Pereiti į pagrindinį turinį

Naujasis „Renault Megane“: dinamiškas stilius ir technologijų gausa

2015-09-16 14:40
DMN inf.
AFP nuotr.

Dinamiškas naujojo „Mégane“ stilius yra paremtas gerai suderintomis proporcijomis. Jis yra 64 mm ilgesnis (4 359 mm) ir 25 mm žemesnis (1 447 mm), nei trečiosios kartos „Mégane“. Jo tarpuvežis yra platesnis (priekyje – 1 591 mm, +47 mm / gale – 1 586 mm, +39 mm) ir jo ratų bazė (2 669 mm, +28 mm) yra ilgesnė nei konkurentų, be to galinė iškyša buvo sutrumpinta. Siūlomų ratlankių dydžiai siekia iki 18 colių.

Naujasis „Mégane“ įkūnija naująją „Renault“ priekinės dalies tapatybę, įskaitant didelį deimanto ženklą ir plačias dekoratyvines radiatoriaus groteles bei kokybišką chromo apdailą priekinėse ir šoninėse kėbulo dalyse (ant langų rėmų, šoninių ženkliukų ir durų rankenėlių).

Aerodinamika yra stipri dizaino formavimo jėga: priekiniuose sparnuose matyti ventiliacinės angos, gale – deflektoriai. Automobilyje įrengtos varikliais valdomos juostos, kurios automatiškai uždaromos, siekiant sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą.

Dėl išraiškingos „pečių“ linijos naujasis „Mégane“ spinduliuoja jausmingumą, įaugusį į „Renault“ markės dizaino genus. Priekinėje dalyje apsijungia pasitempusios ir preciziškai išreikštos žemutinės kėbulo dalies ir kapoto linijos, taip sustiprindamos automobilio dinamišką povyzą.

Išskirtiniai žibintai

Įkvėptas liepos mėnesį pristatyto „Talisman“ modelio, naujasis „Renault Mégane“ papuoštas išskirtinės formos ir šviesų grafikos priekiniais ir galiniais žibintais, gerai matomais tiek dieną, tiek naktį, taip dar sutvirtinant vizualinę markės tapatybę.

Priekyje įkomponuoti LED tipo dienos žibintai, siekiantys priekinį buferį ir suformuojantys C formos grafinį šviesų vaizdą. Aukštesnio lygmens naujojo „Mégane“ versijos aprūpintos artimųjų ir tolimųjų LED šviesų moduliais. Lyginant su halogeninėmis šviesos sistemomis, ši, „Pure Vision LED“ technologija, gerokai pagerina matomumą tamsiu paros metu.

Galinis LED žibintų blokas (visose versijose) suformuoja nuolatos švytinčius galinius žibintus. Šis naujas, horizontalus grafinis sprendimas leidžia akcentuoti automobilio plotį. Nauja, „Edge Light“ technologija užtikrina siauros 3D juostos efektą, žibintui skleidžiant giliai raudoną šviesą.

Elegantiškas interjeras – piloto posto stiliumi

Siekiant dar labiau pagerinti naujojo „Mégane“ kelionės komfortą, ypatingas dėmesys buvo skirtas salono apdailos medžiagų kokybei ir surinkimui.

Pažangių technologijų įrangos asortimentas sutelktas aplink vairuotoją, suformuojant L formos prietaisų skydelį. Įprastai naudojamas aukštesnės klasės automobiliuose, spalvotas akių lygio ekranas dabar bus ir naujajame „Mégane“. Be to, prietaisų skydelyje panaudotas 7 colių spalvotas TFT ekranas ir lengvai pasiekiamas, centrinėje konsolėje esantis vertikalus, 8,7 colio dydžio R-Link jutiklinis ekranas.

Ypatingas dėmesys buvo skirtas salono aplinkos kokybei ir harmonijai. Priekiniam skydui panaudota minkšta apdailos medžiaga nepertraukiamai pereina į durų apdailos juostas. Ši apdaila taip pat pereina nuo apatinės priekinio skydo dalies į centrinę konsolę. Aukštesnio lygmens versijose vairas aptrauktas stambaus rašto „nappa“ oda bei papuoštas elegantiškomis chromo detalėmis, matomomis ir prietaisų skydelyje, ant ventiliacijos angų, pulto ir jungiklių.

Platus ir aukštas centrinis pultas apima pirmyn / atgal stumdomą ranktūrį. Aukštesnio lygmens versijose pultas patraukia dėmesį dvejomis šviesos juostomis, kurių atspalvis gali būti nustatomas naudojantis „Multi-Sense“ sistema.

Bose® garso aparatūra naujojo „Mégane“ salone sukuria aukštos kokybės akustinę aplinką. Šią sistemą kūrę „Bose“ inžinieriai artimai bendradarbiavo su kolegomis iš „Renault“, siekiant optimizuoti devynių garsiakalbių, žemų dažnių generatoriaus ir skaitmeninio stiprintuvo integravimą. Ši sistema užtikrina precizišką, subalansuotą, krištolinį skambesį.

Apglėbiančios, patogios sėdynės

Kruopščiai suformuotos sėdynės apglėbia keleivius, dvigubo tankio putų pagalba optimaliai derindamos komfortą su palaikymu. Tokios pačios struktūros sėdynės panaudotos ir naujajame „Espace“ bei „Talisman“.

Semiantis įkvėpimo iš baldų bei odos gaminių, sėdynėms parinktos jaukios ir modernios medžiagos. Ypatingas dėmesys buvo skirtas odos ir durų apdailos siūlių preciziškam subtilumui.

Naujasis „Mégane“ siūlomas su penkiais interjero apdailos lygiais – visi su juodos spalvos deriniais. Aukšto lygmens versijos siūlomos su velveto medžiaga, sukurta kartu su „Alcantara“®. Ji sukuria savitą spindesį bei intensyvų juodą 3D efektą.

Aukšto lygmens versijos komplektuojamos su šildomomis sėdynėmis ir elektra reguliuojama juosmens atrama. Vairuotojo sėdynė siūlo net masažo funkciją.

Naujojo „Mégane“ bagažinės talpa siekia  384 dm3 pagal VDA (434 litrus). Ji yra antra pagal dydį kompaktinių automobilių segmente, be to, šį tūrį papildo dėtuvės salone, kurių bendra talpa siekia 25 litrus. Gale sėdinčių keleivių keliams skirta 175 mm erdvė yra 20 mm didesnė, nei „Mégane 3“,  o plotis pečių lygyje (1 441 mm priekyje, 1 390 mm gale) yra vienas geriausių segmente. Dėl to, vertinant bagažinės ir salono erdvę, naujasis „Mégane“ suteikia geriausią naudingų savybių derinį.

Naujasis „Mégane GT“: „Renault Sport“ įkvėptas stilius

Naujasis „Mégane GT“ siūlomas su visiškai nauja, tapatybę pabrėžiančia spalva, pavadinta „Iron Blue“.

Iš išorės sportiškumą pabrėžia priekinio buferio dizainas, kuris leidžia suprasti apie „Renault Sport“ genetiką. Jį papildo specialus viršutinių ir apatinių radiatoriaus grotelių dizainas. Apatinės radiatoriaus grotelės yra platesnės ir įrėmintos oro paėmimo angomis, o „Dark Metal“ (tamsaus metalo) apdaila, panaudota išorinių veidrodėlių korpusams, pabrėžia, kad šis automobilis priklauso GT modelių šeimai. Papildomai siūlomi „Renault Sport“ sukurti 18 colių ratlankiai su GT ženkliukais ir panaudotu deimanto efektu. Gale matomi du chromuoti išmetimo vamzdžių antgaliai atkartoja priekyje esančias oro paėmimo angas, sukuriant simetrijos pojūtį. Šie išmetimo vamzdžiai įrėmina difuzorių, sukurtą pasitelkiant „Formulės 1“ pasaulio įkvėpimą. Naujojo „Mégane GT“ galinė dalis ir priekiniai sparnai pažymėti „Renault Sport“ emblemomis.

Salonas yra persmelktas „Renault Sport“ ideologija. Apglėbiančios sėdynės su integruotomis galvų atramomis, mėlynomis siūlėmis ir su sportiškais, šachmatiniais logotipais yra patogios ir pasižymi tvirtu šoniniu palaikymu. Siūlomi trys skirtingi apdailos pasirinkimai: audeklas, „Alcantara“® oda su mėlynomis juostomis arba „Alcantara“® oda su juodomis juostomis. Specialiai šiam modeliui skirtas vairo ratas užtikrina optimizuotą ergonomiką, o sportiški aliumininiai pedalai, kartu su specialia pavarų jungimo svirtimi ir ant vairo rato įrengtomis jungimo svirtimis įkvepia sportiškam važiavimui. Prietaisų skydelyje rodoma informacija labiausiai paryškinama, pasirinkus „Race“ (lenktynių) režimą. Unikalią naujojo „Mégane GT“ tapatybę paryškina mėlynos spalvos akcentai salone, derantys su „Iron Blue“ (metališkai mėlyna) kėbulo spalva.

Aukštosios technologijos vairuotojo aplinkoje –vienos geriausiųjų segmente

CMF (Common Module Family – bendrų modulių šeimos) C/D modulinė architektūra naujajam „Mégane“ suteikia galimybę pasiūlyti ypatybes, paprastai siejamas su aukštesnio segmento automobiliais, kaip naujasis „Espace“ arba „Talisman“. Jie apima spalvotą, akių lygyje esantį ekraną, septynių colių spalvotą TFT ekraną prietaisų skydelyje, dvi „R-Link 2“ sistemos versijas (septynių colių horizontalaus formato arba 8,7 colių vertikalaus formato ekraną), „Multi-Sense“ technologiją ir „4Control“ sistemą. Šis technologijų derinys segmente yra visiškai unikalus.

Iš aukštesniojo segmento perimtas spalvotas, akių lygyje esantis ekranas

Paslepiamas spalvotas akių lygyje esantis ekranas padidina saugumą ir padidina vairavimo komfortą, leidžiant aiškiai ir lengvai naudotis pagalbinėmis vairavimo sistemomis. Vairuotojai, neatitraukdami nuo kelio akių, gali gauti svarbiausią informaciją streso nesukeliančiai kelionei – greitį, navigacijos instrukcijas.

Naujasis „Mégane“  turi pačias naujausias pagalbines vairavimo technologijas, kurios neseniai buvo pristatytos naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman“. Visas ADAS funkcijų derinys yra valdomas naudojant „R-Link 2“ sistemą.

Padidintas saugumas: greičio kontrolė, naudojant ACC (prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą) ir automatizuotą avarinio stabdymo sistemą (AEBS).

Įspėjimai: perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW), perspėjimas apie saugų atstumą (DW), perspėjimas apie viršijamą greitį, suderintas su kelio ženklų atpažinimo sistema (TSR) ir aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW). 

Sumažinta įtampa:  atbulinės eigos kamera, automatiškai perjungiami artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintai (AHLB), priekiniai, galiniai ir šoniniai automobilio statymo jutikliai ir „Easy Park Assist“ automatinio automobilio statymo sistema.

Pirmasis segmente automobilis su vertikaliu, 8,7 colio ekranu

Aukštesnės specifikacijos naujuosiuose „Mégane“ yra „R-Link 2“ sistema su 8,7 colio vertikaliu ekranu, identišku naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman‘ matytiems ekranams. Šiame ekrane panaudotos segmente unikalios, naudojimą palengvinančios jutiklių technologijos.

„R-Link 2“ sistema yra su balso atpažinimo funkcija, suteikiančia galimybę paprasčiau ir saugiau naudotis tokiomis sistemomis, kaip navigacija, telefonas, programos ir garso aparatūra. Trys konfigūruojami pagrindiniai ekranai leidžia greitai pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas. Specialus paketas, apimantis 12 mėnesių „Tom Traffic“ prenumeratą (priklausomai nuo rinkos) ir galimybę naudotis „R-Link Store“ programų parduotuve, praplečia šios multimedijos įrangos galimybes.

Prietaisų skydelis su spalvotu, septynių colių TFT ekranu

Septynių colių spalvotas TFT (Thin Film Transistor – plonasluoksnių tranzistorių) ekranas gali būti derinamas, atsižvelgiant į pasirinktą važiavimo režimą. Prietaisų skydelyje rodoma svarbiausia informacija, kaip greitis ir eilė kitų informacinių rodiklių, susijusių su navigacijos sistema arba pagalbinėmis vairavimo sistemomis.

Pažangi „Multi-Sense“ technologija

Jau siūloma naujajame „Espace“ ir „Talisman“, „Multi-Sense“ yra įranga, leidžianti naudotojams suasmeninti savo važiavimo būdą. Tai daroma keičiant akceleratoriaus pedalo ir variklio reakciją, derinant EDC automatinės transmisijos pavarų jungimo greitį ir kontroliuojant sėdynių masažo funkciją bei salono apšvietimą.

Centrinėje konsolėje esantis „Multi-Sense“ mygtukas leidžia tiesiogiai valdyti šias funkcijas.

Sistema siūlo penkis skirtingus važiavimo režimus, pavadintus „Sport“, „Normal“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“. Versijoje GT mygtukas „Eco“ yra pakeistas „R.S. Drive“ mygtuku.

Siūlomos penkios skirtingos salono apšvietimo spalvos: raudona, žalia, mėlyna, purpurinė ir ruda. Salono šviesos išdėstytos ant centrinio  pulto, o aukštesnės specifikacijos versijose – ir priekinėse bei galinėse durelėse. Šios spalvos yra suderintos su TFT ekrano spalva ir vertikaliu multimedijos ekranu.

Pirmą kartą segmente: „4Control“ sistema naujajame „Mégane GT“

Naujasis „Mégane GT“ yra pirmasis automobilis segmente, turintis „4Control“ technologiją, kurią specialiai suderino „Renault Sport“ specialistai.

„4Control“ važiuoklė yra „Renault“ sukurta naujovė, turinti vairuojamuosius galinius ratus,  kas  suteikia išskirtinį vairavimo malonumą ir sportišką tikslumą derina su saugumu.

Vingiuotuose keliuose „4Control“ užtikrina precizišką, dinamišką valdymą, taip pat ir stabilumą, važiuojant dideliu greičiu. Ekstremaliose situacijose keturių vairuojamųjų ratų sistema suteikia užtikrintą, žaibiškai greitą reakciją. Automobilis važiuoja tolygiau, yra tiksliau ir lengviau valdomas. Nepriklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, vairuotojas  gali mėgautis tikruoju vairavimo malonumu. Sistema taip pat padidina manevringumą, važiuojant mažesniu greičiu arba statant automobilį.

Apibendrinant – naujojo „Mégane“ važiuoklė yra ypatingas derinys, suteikiantis galimybę derinti amortizatorių, ESP, stabdžių ir kitų elementų veikimą, užtikrinant aukštą komforto ir visapusiškumo lygį.

Naujasis „Mégane GT“ siūlo naujas, specialiai „Renault Sport“ sukurtas technologijas, pavadintas „Multi Change Down“ (leidžia greitą žemesnių pavarų jungimą) ir „Launch Control“ (leidžia maksimaliai greitai pajudėti iš vietos).

„Mes pasitelkėme visas „Renault Sport“ žinias, siekdami naująjį „Mégane GT“ padaryti komfortabilų ir kartu – malonų vairuoti. „4Control“ visų ratų vairuojamoji sistema yra derinama su specialiai „Renault Sport“ inžinierių suderinta pakaba, siekiant suteikti ypatingą važiavimo patirtį bet kokiame kelyje. Su 205 AG varikliu, septynių laipsnių, prie vairo esančiomis svirtelėmis valdoma EDC transmisija, išskirtiniu išorės dizainu ir sportiškos orientacijos interjeru naujasis „Mégane GT“ yra tobulas sprendimas galios, emocijų ir džiaugsmo prie vairo ieškantiems pirkėjams!“ - Patrice RATTI,  „Renault Sport Technologies“ vykdantysis direktorius

Platus variklių asortimentas, siekiantis iki 205 AG

Nuo pat prekybos pradžios siūlomas po naujojo „Mégane GT“ kapotu montuojamas benzininis „Energy TCe 205“ variklis, suderintas su 7 laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatine transmisija. 2016 metų eigoje GT modelių gamą papildys dyzelinis „Energy dCi 165“ variklis, suderintas su 6 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija. Gamos pamatuose bus „Energy dCi 110 Diesel“ variklis, suderintas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šios versijos CO2 tarša sieks tik 86 g/km (3,3 litro / 100 km), ji bus žymima „ECO2“ ženklu. Nuo 2015 metų birželio 30 dienos „Renault“ naudoja „ECO2“ ženklą, taip kiekvienoje gamoje išskirdami patį ekonomiškiausią variklį.

Pradžioje bus siūlomi šie varikliai:

Dyzeliniai: „Energy dCi 90“, „Energy dCi 110“, suderinti su 6 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija ir „Energy dCi 130“.

Benzininiai: „Energy TCe 100“; „Energy TCe 130“ ir „Energy TCe 130“ su 7 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija.

2017 metų pradžioje gamą papildys „Hybrid Assist“ dyzelinė pavaros sistema. Siekiama, kad jos degalų sąnaudos pagal NEDC ciklą nesieks 3 l/100 km, o CO2 tarša sudarys 76g/km1. Atsižvelgiant į ekonomiją ir CO2 taršą, ši pavaros sistema naująjį „Mégane“ leis vertinti kaip rinkos lyderį. Tokius rezultatus sistema pasieks, regeneruodama stabdymo ar lėtėjimo energiją ir vėliau ją panaudodama greitėjant. Tam tikromis aplinkybėmis, ypač – važiuojant mažesniu greičiu, ši sistema leidžia vairavimo malonumą derinti su išskirtine ekonomija.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų