Centrą atidarys šiemet
„Volvo Cars“ pristatė planus Krokuvos mieste įkurti savo didelį mokslinių tyrimų ir plėtros centrą.
Teigiama, kad šis centras bus labai svarbus bendrovei įgyvendinant sprendimus, skirtus visiškai elektra varomiems automobiliams, kurie artimiausiais metais taps „Volvo Cars“ veiklos pagrindu.
Krokuvos centras veiks kartu su dviem pagrindiniais „Volvo“ inžinerijos centrais Kinijoje ir Švedijoje, taip pat trimis kitais bendrovės technologijų centrais – dviem Švedijoje (Stokholme ir Lunde) ir vienu Indijoje (Bengalūre).
Lenkijoje bus kuriamos pagrindinės saugos technologijos, suvokimo ir pagalbos vairuotojui algoritmai, taip pat autonominio vairavimo programinė įranga.
Centras turėtų būti atidarytas šiemet gruodį, pradiniame jo veiklos etape bus sukurta apie 120 darbo vietų, o per dvejus metus Švedijos bendrovė planuoja įdarbinti dar apie 500–600 žmonių.
„Naujos kartos „Volvo“ bus daugiau nei vien susisiekimo priemonė – turėsime kompiuterius ant ratų. Prie to prisidės ir Krokuvos centras, – sakė „Volvo Cars“ generalinis direktorius Jimas Rowanas. – Šį miestą verslui pasirinkome įvertinę jo gerai išvystytą telekomunikacijų sektorių ir platų šio regiono technologijų įmonių tinklą.“
Bus egzotiškų šedevrų
Balandžio 28–30 d. Rygoje, Kipsalos tarptautiniame parodų centre, vyks automobilių industrijos renginys „Auto 2023“.
Naujos kartos „Volvo“ bus daugiau nei vien susisiekimo priemonė – turėsime kompiuterius ant ratų.
Programoje – naujų, retro ir sportinių automobilių, komercinio transporto, serviso įrangos ir reikmenų prezentacijos, seminarai, prekyba, verslo ryšių užmezgimas. Parodos organizatoriai pabrėžė, kad daug dėmesio bus skiriama transporto elektrifikavimo procesui ir naujovėms.
Didelio populiarumo jau anksčiau sulaukusi ekspozicija „Auto Exotica“ žada naujų galingų sportinių ir restauruotų klasikinių, vintažinių automobilių, meistrų dėka tapusių šedevrais.
Pernai šioje parodoje dalyvavo įmonės ir bendrovės iš Latvijos, Lietuvos, Estijos, Lenkijos, Vokietijos, Švedijos, Suomijos. Per tris dienas centre apsilankė beveik 22 tūkst. smalsuolių.
Prisidės valstybė
Estijos įgaliotųjų prekybos automobiliais atstovų asociacijos (AMTEL) duomenimis, šalyje elektromobiliai sudaro tik 3 proc. viso parko.
Skatindama žmones pirkti elektromobilius ir elektrinius dviračius su priekabomis, Estijos vyriausybė numatė šiemet skirti daugiau nei 8 mln. eurų kompensacijų.
Vienkartinė dalinė subsidija privačiam asmeniui, perkančiam elektromobilį – 5 tūkst. eurų, juridiniam – 4 tūkst., tačiau lengvojo automobilio kaina neturi viršyti 60 tūkst. eurų, o elektrinio visureigio – 80 tūkst. eurų. Elektriniams dviračiams su priekabomis kainų ribojimai netaikomi.
Be to, su valstybės parama įsigytą elektromobilį teks eksploatuoti mažiausiai ketverius metus ir įkrauti jį tik iš atsinaujinančių energijos šaltinių.
Pernai, pasinaudoję lengvata, estai dažniausiai pirko „Nissan“ ir „Škoda“ elektromobilius.
Naujausi komentarai