Lietuvoje jau prieš tai registruoto automobilio perdavimas naujam savininkui vyksta dviem etapais. Pirmiausia per 15 dienų nuo pirkimo–pardavimo sutarties pasirašymo dienos automobilio pardavėjas turi pranešti apie tai „Regitrai“. Tuomet per 10 dienų naujasis transporto priemonės savininkas ją turi įregistruoti savo vardu.
„Regitra“ primena, jog, norint deklaruoti automobilio pardavimą ar jį įregistruoti savo vardu, nebūtina fiziškai vykti į padalinį, kadangi abu šiuos veiksmus galima atlikti elektroniniu būdu.
Šiuo metu beveik 40 proc. asmenų renkasi apie parduotą transporto priemonę pranešti būtent internetu, o pernai gruodį šis skaičius siekė net netoli 50 proc., pažymima „Regitros“ pranešime. Pavyzdžiui, minėtą mėnesį internetu šį veiksmą atliko apie 8,2 tūkst. asmenų, o likusi dalis – 9,4 tūkst. – kreipėsi į „Regitros“ padalinį. Taigi, palyginti su 2018 m., elektroninės paslaugos naudojimas išaugo apie 12 proc.
Vis dažniau lietuviai internetu renkasi ir savo vardu įregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę. Nors ši paslauga vis dar populiaresnė padalinyje, pasak „Regitros“, stebimas elektroninės paslaugos augimas. Pavyzdžiui, 2019 m. sausį tai padaryti internetu rinkosi apie 5 proc. asmenų, o štai gruodį – jau apie 12 proc.
„Regitra“ praėjusių metų gegužę automobilių savininkams pasiūlė naują paslaugą – pristatymą į siuntų savitarnos terminalus. Tiesa, pirmiausia ja galėjo pasinaudoti tik tie, kurie internetu užsisakydavo dviračiams transportuoti skirtas numerio ženklų lenteles. Tačiau rudenį, išplėtus paslaugą ir suteikus galimybę siuntų savitarnos terminalais pasinaudoti ir tiems, kurie internetu registruoja Lietuvoje eksploatuotą automobilį, pristatymas į paštomatus, „Regitros“ duomenimis, šoktelėjo net 20 kartų.
Kaip rodo statistika, šiandien net 60 proc. transporto priemonių savininkų, pasinaudoję „Regitros“ elektroninėmis paslaugomis, verčiau renkasi numerio ženklų ir registracijos liudijimų pristatymą į namus ar siuntų savitarnos terminalus, užuot vykę fiziškai į „Regitros“ padalinį.
„Gegužę, kuomet pradėjome į paštomatus pristatyti vadinamąsias dviratines lenteles, tuo pasinaudojo tik 69 klientai, o štai gruodį – jau apie 1,4 tūkst. Tai buvo tik startas, norėjome pasižiūrėti ir įvertinti, ar tai patrauklu mūsų klientams. Tačiau akivaizdu, kad šis sprendimas pasiteisino, todėl planuojame tolesnę plėtrą“, – sako „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Naujausi komentarai