- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
„Porsche 911“ modelių gama didėja – ją papildo 5 nauji GTS modeliai, kurie išsiskiria didesne galia ir dinamiško važiavimo ypatybėmis, unikaliais kėbulo ir interjero apdailos akcentais. GTS gamą sudaro šie modeliai: galiniais ratais varomo „911 Carrera GTS“ ir keturiais ratais varomo „911 Carrera 4 GTS“ kupė ir kabrioleto versijos, taip pat keturiais ratais varomas „911 Targa 4 GTS“.
Naujuose GTS modeliuose panaudotas 3 litrų darbinio tūrio opozicinis variklis su nauja turbina, padidinančia galią iki 331 KW (450 AG). Palyginti su „911 Carrera S“ modelio išvystoma galia, šio variklio galia yra didesnė 22 kW (30 AG), jis taip pat išvysto 15 kW (20 AG) didesnę galią už ankstesniuosius GTS modelius. Variklis išvysto 550 Nm sukimo momentą (2150-5000 sūkių per minutę diapazone) ir užtikrina dar geresnę akceleraciją.
GTS modeliuose variklis standartiškai komplektuojamas su mechanine septynių laipsnių greičių dėže, taip pat galima užsisakyti automatinę „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) greičių dėžę. Šie modeliai aprūpinti standartine adaptyviąja pakabos valdymo sistema „Porsche Active Suspension Management“ (PASM). Be to, galiniais ir keturiais ratais varomi GTS kupė modeliai turi sportinę PASM pakabos versiją, kuri pažemina automobilio kėbulą 10 mm.
Greičiausiu įsibėgėjimu išsiskiria „911 Carrera 4 GTS“ kupė versija. Šis modelis su automatine PDK greičių dėže ir standartiniu „Sport Chrono Package“ paketu 100 km/val. greitį išvysto per 3,6 sekundės. Maksimalus visų GTS modelių išvystomas greitis siekia daugiau kaip 300 km/val., o greičiausias automobilis yra galiniais ratais varomas kupė „911 Carrera GTS“ su mechanine greičių dėže, galintis pasiekti 312 km/val. maksimalų greitį.
Nepaisant padidėjusios galios, GTS modelių degalų suvartojimas išlieka praktiškai nepakitęs. Pavyzdžiui, vidutinės „911 Porsche GTS“ su PDK greičių dėže degalų sąnaudos sudaro vos 8,3 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 188 g/km.
Naujieji GTS modeliai išsiskiria ne tik techninėmis naujovėmis, bet ir savo dizainu – visuose modeliuose naudojama plati visų varančiųjų ratų kėbulo bazė, todėl net ir galiniais ratais varomų modelių kėbulo plotis siekia 1852 mm. Nauji „Sport Design“ elementai pabrėžia sportišką šių modelių charakterį. Automobilio priekis optimizuotas mažesniam oro pasipriešinimui. Pažemintas priekinis aptakas ir ilgesnis galinio aptako tęsinys, palyginti su „911 Carrera S“ modeliais, sukuria daugiau prispaudžiamosios jėgos ir užtikrina geresnes dinamines ypatybes.
Tokie GTS modelių galinės dalies dizaino elementai kaip tamsinti galiniai žibintai, tamsaus chromo oro įsiurbimo angos grotelės ir per kėbulo centrą išvesti du sportinės išmetimo sistemos antgaliai kuria išskirtinį įspūdį. Sportiškos išvaizdos veidrodėliai, tamsaus atspalvio 20 colių skersmens ratlankiai su centriniu tvirtinimu ir GTS logotipai traukia dėmesį žvelgiant į šiuos automobilius iš šono. Unikalus „Targa“ modelio akcentas – pirmą kartą panaudotas juodos spalvos stogo rėmas.
GTS genai aptinkami ir šių modelių interjere. Centrinis priekinės panelės akcentas – „Sport Chrono Package“ chronometras. Modeliuose naudojamos „Sports seats Plus“ sėdynės iš „Alcantara“ medžiagos su galvos atlošuose išsiuvinėtais GTS logotipais ir naujo tipo siūlėmis. „Alcantara“ medžiaga taip pat apsiūtas vairas, priekinė konsolė ir porankiai.
Specialiai naujiesiems GTS modeliams patobulinta „Porsche Track Precision“ programėlė. Ji turi automatinę įrašymo funkciją, vėliau visus važiavimo duomenis leidžia peržiūrėti ir analizuoti išmaniajame telefone.
„911 Carrera GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ kupė modelių kaina siekia 126 543 ir 134 045 eurų, „911 Carrera GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ kabrioletų kaina siekia 139 853 ir 147 355 eurų, „911 Targa 4 GTS“ kaina – 147 655 eurų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas22
Penktadienį Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas. ...
-
Ką būtina žinoti visiems vairuotojams: labai svarbu, kurioje vietoje padaryta žala
Vasara yra stichijų metas, kai vyksta įvairios audros: liūtys, kruša, lūžta medžių šakos ir nukenčia automobiliai. ...
-
Klaipėdos senamiestyje – įspūdingas istorinių automobilių šou2
Klaipėdos senamiestyje šiandieną šurmuliuoja automobilių mėgėjai. Istorinių automobilių muziejaus „Memel Automuseum“ atidarymo proga senamiestyje vyksta senovinių automobilių paradas. ...
-
Baikerių paradas: Kaunas prisipildė motociklų gausmo52
Šeštadienį Rotušės aikštė, o paskui ir visas miestas trumpam prisipildė motociklų gausmo. ...
-
Avarijos riziką lemia ir variklio tūris2
Neseniai vairuotojo pažymėjimą įgijusiems vairuotojams dažnai patariama rinktis automobilį su silpnesniu varikliu, nes jį bus lengviau vairuoti. Vis dėlto galingesni automobiliai yra daug lengviau valdomi ir pasižymi geresne stabdžių sistema. ...
-
Įmonių parkas: nuo kuklių „Dacia“ iki „Ferrari“
Nepaisant pastaraisiais metais griaudėjusių skandalų dėl išlaidavimo, Lietuvos bendrovės vis dar nevengia pirkti prabangių automobilių. Jų garažuose stovi brangiausi „Porsche“ modeliai ar netgi prašmatnieji „Ferrari&ldq...
-
Keleivių vežėjai stengiasi, bet rūpesčių vis dar per akis
Pastaruoju metu šalies keleivių vežėjai įsigijo per 40 tolimojo susisiekimo autobusų, pritaikytų žmonėms su individualiais poreikiais. Tačiau infrastruktūros pokyčiai – ne visada vežėjų kompetencija. ...
-
Prie vairo – geriau basomis nei su šlepetėmis3
Eismo nelaimės įvyksta dėl prastų oro sąlygų, prie vairo sėdinčio asmens neatidumo, o kartais ir dėl transporto priemonės techninio gedimo. Tačiau incidento priežastimi gali tapti ir netinkamai pasirinkta vairuotojo avalynė. ...
-
Sakai, vabzdžiai ir paukščiai: ne visi žino, kokią didelę žalą jie daro automobiliui5
Įvairūs nešvarumai, o ypač musės gali pridaryti žalos automobiliais šiltuoju metų laiku. Apie galimą žalą LNK reportaže pasakojo specialistas Vytautas Danius. ...
-
Ypatingos lenktynės: lyg įvažiuotum į laiko tunelį ir staiga išvažiuotum 1912 metais
Savaitgalį Argentinos sostinėje ir už miesto buvo galima pamatyti tikras automobilių legendas – čia buvo surengta prieš 118 metų įvykusių pirmųjų Argentinoje autolenktynių inscenizacija. Dalyvauti galėjo tik tie automobiliai, kurie buv...