Vos atvėrus duris pirmajam „Ducati“ salonui, šio ženklo gerbėjų dėmesys dar labiau sustiprėjo. Galiausiai – išskirtinė naujiena: lietuvis įsigijo tik pagal užsakymus gaminamą „Panigale V4S SP2“.
„Šio modelio gamyba yra limituota ir pradedama tik tada, kai atsiranda konkretus klientas. Motociklas surenkamas rankomis Italijoje, o savo savybėmis jis labai artimas tam modeliui, kuriuo varžomasi pasaulio elito „Moto GP“ lenktynėse“, – sakė Tomas Grigonis, „Ducati“ prekės ženklo vadovas.
„Panigale“ modelio V4S SP2 versija – dar labiau patobulinta ir turi daugiau išskirtinumų. Motociklo variklis – keturių cilindrų V formos, 1,1 l darbo tūrio.
Šio modelio gamyba yra limituota ir pradedama tik tada, kai atsiranda konkretus klientas.
„Jo didesnė galia – 228 AG. Sumontuoti lengvi, vos 2,5 kg sveriantys, anglies pluošto ratlankiai. Motociklas sveria 168 kg, tad galios ir svorio santykis taip pat išskirtinis: 1 kg tenka apie 1,35 AG. Skaičiai iškalbingi“, – teigė T.Grigonis.
„Ducati“ inžinieriai, kurdami šį motociklą, pasistengė, kad jis būtų kuo greitesnis. Tam pasitarnauja ir elektroniniu būdu reguliuojama „Ohlins“ priekinė ir galinė pakaba, galingi „Brembo“ stabdžiai, sukurti itin intensyviai stabdyti lenktynių trasose. GPS sistema tiksliai matuoja trasos įveikimo laikus ir tai atsispindi prietaisų skydelyje. „Track Evo“ režimo duomenys pateikiami taip pat, kaip ir „Moto GP“ motociklų: ekrane – variklio sūkiai ir skaičius, rodantis esamą pavarą.
Potencialas: „Panigale V4S SP2“ gali lėkti greičiau nei 300 km/val. / Gamintojo nuotr.
Paklaustas, ar šis modelis galėtų būti vadinamas kolekciniu, T.Grigonis atsakė, kad tokie galėtų būti dauguma „Ducati“ gaminių.
„Kiekvienam modeliui sukurtos ypatingos, išskirtinės versijos. Pavyzdžiui, yra bendri gaminiai su „Lamborghini“, dėl to „Ducati“ motociklai – dar ypatingesni, – kalbėjo T.Grigonis. – Lietuviai taip pat nori būti išskirtiniai, stilingi, tad nieko keisto, kad šis prekės ženklas pavergė mūsų širdis – „Ducati“ gerbėjų Lietuvoje nuolat daugėja.“
Naujausi komentarai