- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
-
Lietuvoje – naujausio „Porsche Cayenne“ premjera
Gruodžio pradžioje „Porsche“ salonuose Europoje prasidėjo prekyba trečiosios kartos „Cayenne“ automobiliais. Dėl šios priežasties Vilniaus „Porsche“ centras savo klientus pakvietė į naujojo „Cayenne“ modelio pristatymo šventę. Lietuviai naująjį visureigį galėjo apžiūrėti ir įvertinti vieni pirmųjų pasaulyje.
Naujojo „Cayenne“ galimybes kelyje ir bekelėje svečiams demonstravo profesionalus lenktynininkas Robertas Kupčikas.
Į renginį susirinkę svečiai galėjo iš arti įvertinti sportišką naujojo SUV dizainą ir technologinius sprendimus. Standartinis „Cayenne“ turi 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų variklį, pasiekiantį 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą, ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6,2 sek. (su „Sport Chrono“ paketu per 5,9 sek.). Didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val, rašoma pranešime spaudai.
Naujos kartos „Cayenne“ yra 63 mm ilgesnis ir 9 mm žemesnis už ankstesnės serijos modelį. Atstumas tarp ratų ašių liko nepakitęs – 2,89 m. Bagažinės talpa dabar siekia 770 l, tai net 100 l daugiau nei ankstesnės kartos modelyje. Dėl naudojamų pažangių komponentų standartinis „Cayenne“ palengvėjo 55 kilogramais – sveria mažiau nei 2 tonas.
Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.
Papildomai galima užsisakyti vairuojamus galinius ratus. „Porsche Cayenne“ yra komplektuojamas su iki 3 laipsnių pasisukančiais galiniais ratais – ši savybė užtikrina ne tik geresnį manevringumą siaurose vietose mieste, bet ir stabilumą dideliu greičiu keičiant važiavimo kryptį.
Standartinės įrangos ratlankiai dabar siekia 19 colių. Trečiosios kartos „Cayenne“ galinės padangos yra platesnės nei priekinės – tai suteikia daugiau sukibimo įsibėgėjant bet kokiomis sąlygomis.
Jo valdymo savybes įspūdingai pakeitė naujoji 48 voltų įtampos elektros grandinės sistema, prie kurios prijungta nuolat veikianti stabilizavimo sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) – ji akimirksniu reguliuoja amortizatorių suspaudimo jėgą ir suteikia galimybę posūkius įveikti visureigiams sunkiai suvokiamu greičiu.
Kiekvienas „Cayenne“ gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja pažangios „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Šios automatiškai keičia automobilio prošvaisą, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio – keliaujant dideliu greičiu užmiestyje ji sumažėja, tad „Cayenne“ aerodinamika tampa geresnė. Naujasis „Porsche“ SUV turi penkis skirtingiems keliams pritaikytus važiavimo režimus.
Trečioji „Cayenne“ karta atverčia ir naują skaitmeninės istorijos puslapį. „Porsche Advanced Cockpit“ informacinė sistema integruota į sportišką ir drauge prabangų automobilio interjerą. Sistemos centre yra 12,3 colio skersmens lietimui jautrus ekranas, o nemažai funkcijų gali būti aktyvuojamos balsu. Vairuotojų patogumui jau standartinėje „Cayenne“ įrangoje yra „Porsche Connect Plus“ sistema, kuri suteikia galimybę prisijungti prie interneto ir naudotis operatyviai atnaujinamais navigacijos žemėlapiais ir eismo informacija realiu laiku.
Pirmos kartos „Cayenne“ modelis pasirodė 2002 metais, antroji karta debiutavo 2010-aisiais. Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.
„Po „Porsche Cayenne“ pristatymo prieš penkiolika metų, šis sportinis visureigis tapo sėkmingiausiu gamintojo modeliu pagal pardavimų apimtis. Nors „Cayenne“ yra dažniausiai klientų pasirenkamas „Porsche“ modelis ir Lietuvoje, tačiau vis dar gana retas ir išskirtinis mūsų šalies autoparke“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
„Cayenne“ kaina prasideda nuo 75 867 eurų, o „Cayenne S“ – nuo 93 291 euro. Sportiškiausio gamos visureigio „Porsche Cayenne Turbo“ kaina Lietuvoje – 140 965 eurai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gamintojų akistatos – vingiuotoje įkalnėje
Birželį jau 102-ąjį kartą bus rengiamos legendinės pakilimo į Paiko kalną lenktynės „Pikes Peak“. Joms specialius projektus kuria ne vien entuziastai, sporto komandos, bet ir automobilių gamintojai. Visų laikų trasos rekordas jau prikla...
-
„AutoTyrimai“: naujų lengvųjų automobilių balandį – 15 proc. daugiau
Naujų lengvųjų automobilių Lietuvoje balandį įregistruota 15 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?9
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?15
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...
-
Nusprendė sudrausminti triukšmadarius: už garso viršijimą – techninės apžiūros anuliavimas?15
Alytuje garsiai varikliai griaudžia ne tik dieną, bet ir naktimis, todėl pareigūnai ėmėsi drausminimo priemonių – garso matuoklių. ...
-
Rygos automobilių muziejuje naujas eksponatas – perpjautas, bet važiuojantis
Rygos automobilių muziejus pasipildė neįprastu eksponatu – per pusę perpjautu antros kartos „Nissan Leaf“ elektromobiliu. Ką apynaujis, 2018 m. pagamintas automobilis veikia senovinių, klasikinių ir istorinę reikšmę turinči...
-
Švaresnio transporto link: Lietuva turi didelių rezervų1
ES valstybėms ieškant kelių, kaip sparčiai sumažinti transporto taršą, Lietuvos specialistai beda pirštu į žemai kabantį vaisių, kurį nuraškius vienu judesiu galima pasiekti bent dalį norimų rezultatų. ...