Dalyvių – aštuoni, prizų – šeši
Lietuvos komercinio automobilio rinkimuose triumfavo ne vienas nugalėtojas – prizus pelnė net keli dalyviai.
Po daugybės bandymų, skaičiavimų ir ekspertų svarstymų nutarta, kad konkurse dalyvavę automobiliai pernelyg skirtingi, kad būtų galima išskirti vieną lyderį.
Anot rinkimus organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo (LŽA) prezidento Valdo Valiukevičiaus, toks sprendimas gimė supratus, kad neverta lyginti skirtingų svorio kategorijų automobilių, kiekvienas jų – savaip ypatingas.
Sėkmė: "Metų debiutu" pripažintas "Toyota Proace City Verso". (V. Pilkausko nuotr.)
Komerciniai automobiliai mažai jau kuo skiriasi nuo lengvųjų – jie tampa vis manevringesni, patogesni.
Tad metų furgonu pripažintas "Renault Master", o metų pikapu – "Ford Ranger". Metų komercinio vienatūrio apdovanojimas skirtas "Peugeot Partner Dangel 4x4".
Dar du prizai teko išskirtiniams rinkimų dalyviams: "Ateities vizija" paskelbtas elektrinis "Renault Master Z.E.", metų alternatyva – gamtinėmis dujomis varomas "Iveco Daily CNG", o kaip "Metų debiutas" įvertintas "Toyota Proace City Verso".
Titulai: "Renault" atstovai pelnė du prizus – metų furgono ir "Ateities vizijos". (V. Pilkausko nuotr.)
"Kasmet bandydami komercinius automobilius susiduriame su faktu, kad sunkiasvoriai automobiliai mažai jau kuo skiriasi nuo lengvųjų – jie tampa vis manevringesni, patogesni, juos kuriant galvojama apie vairuotojų komfortą, net ir įrangos galimybės beveik tokios pat plačios", – pastebėjo Vitoldas Milius, Lietuvos komercinio automobilio rinkimų komisijos narys.
Komercinio automobilio rinkimai organizuojami nuo 2016-ųjų kas dvejus metus.
Šiemet buvo vertinami šie modeliai (abėcėlės tvarka): "Ford Ranger", "Iveco Daily", "Mitsubishi L200", "Peugeot Partner Dangel 4×4", "Renault Master", "Renault Trafic", "Renault Master Z.E." ir "Toyota Proace City Verso".
Naujausi komentarai