paskelbė atsisakysiančios 10 proc. pirkimo mokesčio, taikomo šalyje pagamintiems „Model 3“ automobiliams, kurių kaina siekia 355 tūkst. juanių (45 tūkst. eurų).
Anksčiau gruodį vyriausybė taip pat patvirtino kiekvienam automobiliui taikomas subsidijas, sieksiančias 25 tūkst. juanių.
Naujausi komentarai