1. Dėmesį atkreipianti nepamirštama išvaizda
Suderinamas lengviau nei bet kada
Naujasis „Captur“ tęsia savo sėkmės istoriją, išlaikydamas akį patraukiančią, dviejų atspalvių, nudažymo schemą ir pasiūlydamas tris naujas kėbulo spalvas: „Atacama Orange“ oranžinę, „Ocean Blue“ mėlyną ir „Initiale Paris“ versijai skirtą „Améthyste Black“ juodą. Taip pat stogo spalvų pasirinkimui pasiūlyta nauja „Platine Grey“ pilka spalva. Dabar naujojo „Captur“ išvaizdą pagal savo asmeninius norus derinantys pirkėjai gali rinktis iš daugiau nei 30 galimų derinių.
Naujasis „Captur“ taip pat siūlo šešis, skirtingų atspalvių, salono apdailos derinių paketus: kreminė „Ivory“, mėlyna „Ocean Blue“, rusva „Caramel“, raudona, pilka „Satin Chrome“ ir žalsva „Patina Chrome“. Juos papildo penki spalvotų akcentų durelių apačioje ir ant vairo rato paketai („Ivory“, „Ocean Blue“, ruda „Cappuccino“, raudona ir „Atacama Orange“).
Skiriamasis „Renault“ ženklas – žibintų šviesos
Naujajame „Captur“ įkūnijamas prancūziškas „Renault“ dizainas, kurį (priklausomai nuo versijos) perteikia „Full-LED“ tipo, „Pure Vision“ priekiniai žibintai. Ši kitų eismo dalyvių akinimą sumažinanti technologija prisideda tiek prie automobilio modernios išvaizdos kūrimo, tiek prie saugumo užtikrinimo.
Priekinio „Captur“ buferio apatinėje dalyje įkomponuoti C-formos, LED tipo, dienos žibintai, tapę iš tolo atpažįstamu markės simboliu. Toks pat dieną ir naktį švytintis ženklas matyti ir galiniuose žibintuose.
Be abejonių miesto visureigis
Evoliucionuojančio „Captur“ stilius vienu žingsniu priartėjo prie savo didesniojo „brolio“ – „Kadjar“. Radiatoriaus grotelės buvo modifikuotos, jas papildant chromo juostele ir taip suteikiant daugiau panašumo su kitais „Renault“ markės miesto visureigiais. Tiek priekinis, tiek užpakalinis buferiai demonstruoja naujas dugno apsaugas, kurios pabrėžia nuotykius mėgstantį „Captur“ charakterį.
Pirmuosiuose trijuose įrangos lygiuose siūlomi keturi ratlankių tipai: du 16 colių modeliai („Extreme“ ir „Adventure“) bei du 17 colių modeliai („Emotion“ ir „Explore“).
Stiklinis stogas
Pradedant nuo trečiojo įrangos lygio, „Captur“ gali būti siūlomas su stikliniu stogu. Ši įranga, siūloma išskirtinai su dviejų spalvų automobilio nudažymo kombinacija, į saloną įleidžia dar daugiau natūralios šviesos.
Modernus salonas su naudojimosi patogumą didinančia įranga
Labiau rafinuotas, nei anksčiau, salonas dekoruotas aukštos kokybės plastiku, glotniu chromu ir elegantiškais matiniais atspalviais. Vairo ratas pagamintas iš dar labiau statusą pabrėžiančių medžiagų, o aukštesnės įrangos versijose aptrauktas natūralia oda. Pavarų svirčiai suteikta modernesnė išvaizda, o vidiniai durų skydai buvo modifikuoti, į juos glotniai įkomponuojant mygtukus bei kitus valdymo įrenginius. LED tipo salono apšvietime numatytos atskiros lemputės, sukuriančios atskiras skaitymo zonas.
Aukštesnio lygio versijose sutinkamos naujo dizaino sėdynės yra patogesnės ir suteikia geresnį šoninį palaikymą.
Tuo pat metu naujasis „Captur“ išsaugo savo praktiškiausią įrangą, įskaitant jo stalčiaus formos „Easy Life“ pirštinių dėtuvę ir nuimamus apmušalus.
Trys klausimai „Captur“ dizaino projekto vadovui Mariui Pollai
– Koks buvo pagrindinis tikslas, projektuojant naująjį „Captur“?
„Captur“ buvo pirmasis „Renault“ modelis naujoje SUV tipo automobilių gamoje. Mums buvo svarbu atnaujinti jo išorinį stilių, suderinant su naujesniais gamos modeliais – „Kadjar“ ir „Koleos“. Mes taip pat pagerinome salono apdailos kokybę, išlieto plastiko elementus pakeisdami medžiagomis su papildoma apdaila. Be to, praplėstas ir spalvų bei medžiagų pasirinkimas.
– Kokie yra svarbiausi patobulinimai?
Mes ypatingą dėmesį skyrėme kiekvienai automobilio detalei ir viso automobilio tvirtumui. Taip pat gausiai atnaujinome automobilio įrangą ir apdailą.
– Kodėl dabar „Renault“ siūlo „Captur“ versiją INITIALE PARIS?
Atsižvelgiant į miesto visureigio įvaizdį, „Initiale Paris“ versija atrodo logiškas ir geras pasirinkimas. Dauguma „Captur“ klientų ateina iš aukštos klasės automobilių segmento. Jie ieško tiek komforto, tiek SUV automobilio išvaizdos. Todėl buvo poreikis sustiprinti „Captur“ įvaizdį ir pasiūlyti aukščiausio lygio „Renault“ klasę. Tai yra „Captur“ artėjimą link aukštesnės klasės įtvirtinantis akcentas.
2. Gyvenimui su „Captur“ dar daugiau malonumo suteikiančios technologijos
Aukštos kokybės „Bose“ garsas
Aukštos klasės „Bose“ garso sistema automobilio saloną paverčia tikra koncertų sale, sukurdama gryną, švarų ir realistišką garsą. Tokius pojūčius suformuoja iš šešių, didelės raiškos, „Bose“ garsiakalbių ir bagažinėje esančio žemų dažnių garsiakalbio sudaryta garso sistema.
Trys multimedijos sistemos: „R&Go“, „Media Nav Evolution“ ir „R-LINK Evolution“
Net baziniame įrangos lygyje naujasis „Captur“ leidžia naudotis mobiliosiomis ryšio technologijomis, pasitelkiant naują „R&Go“ versiją. Ši paprasta, išmani „Renault“ sistema naudotojo išmanųjį telefoną paverčia į interneto ryšį turintį planšetinį kompiuterį, kuris įrengtas automobilio prietaisų skydelyje. Ši praktiška sistema naudotojui leidžia intuityviai naudotis naudingiausiomis automobilio funkcijomis, įskaitant navigaciją, telefoną, multimediją, taip pat peržiūrėti automobilio duomenis.
Vidutinio lygio versijose įrengta „Media Nav Evolution“ sistema. Įvertinant funkcijų skaičių, ši multimedijos įranga siūlo geriausią vertę rinkoje: ji leidžia naudotis navigacijos sistema su eismo informacija, „Bluetooth“ telefono ryšiu, garso įrašų iš naudotojo išmaniojo telefono transliavimu ir netgi galinio vaizdo kamera bei „Driving Eco2“ funkcija, suteikiančia galimybę optimizuoti važiavimo režimą bei sumažinti degalų sąnaudas.
„Renault R-LINK Evolution“ naujajame „Captur“ pasiūlo pačią pažangiausią multimedijos sistemą. Jos didesnės nei bet kada anksčiau suderinimo galimybės realizuojamos naudojantis į pirštų prisilietimą reaguojančiu, septynių colių dydžio ekranu.
„R-LINK Evolution“ apima navigacijos sistemą su realiu laiku gaunamais eismo pranešimais, 3G ryšiu, „Bluetooth“, medijos atkūrimu (nuotraukos, vaizdo įrašai) ir plačiu, „Renault R-LINK Store“ parduotuvėje siūlomu, programų asortimentu. Taip pat, priklausomai nuo versijos, sistema leidžia valdyti automobilio pagalbines vairavimo sistemas.
Keliones palengvinančios, naujos ADAS funkcijos
Pirmą kartą „Captur“ įrengiama BSW („Blind Spot Warning“ – aklosios zonos stebėjimo) sistema, kuri siūloma nuo trečiojo įrangos lygio. Keturi jutikliai veikia kartu, aptikdami aklosiose vairuotojo regos lauko zonose esančias transporto priemones, įskaitant motociklus ir dviračius. Jei aptikta transporto priemonė aklojoje zonoje užtrunka ilgiau nei sekundę, šoniniame veidrodėlyje kaip mat užsidega perspėjanti lemputė. Ši sistema veikia, važiuojant nuo 30 iki 140 km/h greičiu ir įneša savo indėlį į visiems saugesnį eismą.
Kartu su galinio atstumo jutikliais ir priklausomai nuo versijos, naujajame „Captur“ gali būti įrengti priekiniai atstumo jutikliai ir galinio vaizdo kamera. Tai palengvina manevravimą ir leidžia išvengti nedidelių susidūrimų bei įbrėžimų, kiekvieną dieną sukiojantis ankštose teritorijose.
Kita aukštesnio lygio versijose siūloma naujiena yra automatinio automobilio pastatymo funkcija „Easy Park Assist“, leidžianti gerokai palengvinti automobilio pastatymą. Vairuotojas pradžioje nurodo, kokio tipo stovėjimo vietos (statant lygiagrečiai, statmenai ar įstrižai) jis ieško. Važiuodamas mažesniu, nei 30 km/h greičiu, automobilis matuoja visas galimas vietas. Suradusi tinkamą vietą, sistema apskaičiuoja reikiamą trajektoriją ir perima automobilio vairavimą, vairuotojui palikdama valdyti tik automobilio pedalus bei perjungti pavaras.
3. „Captur“ skirta „Renault INITIALE PARIS“ įranga
INITIALE PARIS įrangos lygis perteikia geriausias „Renault“ savybes ir žinias.
Išskirtinio dizaino priekinės grotelės su chromo akcentais kaip mat leidžia atpažinti „Captur Initiale Paris“. Didelis dėmesys buvo skirtas ir priekinei bei galinei dugno apsaugoms, dekoruotoms metalinio blizgesio pilka spalva. Tokia pati apdaila matoma ir aplink langus. Tuo tarpu radiatoriaus grotelės, kaip ir kiekvienoje automobilio pusėje esančios chromo dekoracijos, pažymėtos INITIALE PARIS užrašais.
INITIALE PARIS versijos pasižymi specifine spalvų gama, įskaitant nuo pardavimo pradžios siūlomą naują „Améthyste Black“ juodą, taip pat ir specialiais, 17 colių INITIALE ratlankiais. „Captur Initiale Paris“ išsiskiria posūkio kryptimi „bėgančiais“ LED tipo posūkių indikatoriais, o apatiniai durelių skydai, slenksčiai ir priekinės grotelės pažymėtos INITIALE PARIS užrašais.
Tokia pat išskirtinė yra ir naujojo „Captur Initiale Paris“ salono apdaila: joje yra šildomos, „napa“ oda aptrauktos sėdynės, natūralios „napa“ odos vairas, chromo apdaila, oda dekoruotas prietaisų skydelis, aliuminio pedalai ir aliumininiai durelių slenksčiai.
Pagaliau „Captur Initiale Paris“ standartinėje įrangoje yra visos technologijos, kurios siūlomos kaip papildoma naujojo „Captur“ įranga. Tai apima aklosios zonos stebėjimo sistemą, automatinę statymo sistemą, beraktę užrakinimo ir užvedimo įrangą. Be to, įrengta aukštos klasės „Bose®“ garso sistema ir naujausia „Renault R-LINK Evolution“ multimedijos sistemos versija, leidžianti vienu prisilietimu pasiekti automobilio multimedijos funkcijas.
4. Platus variklių pasirinkimas
Šešių skirtingų benzininių ir dyzelinių variklių bei pavarų dėžių derinių pasirinkimas leidžia naujojo „Captur“ pirkėjams išsirinkti geriausiai jų poreikius atitinkančią versiją.
Du „Captur“ siūlomi dyzeliniai varikliai dCi 90 (derinamas su automatine arba mechanine transmisija) ir dCi 110 (mechaninė transmisija). Gaminamas tiek su „Stop & Start“ technologija, tiek su stabdymo arba riedėjimo energiją regeneruojančia sistema, šis variklis pasiekia 110 AG, esant 4 000 aps./min ir 260 Nm sukimo momentą, esant 1 750 aps./min. Nauja turbinos konstrukcija šiam varikliui suteikia papildomą trauką nedidelių sūkių diapazone.
Du benzininiai varikliai yra „Energy TCe 90“ (mechaninė transmisija) ir TCe 120 (automatinė arba mechaninė transmisija). Pasiūlydama alternatyvą dviejų sankabų EDC (Efficient Dual Clutch) automatinei transmisijai, mechaninė pavarų dėžė yra orientuota į kruopščiai išlaidas skaičiuojančius klientus, norinčius išlaikyti visišką vairavimo kontrolę. Derinant tiesioginio degalų įpurškimo sistemą, turbokompresorių ir „Stop & Start“ technologiją, šis variklis pasiekia maksimalų 205 Nm sukimo momentą, esant 2 000 aps./min.
Naujai atgimusio „Renault Captur“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 14 270 eurų, „Initiale Paris“ versijos kaina prasidės nuo 20 500 eurų.
Naujausi komentarai