„Tai yra hibridinis eismo pažeidimų kontrolės įrenginys, kuris veikia kaip tradicinis momentinio greičio matuoklis, o du tokie įrenginiai gali atlikti ir vidutinio greičio kontrolę kelio ruože. Šis įrenginys taip pat atpažįsta transporto priemonės valstybinius numerius bei gali fiksuoti raudono šviesoforo signalo ir A juostos pažeidimus“, - bendrovės „Fima“ pranešime cituojamas Technologijų ir inovacijų departamento direktorius Rokas Šlekys.
Išbandomas įrenginys taip pat gali atlikti neleistinų manevrų kontrolę, tikrinti, ar transporto priemonė apdrausta, ar nepasibaigęs techninės apžiūros galiojimas ir pan. Šio įrenginio atliekamas nuotraukų fiksavimo faktas vairuotojams nėra matomas, nes naudojama akiai nematoma blykstė.
Pasak R. Šlekio, tokie pažeidimų kontrolės įrenginiai galėtų būti naudingi pavojingose vietose, tokiose kaip sankryža, autobusų stotelė, pėsčiųjų perėja, o juos sujungiant, būtų galima suformuoti ir vidutinio greičio kontrolės ruožą. Be to, jis gali būti naudojamas ir kaip mobilus, lengvai iš vienos vietos į kitą perkeliamas greičio matuoklis.
Naujasis įrenginys turi variklį, kuris dėl sistemos gebėjimo mokytis iš realių pavyzdžių leidžia atpažinti deformuotus, apgadintus numerius ir atlikti išsamesnę eismo srauto analizę. Jis taip pat analizuoja kiekvieną transporto priemonę ir priskiria ją vienai iš 5-ių transporto klasių.
Naujausi komentarai