Mechaniko patarimai
Naudinga turėti savo meistrą
Šiandien servisai turi gerą įrangą, todėl galima skubiai išspręsti visas problemas. Tačiau kartais smulkius gedimus naudingiau ir greičiau taisyti be specialistų.
Pavyzdžiui, klientas taip ir nesugebėjo įkalbėti serviso darbuotojų pakeisti nulūžusį plastmasinį jo mašinos pagrindinio stabdžių cilindro antvamzdį. Detalė pigi, ji visada yra remonto komplekte, tačiau servise apie tai kažkodėl nežino (arba apsimeta). Serviso darbuotojų diagnozė – keisti visą cilindrą, o tai gerokai brangiau. Juk mokėti tenka ne tik už naują detalę, bet ir už darbą. O išmontuojant senąjį cilindrą, žiūrėk, dar suges pagrindinės linijos vamzdelis.
Šis pavyzdys ne vienintelis: servisams nenaudinga prasidėti su “smulkme”, jiems paprasčiau pakeisti visą mazgą, o ne remontuoti jo detales. Kita vertus, savarankiškas kišimasis į automobilio konstrukciją neturint įgūdžių gali tik pakenkti: pakeitus tą antvamzdį, teks prapūsti stabdžių sistemą – tai kur kas sudėtingiau.
Tokioje situacijoje gelbsti geri santykiai su meistru, kuris visada nurodys ne tik oficialią “kontoros” poziciją, bet ir savo asmeninę nuomonę. Todėl atidžiau rinkitės autoservisą: nepuldinėkite iš vieno į kitą, geriau raskite tokį, kur priimtinos kainos ir kokybė, – čia greičiau tapsite savu klientu, o požiūris į jus bus geresnis negu į lankytojus iš gatvės.
Naujausi komentarai