Prabėgus dvidešimčiai metų nuo to laiko, kai rinkoje pasirodęs pirmosios kartos „Twingo“ sukėlė tikrą perversmą mažų automobilių segmente, šiandien „Renault“ į savo garsųjį modelį pažvelgė nauju žvilgsniu. Pradėję nuo švaraus lapo ir semdamiesi įkvėpimo iš pirmojo „Twingo“ bei „Renault 5“ sėkmės, bendrovės inžinieriai ir dizaineriai sukūrė naują, novatorišką, judrų ir ypač smagų vairuoti automobilį.
Šiandien, vasario 14 d., „Renault“ atidengia savo naująjį „Twingo“, kuris visiems sušvis keturiomis ryškiomis spalvomis ir patrauks dėmesį tikrai atkakliu savo charakteriu.
Projektas – kartu su bendrove „Daimler“
Siekdami sužadinti novatoriškumo dvasią, kuria taip ryškiai alsavo 1992 m. išleisti pirmieji „Twingo“, 2008 m. „Renault“ inžinieriai ir dizaineriai, aukštai iškėlę reikalavimų sau kartelę ir tvirtai laikydamiesi tos filosofijos, kuri nuo pat pirmųjų žingsnių lydėjo kultinį modelį, per stulbinamai trumpą laiką tapusį „Renault“ kūrybiškumo simboliu, ėmėsi iššūkių kupinos misijos – naujos kartos „Twingo“.
Šį kartą siekta sukurti tokį automobilį, kuris, nepaisant savo mažų gabaritų, būtų dar erdvesnis ir judresnis. Tai reiškė, kad reikės galvoti apie modelį su gale montuojamu varikliu, nepaisant to, kad tokią idėją neišvengiamai lydės ir didesnės projektavimo išlaidos.
„Renault“ idėjos savo atgarsį surado bendrovėje „Daimler“, kuri tuo pačiu metu tyrinėjo naujos kartos dviviečių ir keturviečių „Smart“ versijų idėjas. Po netrukus įvykusių derybų 2010 m. abi įmonės pasirašė bendradarbiavimo sutartį, oficialiai uždegusią žalią šviesą bendram naujojo „Twingo“ ir naujų dviviečio bei keturviečio „Smart“ versijų projektavimui.
Gale sumontuotas variklis – paslankumo garantija ir erdvesnio salono galimybė
Gale sumontuotas variklis – tai didelis nediduko miesto automobilio pliusas. Dėl tokio sprendimo ne tik atsiranda daugiau erdvės priekyje, bet ir žymiai pagerėja sukimosi spindulys. Todėl gyvenvietėse ir automobilių aikštelėse naujasis „Twingo“ yra stebėtinai manevringas – tereikia vos kelis kartus pasukti vairą.
Mažesnis maitinimo blokas ir tolimiausiuose automobilio kampuose išdėstyti ratai leido sukurti daugiau erdvės salone. Be to, naujasis „Twingo“ gali didžiuotis tokia ratų baze ir salono erdve, kokia apskritai yra būdinga jau aukštesnės klasės segmento automobiliams.
Malonus ir lengvas valdymas, erdvus salonas bei nedidelis priekis rodo, kad naujasis „Twingo“ išsaugojo visas svarbiausias ypatybes, kurios iš karto, vos atskleidus 1992 m. Paryžiaus automobilių parodoje, užtikrino milžinišką sėkmę jo pirmtakui.
Spalvinga individualybė
Nors naujajame „Twingo“ pakankamai ryškiai atsispindi „Twin’Z“ bei „Twin’Run“ koncepcinių automobilių, kuriuos „Renault“ pademonstravo 2013 m., bruožai, tačiau vis tik naujokas trykšta ir savo individualumu.
Panašiai, kaip ir jo pirmtakas, naujasis Twingo“ į rinką žengia sušvisdamas keturiomis „pop stiliaus“ spalvomis (šviesiai mėlyna, balta, geltona ir raudona), kurios aiškiai signalizuoja, kad „Twingo“ dvasia ne tik gyva, bet ir tikrai vėl sugrįžta!
Kuriant šį modelį, įkvėpimo semtasi iš ir garsiojo „Renault 5“: naujojo „Twingo“ galinio lango nuolydis ir iškilūs pečiai primena „Renault 5 Turbo“ – savo laiku neregėtai populiarų automobilį su gale montuojamu varikliu.
Naujojo „Twingo“ priekyje dėmesį patraukia naujoji prekės ženklo išvaizdos koncepcija – iškilus „Renault“ logotipas juodame fone. Ekspresyvumo pojūtį dar labiau sustiprina dideli priekiniai žibintai, kuriuos gražiai užbaigia posūkių rodyklės bei LED dienos žibintai, sukuriantys aukštųjų technologijų ir modelio pirmtakų aido derinį. Naujojo „Twingo“ linijos – tai gyvumo ir tvirtumo dvelksmas, o jo žvitrumą pabrėžia lengvai atpažįstamas firminis žibintų išdėstymas.
Originalus ir platus naujojo „Twingo“ galinis langas dar ryškiau akcentuoja modernią užpakalinės dalies išvaizdą, o galiniai žibintai sukomponuoti kaip natūrali galinių durelių tąsa.
Dar didesnį universalumą užtikrins penkių durų architektūra, kuri su naujuoju Twingo“ ateina pirmą kartą per visą šio modelio gyvavimo istoriją.
Iš tikrųjų naujasis „Twingo“ turi ir kelis ypatumus, lėmusius didžiulę jo brolio – naujojo „Clio“ sėkmę. Tai – aptakumas, užmaskuotos galinių durelių rankenėlės ir gausybė suasmeninimo galimybių, kurias suteikia kėbulo spalvų gama bei išorinės apdailos pritaikymai: pavyzdžiui, klientai pagal savo norus gali išsirinkti veidrodėlius, šonines apsaugines juostas ir kėbulo piešinius. Keturios kėbulo spalvos ir pritaikymo pagal savo norus galimybės reiškia, kad naujasis „Twingo“ gali įgyti daugybę išvaizdos variantų – nuo moteriškumu dvelkiančio miesto automobilio iki vyriškai griežto sportinio.
„Naujojo „Twingo“ įkvėpimo šaltinis – ne tik jo pirmtakas, bet ir „Renault 5“. Naujasis „Twingo“ yra šiuolaikiška miesto automobilio interpretacija, savo linijomis ir architektūra akcentuojanti inovacijas; tai – smagus, žaismingas ir spinduliuojantis miesto automobilis.“
Laurensas van den Ackeris, „Renault“ pramoninio projektavimo vadovas
O ką gi slepia naujojo „Twingo“ vidus?
Kovo 4 d. Ženevos automobilių parodoje ateis eilė parodyti, ką gi slepia naujojo „Twingo“ vidus. Tiek brėždami išorines linijas, tiek ir kurdami vidų, inžinieriai bei dizaineriai nuolat sėmėsi įkvėpimo iš modelio praeities, kad galėtų būsimiems šeimininkams pasiūlyti spalvingą ir šviesų saloną, išmoningai sukuriantį patogumo naudotojui ir kasdieniško universalumo jausmą.
Naujausi komentarai