Pereiti į pagrindinį turinį

Naujas padangas „Michelin“ pritaikė europietiškai žiemai

2014-10-02 11:02
DMN inf.
Naujas padangas „Michelin“ pritaikė europietiškai žiemai
Naujas padangas „Michelin“ pritaikė europietiškai žiemai / Gamintojo nuotr.

„Michelin“ pristatė naujas žiemines padangos „Alpin 5“, pritaikytas Europos rinkai pagal klimato pokyčius, kai dėl vis mažėjančių sniego kritulių padangos privalo užtikrinti saugumą važiuojant apsnigtomis, šlapiomis, sausomis ir apledėjusiomis dangomis. Atsižvelgiant į tokias oro sąlygas, naujosios padangos suprojektuotos naudojant pažangiąsias technologijas, kuriomis buvo kuriami protektoriaus reljefo elementai ir nauja gumos mišinio sudėtis.

Drezdeno technikos universiteto duomenimis, kelių eismo įvykiai rodo, kad nuo spalio iki balandžio mėn. fiksuojami 4 proc. nelaimingų įvykių apsnigtame kelyje, tačiau daugiausia jų – net 57 proc. – įvyksta važiuojant sausomis dangomis. Atsižvelgiant į rezultatus, „Alpin 5“ padangos pagamintos naudojant šiuolaikines technologijas – naują gumos mišinį ir protektoriaus reljefo elementus – siekiant išsaugoti saugumą kelyje bet kokiu oru.

Naujas gumos mišinys

Protektoriaus mišinys kuriamas taikant naują gumos komponentų jungimo technologiją, todėl užtikrinami puikūs rezultatai važiuojant bet kokia danga.

Pirmąkart žieminių padangų protektoriaus gumos mišinyje panaudoti funkciniai elastomerai, kurie užtikrina geresnį sukibimą su šlapiomis ir apsnigtomis dangomis bei išlaiko mažą riedėjimo pasipriešinimą.

Naujasis mišinys grindžiamas „Helio Compound“ technologijos ketvirtąja karta, jo sudėtyje yra saulėgrąžų aliejaus, kuris leidžia išsaugoti gumos savybes ir jos lankstumą žemoje temperatūroje.

Tikslesnis vairavimas

Padangose pritaikyta „Stabili Grip“ technologija, kuri grindžiama savaime besiblokuojančiomis įpjovomis ir veiksmingu protektoriaus reljefo grįžimu iki pirminio pavidalo. Važiuojant padangos visą laiką deformuojamos, dėl to sumažėja sąlyčio su pagrindu plotas, taigi ir pats sukibimas.

Būtent todėl inžinieriai suprojektavo specialų protektoriaus reljefą su savaime besiblokuojančiais blokais, kad užtikrintų optimalų padangų sąlytį su pagrindu ir leistų tiksliau vairuoti („pėdsako“ efektas).

Atsparumas akvaplanavimui

Kryptinis naujų padangų protektorius turi gilius griovelius ir specialiai sukurtus protektoriaus blokus „kačių ir krumplių“ efektui išgauti, kai padangos liečiasi su sniegu.

Protektoriaus grioveliams grįžtant į pradinį pavidalą šoniniai grioveliai veiksmingai šalina vandenį ir sumažina akvaplanavimo riziką.

Stipresnis sukibimas su sniegu

Padangų protektoriaus įpjovos veikia kaip tūkstančiai mažų nagų, kurie užtikrina geresnį sukibimą. „Nagų“ efektui sustiprinti protektoriuje daroma labai daug atitinkamai parinktos formos įpjovų.

Lyginant su ankstesnės kartos padangomis, „Alpin 5“ protektoriuje yra 12 proc. daugiau briaunų ir 16 proc. daugiau įpjovų, o gumos santykis su grioveliais ir kanalais yra 17 proc. didesnis.

Naujoji „Michelin“ padanga yra „Michelin Total Performance“ strategijos pavyzdys, kuria siekiama vienu metu gerinti teoriškai vienas kitam prieštaraujančius padangų rezultatus (pvz., sukibimą ir mažą riedėjimo pasipriešinimą). Šios strategijos esmė – vienu metu tobulinti visus padangų parametrus ir nebloginti atskirų jų rezultatų.

„Michelin“ padangos „Alpin 5“ gaminamos 27 dydžių: nuo 195/65R15 iki 225/55R17.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų