Sunkvežimiai
Naujas “Skanijos” gaminys traukia akį
“Scania” papildo savo produkcijos liniją nauja sunkvežimių serija, skirta tolimiems reisams.
“Perėjimas prie naujosios serijos yra daugiau nei techniniai privalumai ir naujovės. Laiko patikrinti komponentai, griežčiausia bandymų programa visoje kompanijos istorijoje, kruopščiai apmokyti prekybos ir servisų darbuotojai - “Scania” padarė viską, kad naujosios R serijos modeliai būtų patys geriausi per visą gyvavimo laiką”, - sakė UAB “Skanvita” direktorius Arūnas Martikonis.
“Išskirtinė kokybė visuomet buvo “Scania” dėmesio centre. Tai privaloma sąlyga išskirtiniam vardui. Kurdami naująją seriją, mes daugiausiai dėmesio sutelkėme į vairuotojo darbo vietą, degalų sąnaudas ir prastovų laiko servisuose mažinimą. Būtent tai aktualu mūsų klientams, - teigia Hasė Johansonas, “Scania R&D grupės” viceprezidentas. – “Scania” tikslas – užtikrinti, kad gedimai būtų pašalinti, aptarnavimo tinklas paruoštas, kokybė nepriekaištinga, kai sunkvežimis atitenka klientui. Todėl šiandienos “Scania” yra pati geriausia iš visų kada nors mūsų sukurtų sunkvežimių.”
Natūralu, kad po 35 metų kardinaliai keičiasi ir tradicinė pavadinimo formuluotė. Ji susideda iš dviejų dalių. Pirmoji dalis nurodo kabinos modelį ir variklio galią, svarbiausią transmisijos komponentą. Antroji – apibūdina važiuoklę. “Scania” savininkus tikrai sudomins nauja vairuotojo darbo vieta, sumažintas svoris bei patobulintas degalų ekonomiškumas.
Naujas automobilis pasižymi degalų efektyvumu. Priklausomai nuo pasirinktų komponentų R serijos modeliai sunaudoja iki 3 proc. mažiau degalų nei dabartiniai 4 serijoje. Taupyti degalus pavyksta kelių patobulintų komponentų dėka. Tai – sumažintas svoris, pagerinta aerodinamika, papildoma elektroninė variklio įtaisų kontrolė.
Naujovių yra ir kabinoje: vairuotojo darbo vieta visiškai atnaujinta. Naujai išlenktas prietaisų skydelis, galima rinktis pailgintą arba sutrumpintą variantą. Nauji jungikliai ir instrumentai, integruota nauja svirtis ant vairo “Scania Retarder” ir “Opticruise”. Vaire integruoti radijo, kompiuterio, vairavimo režimų kontrolės mygtukai. Naujos vairuotojo ir keleivio sėdynės, automatinė klimato kontrolė labai palengvina darbą, kaip ir 145 mm padidinta visų kabinų erdvė, susidariusi pažeminus grindis.
Naujovės transmisijoje: “Euro 3” variklių gama peržiūrėta ir papildyta 500 AG V8 varikliu vietoj 480 AG, 12 litrų 420 AG varikliui nauja “Euro 4” versija, “Scania Opticruise” atnaujinta greitesniam ir jautresniam pavarų perjungimui, vairavimo kontrolė turi integruotą kalnų stabdį (Scania Retarderis); elektroninė sankabos apsauga; visiems varikliams galima pasirinkti elektroniškai kontroliuojamą ventiliatorių, elektroniškai kontroliuojamas suspausto oro padavimas.
Važiuoklės naujovės: kai kuriuose modeliuose sumažintas svoris iki 270 kg; numatytas lengvo svorio komplektas vilkikui, lengvas balnas, lengva 4 oro pagalvių galinė pakaba, patobulinta priežiūra ir stabilumas, didesnis patogumas ir efektyvesnis krovinių paskirstymas.
Stabdžių sistemos naujovės: naujos kartos antiblokavimo stabdžiai ABS; naujos kartos elektroniškai valdomi diskiniai stabdžiai EBS su automatiniu stabdžių reguliavimu tarp sunkvežimio ir priekabos; elektroninė stabilumo programa EBS – pasirinkimo variantas 4X2 vilkikams.
Įdomus ir borto kompiuteris: informacinis ekranas instrumentų bloke taip pat gali būti naudojamas gedimams nustatyti; galima rinktis kelionės kompiuterį.
Naujausi komentarai