Registraciją pradėjusiame tinklapyje http://sviklas.polldaddy.com/s/geriausias-vairuotojas-2016 anketas iki trečiadienio jau buvo užpildę 457 dalyviai, pageidaujantys išbandyti jėgas trijuose atrankiniuose turuose, iš kurių į renginio finalą pateks po penkis sėkmingiausiai pasirodžiusius pretendentus ir po dvi geriausių rezultatų pasiekusias dailiosios lyties atstoves, jei daugiau moterų nepateks į turo geriausiųjų penketukus. O kol kas visiems pretendentams keliama vienintelė sąlyga – atsakyti į kelis nesudėtingus klausimus, iš kurių kompiuteris atrinks greičiausiai atsiuntusių teisingų atsakymų autorius, kurie gaus kvietimą į vieną iš trijų konkurso etapų.
Daugiau nei penktadalis pateikusių anketas teisingai atsakė į visus klausimus ir jie bus pakviesti į atrankos turus.
Kol kas didžiausias susidomėjimas Vilniuje (per 50 teisingai užpildytų anketų), daugiau nei trisdešimt Kaune ir šiek tiek mažėliau Klaipėdoje.
Kaip pastebėjo dalyvių atranką kuruojantis žurnalistas Paulius Sviklas, dažniausiai klystama atsakant į paprasčiausius klausimus, atsakymus į kuriuos lengviausia rasti.
Pretendentų dalyvauti „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo 2016“ konkurse, kuris jo rengėjams ir dalyviams neeilinis, jau penkioliktasis, sąrašuose nemažai žinomų pavardžių, geriausiojo vairuotojo paieškose mėginsiančių jėgas ne pirmą ir ne antrą kartą. Tad kas gi juos verčia dalį savo laisvalaikio, pastangų aukoti konkursui?
„Tik išgirdusi žinią nedvejodama užpildžiau paraišką ir atsakiau į klausimus, tik iš rengėjų dar negavau patvirtinimo, ar patekau tarp pretendentų varžytis uostamiestyje, - renginio spaudos centrui, Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė klaipėdietė Regina Martinkutė, pasiryžusi ketvirtuoju bandymu įveikti atrankos rėtį. – Ne tik pati noriai dalyvauju geriausiojo vairuotojo paieškose, bet nepamirštu ir paraginti draugų ar pažįstamų, neretai dar dvejojančių ar verta pasinerti į varžytuvių azartą, ar paskui nebus gėda prieš draugus?
Šis konkursas – puikiausia proga nepatingėti, o prisiversti atšviežinti žinias ir praktinius įgūdžius, kad paskui nebūtų gėda išvairavus savo keturratį į gatvę ar užmiesčio kelius“, - įsitikinusi R. Martinkutė.
„Geriausiojo vairuotojo konkursus labai vertinu ir rekomenduoju juose dalyvauti tokiu būdu atnaujinant savo žinias ir pasitikrinant praktinius sugebėjimus visiems, net ir kasdieną sėdintiems prie automobilio vairo“, - sako jau šeštą kartą pasiryžęs išmėginti jėgas konkurse Virginijus Kaušakys, kurio didžiausias ligšiolinis laimėjimas – patekimas į finalą.
Pasak Virginijaus, jis niekada nekelia sau tikslo laimėti, o dalyvauja vedinas noro tobulinti žinias bei įgūdžius, domėtis naujienomis, kurių šiame konkurse apstu.
Dar vienam renginio senbuviui, Edvinui Bieliauskui, rugsėjo 3-ąją startuosiantis konkursas bus penktasis, kuriame vilnietis ketina dalyvauti.
Pasak Edvino, labiausiai jį užveda aštri ir arši konkurencija, kuria pasižymi šie konkursai, ir galimybė pamatyti bei išgirsti žinomus automobilizmo veidus ir autoritetus, dažnai matomus televizijos ekranuose ar girdimus per radiją. Jau nekalbant apie automobilių sporto korifėjus, kurie irgi neatsisako kartu su visais varžytis šiame renginyje ir nesigėdija suklydę.
„Visgi didžiausia vertybė - galimybė pagilinti teorines ir praktines žinias, o tuo pačiu ir praplėsti akiratį, nes eismo taisyklės bei jų interpretacija, o kartu ir eismo organizavimas, kaip ir pats gyvenimas, nuolat keičiasi. Kita vertus, būtent tokiose varžytuvėse išgirstas teisingas atsakymas į padarytą klaidą įsimena ilgiausiai“, - įsitikinęs E. Bieliauskas.
Geriausiojo vairuotojo laurus laimi ne tik išbandę laimę po penkis ar šešis kartus. Naujokai irgi yra įrodę turį ne mažiau žinių bei azarto, o ir sėkmė juos yra lydėjusi ne kartą.
Naujausi komentarai