Sudėtingi laikai dažnai yra patys palankiausi klientams. Įmonės, norėdamos išsaugoti savo klientus ir pritraukti naujų, siūlo itin patrauklias sąlygas įsigyti prekes ar naudotis jų paslaugomis. Tokia patraukli programa šiuo metu siūloma "MAN Nutzfarzeuge" ištikimiems serviso klientams. Ji numato, kad net ir pasibaigus sunkvežimio garantiniam laikotarpiui, serviso paslaugas bei originalias detales gali įsigyti su nuolaida net iki 90 proc.
Tokį sprendimą pasufleravo dar 2006-aisiais atliktas "Heavy Trucks" tyrimas, kurio rezultatai parodė, jog didžiausią klientų nepasitenkinimą sukelia iš karto po garantinio automobilio laikotarpio atsirandančios išlaidos automobilio remontui ir detalėms.
Tam, kad tokio nepasitenkinimo būtų išvengta, MAN pasiūlė naują programą serviso klientams, kurios vokiškas pavadinimas "kulanz" arba angliškas "good will" ("gera valia" – angl.). Jos esmė, jog speciali kompiuterinė programa įvertina daugelį kriterijų, tokių kaip automobilio rida, naudojimo laikas, žalos pobūdis ir panašiai bei klientui pasiūlo tam tikrą kompensacijos sumą, kuri iš karto atsispindi serviso darbų ir atsarginių dalių sąskaitoje, nepaisant to, kokiame konkrečiame oficialiame MAN servise atliekami priežiūros ar remonto darbai. Ši nauja programa ypač patraukli sunkvežimių, kurių garantija neseniai pasibaigusi, savininkams, nes tokiu atveju nuolaidos suma tikrai didelė ir mokėti už serviso bei remonto darbus reikia tik sugedus mašinai. O pratęstos garantijos atveju sunkvežimio savininkui tenka mokėti ir tuomet, net jeigu sunkvežimis nė karto per tą laikotarpį neužsuka į servisą. Taigi tokia užtikrinta "pogarantinė nuolaida" tampa dar viena alternatyva vežėjui, kuris apsvarstęs visus už ir prieš, gali rinktis jam patraukliausią variantą.
Kita vertus, ši nuolaidų sistema patraukli ne tik pasibaigusios garantijos sunkvežimio savininkui, bet ir senesnio, tačiau tik oficialiame MAN servise prižiūrėto sunkvežimio savininkui. Tokie lojalūs serviso klientai gali tikėtis nuo 30 iki 90 proc. nuolaidos.
Naujausi komentarai