- „Kauno dienos“, velocita.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Opel“ vis aukščiau kelia elektromobilumo vėliavą, o 2024-ieji bus ypatingi: pirmą kartą kiekvienas modelis turės savo elektrinę versiją. Pagrindus prieinamiems novatoriškiems automobiliams gaminti Vokietijos bendrovė padėjo prieš 125 metus.
Didžiuojasi paveldu
1899 m. sausio 21 d. Wilhelmas Opelis, įmonės įkūrėjo Adamo Opelio sūnus, su šaltkalviu Friedrichu Lutzmannu pasirašė „Motorwagenfabrik“ įsigijimo sutartį. Motorinių transporto priemonių gamykla tapo startine „Opel“ automobilių gamybos baze. Prasidėjo nauja era.
Jos istorija buvo rašoma toli už Riuselsheimo, kur įsikūrusi įmonės būstinė, ribų. Iki tol sėkmingai siuvimo mašinas ir dviračius gaminusi „Opel“ įžengė į sau nežinomą teritoriją.
Nuo to laiko iš Europos gamyklų išriedėjo daugiau nei 75 mln. „Opel“ automobilių. Vienas iš dabartinių bestselerių – naujausios kartos „Opel Astra“ – yra iš Riuselsheimo.
Bendrovei minint 125-ąsias automobilių gamybos metines, nuo surinkimo linijos juda inovatyvus kompaktinės klasės modelis su pažangiomis technologijomis ir elektrine pavara.
„Dabar esame naujos eros aušroje – taip, kaip prieš 125 metus. Mūsų įmonė – elektrifikacijos pionierė, siūlanti individualius mobilumo be išmetalų sprendimus, tokius kaip naujasis „Astra Sports Tourer Electric“. Tiek pirmas „Opel“, tiek šis modelis – iš Riuselsheimo. Didžiuojamės savo paveldu“, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlis.
„Opel“, gaminusi siuvimo mašinas ir dviračius, prieš 125 m. įžengė į nežinomą teritoriją.
Modernus bestseleris
Pirmas automobilis iš Riuselsheimo „Opel-Patentmotorwagen System Lutzmann“ buvo fantastiškas technologinis pasiekimas, o šiandien jo vaidmenį atlieka naujausios kartos gamintojo bestseleris „Opel Astra“.
Ypač dinamiški hibridiniai elektrifikuoti „Astra GSe“ ir „Astra Sports Tourer GSe“ (vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP metodiką: 1,3 l/100 km, CO2 emisija 30–29 g/km) kartu su naujuoju elektriniu universalu „Astra Sports Tourer Electric“ taip pat rieda nuo Riuselsheimo konvejerio.
Elektrinis kompaktinis universalas – vienas pirmųjų tokio segmento modelių, jo premjera įvyko pernai. Elektros motoras išvysto 115 kW/156 AG galią ir 270 Nm sukimo momentą. Daugelio kitų elektromobilių maksimalus greitis neviršija 150 ar 160 km/val., bet „Astra Sports Tourer Electric“ gali pasiekti 170 km/val. greitį.
Viena akumuliatoriaus įkrova juo galima nuvažiuoti iki 413 km (pagal WLTP). Elektromobilyje įdiegtos moderniausios technologijos, tarp jų – „Intelli-Lux LED Pixel Light“ žibintai su 168 LED elementais ir „Intelli-Drive 2.0“ sistema su pusiau automatine eismo juostos keitimo ir išmaniojo greičio palaikymo funkcijomis.
Prioritetinė strategija
„Opel“ yra „Stellantis NV“, pasaulinio lyderio, sukurto naujai tvaraus judumo erai, dalis.
Kartu su giminingu Didžiosios Britanijos prekės ženklu „Vauxhall“ bendrovė atstovaujama daugiau kaip 60 pasaulio šalių ir toliau žengia į naujas tarptautines rinkas.
Šiuo metu „Opel“ nuosekliai įgyvendina elektrifikavimo strategiją, nuo 2028 m. Europoje visą dėmesį sutelks į elektromobilius.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Vairuokite kaip moterys“: neigia ilgus metus gyvavusį mitą, kad vyrai vairuoja geriau
Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad vyrai vairuoja geriau ir saugiau nei moterys. Tačiau Prancūzijos eismo įvykių statistika rodo ką kita. 2022-2023 m. 84 proc. mirtinų autoįvykių sukėlė vyrai. Todėl dabar nauja socialinė kampanija Prancūzijoje ske...
-
Apie elektrinių paspirtukų vairuotojus: sunku komentuoti, kas vyksta žmogaus galvoje1
Automobilių srautai tuneliuose dažnai būna didžiuliai, greitis – taip pat. Kaip tokiame sraute atsidūrė paspirtukininkas – žino tik jis vienas. Bet jis griuvo, dėl to susidūrė trys automobiliai, sulėkė tarnybų pajėgos. Paspirtuk...
-
Sumokėti už neapmokėtą parkavimą gavus „geltonąjį lapelį“ reikės kitaip: ką svarbu žinoti?
Kiekvieną mėnesį Vilniuje už neapmokėtą automobilių parkavimą išrašoma apie 13–14 tūkst. vadinamųjų geltonųjų lapelių. Šis skaičius jau kurį laiką nesikeičia. Nuo gegužės 15 d. sumokėti už neapmokėtą parkavim...
-
Apie Lietuvos meistrus: po remonto net oficialūs atstovai nemato, kad automobilis buvo „daužtas“13
Kaip galima apsaugoti save ir netyčia nenusipirkti automobilio, kuris atrodo idealios būklės, bet patekus į eismo įvykį paaiškėja, kad automobilis yra praktiškai dalimis subyrėjęs, LNK reportaže pasakojo „Carvertical“ atstov...
-
Ženklai draudžia net stabtelėti, bet gatvelė tapusi stovėjimo aikštele33
Į redakciją kreipėsi Kauno senamiesčio gyventojai, neapsikentę ženklų nepaisančių ir automobilius parkuojančių, kur jiems patogiau, vairuotojų. ...
-
Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu11
„Via Lietuva“ informuoja, kad Kaune, kelyje ties IX fortu, atliekami eismo organizavimo pakeitimai. Kadangi šioje vietoje siekiama padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, joje bus įrengtas naujas kelio...
-
Keturračiai – ne vien pramogoms2
Vis daugiau entuziastų nukabina šalmą nuo vinies ir rangosi į motociklininko kostiumą, tačiau nebūtinai kiekvienas iš jų renkasi dviratį plieninį žirgą. Specialistai pastebėjo, kad Lietuvoje vis labiau populiarėja keturračiai motoci...
-
Rinkos naujokai: ar galima pasitikėti?6
Vos per dvejus trejus metus Europos automobilių rinkoje atsirado daugybė naujų, negirdėtų gamintojų iš Azijos. Šio regiono atstovai moka nustebinti techninėmis savo gaminių charakteristikomis, technologijomis ir santykinai maža kaina. O ...
-
Nedidelė rida: vilionės ir grėsmės3
Skelbimų portaluose galima rasti šimtus automobilių su nedidele rida už mažesnę nei rinkos kainą. Automobilių rinkos ekspertai pataria neskubėti įsigyti tokios transporto priemonės, nes už ridos gali slėptis tikrosios patrauklios kainos prie...
-
Sostinėje – paspirtukų reidas: primena svarbų dalyką3
Sostinėje vidurdienį prasidėjo kiek neįprastas policijos pareigūnų reidas. Šie stabdo ir tikrina elektrinių paspirtukų vairuotojus ir primena apie privalomas apsaugos priemones. ...