Lengvas ir puikiai valdomas sedanas taps pačiu taupiausiu „Jaguar“ modeliu istorijoje.
Naujasis kompaktinės klasės sedanas XE kuriamas tam, kad šios klasės standartai būtų pakeisti. Automobilis konstruojamas naudojant modulinę „Jaguar“ architektūrą, tačiau jo monokoko tipo kėbulo konstrukcija bus unikali – net 75 proc. struktūros sudarys aliuminio dalys. Pasak kūrėjų, konstrukcija leis pasiūlyti vartotojams tikrą vairuotojui skirtą automobilį, išsiskiriantį ne tik išvaizda, bet ir važiavimo kokybe bei valdymu.
Nedidelis svoris visuomet buvo „Jaguar“ genuose, todėl nenuostabu, kad bendrovė tampa aliuminio pritaikymo automobilių konstrukcijoje lyderiu. XJ, XK ir „F-Type“ modeliuose buvo naudojamas itin tvirtos, vyto ir kniedyto aliuminio struktūrinės dalys, tačiau XE taps tiesiog himnu aliuminiui.
Dėl itin lengvos konstrukcijos sumažėjęs svoris ir kiti techniniai sprendimai reiškia, kad naujasis XE taps pačiu taupiausiu „Jaguar“ automobiliu istorijoje – planuojama, kad 100 km kelio jis naudos mažiau nei 4 litrus degalų, o jo anglies dvideginio emisija bus mažesnė nei 100 g/km.
Naujausi komentarai