„Tai automobilis visiems. Kurdami i30 mes galvoje neturėjome konkretaus kliento – mums rūpėjo kuo platesnė skirtingų žmonių auditorija. Glotnios jo kėbulo linijos išryškina natūralias, skulptūriškas formas, perteikiančias tiek „Hyundai“ dizaino filosofiją, tiek nuo laiko nepriklausantį gerą skonį“, – pažymėjo „Hyundai Motor Group“ prezidentas ir dizaino vadovas Peteris Schreyeris.
Sukurtas, pagamintas ir išbandytas Europoje, i30 taps vienu svarbiausių koncerno modelių, tiksliai atskleidžiantis „Hyundai“ prekės ženklo vertybes.
Kūrėjai žada, kad i30 taikysis į klientą, kuriam labai svarbu šiuolaikinės technologijos, individualiai jam skirti sprendimai ir lankstumas.
Apie „Hyundai“
1967 metais įsteigta „Hyundai Motor Co.“ vėliau reorganizuota į „Hyundai Motor Group“, kuri 2007 metais tapo penktąja stambiausia pasaulyje automobilių gamintoja, turinčia daugiau nei dvi dešimtis su automobilių gamyba susijusių padalinių. „Hyundai Motor“, turinti šešias gamybos bazes už Pietų Korėjos ribų, 2010 metais pardavė apie 3,6 milijono automobilių visame pasaulyje. „Hyundai“ automobiliai parduodami 186-iose pasaulio šalyse maždaug 5300 atstovybių ir automobilių salonų.
Naujausi komentarai