Analitikai prognozuoja, kad naujasis variklis padidins „Mazda 3“ konkurencingumą itin didele konkurencija išsiskiriančiame segmente. Naujasis variklis pasižymi aukštu degiojo mišinio suspaudimo laipsniu 14,8:1 ir kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis generuoja itin žemą CO2 emisiją – 99 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos sudaro vos 3,8 l/100 km. Variklyje panaudota ir naujoji sklandaus garso (,,Natural Sound Smoother") technologija, absorbuojanti vibracijas ir lemianti tylų variklio murkimą.
Modelis „Mazda 3“ yra gyvas SKYACTIV technologijų ir „Kodo“ – judesio sielos dizaino – įsikūnijimas. Novatoriškas, lengvas ir itin standus „Mazda 3" kėbulas lemia šio modelio lyderystę C segmento nariams varžantis svoriu – „Mazda 3" sveria tik 1185 kg. Puiki fizinė forma lemia mažesnį variklio galios poreikį, todėl „Mazda 3“ yra dinamiškas ir itin lengvai valdomas automobilis.
Rafinuotame, erdviame, įnoringam vairuotojui sukurtame „Mazda 3" salone į akis krenta kompaktiškas prietaisų skydelis, didelis 7 colių spalvotas liečiamasis ekranas, rotacinis multimedijos sistemos valdymo skydelis.
2016 metų „Mazda 3“ modelių asortimentas buvo dar labiau sustiprintas pasiūlius specialią hečbeko kėbulo tipo versiją su naujais 18 colių tamsiais lengvojo lydinio ratlankiais, raudonai dygsniuota juodos spalvos odos bei zomšos salono vidaus apdaila bei aptakų komplektu. Skaitmeninis (DAB) radijas, galinio vaizdo kamera ir keleivio sėdynės keltuvas dabar standartiškai montuojamos visuose aukštesnės klasės modeliuose.
„Mazda 3“ yra aprūpintas visu spektru pažangiausių ir novatoriškiausių „Mazda“ i-ACTIVSENSE vairuotojo saugos technologijų – susidūrimo prevencijos, „Smart City“ pagalbinė stabdymo sistema, nukrypimo nuo kelio juostos įspėjimo sistema ir „Mazda Radar“ autopilotas. Pastarosios „Mazda 3“ saugumo technologijos buvo įvertintos aukščiausiu penkių žvaigždučių „Euro-NCAP“ saugumo reitingu.
Naujausi komentarai