„Užkalęs“ variklis – visų vairuotojų siaubas. Ar tai yra tikrai baisiausia, kas gali nutikti automobiliui? Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir neeiliniai kai kurių vairuotojų gebėjimai sugadinti net pajėgiausius variklius – laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.
Ko gero, automobilių gedimų skalėje variklio „užkalimas“ – viena baisiausių diagnozių. Ir ne be reikalo, nes variklio remontas arba keitimas skaudžiai kerta automobilio savininkui per kišenę.
Specialistai pataria: jei vairuotojai nori, kad variklis gerai veiktų, pravartu dažnai tikrinti alyvos lygį tam skirta matuokle ir laiku papildyti alyvos atsargas.
„Kiekvienas vairuotojas privalo stebėti savo automobilį. Eksploatuodamas automobilį, pripranti prie jo. Žinai, kad, nuvažiavus tam tikrą kilometrų kiekį, tepalo sumažėjo. Jei matai, kad tepalo lygis yra vienodas, tai ir sąžinė rami. Bet jei kinta, reikėtų susirūpinti – papildyti ar ieškoti kitų sprendimų“, – pataria autoserviso „Ausegra“ vadovas Arvydas Gailiušas.
Apie vairuotojų sugebėjimus sugadinti net ir pajėgiausią variklį sklando daugybė istorijų. Meistrai pasakoja, kad vieni niekada taip ir nepakelia variklio dangčio, kad patikrintų alyvos lygį, kiti – užsispyrusiai ignoruoja skydelio daviklių parodymus. Dar kiti nereaguoja į variklio skleidžiamus garsus. Kol galiausiai minėti vairuotojai kelyje tiesiog sustoja.
Alyvos žinovai tikina, jog labai svarbu, ir kokia alyva savo plieninius žirgus girdo vairuotojai. Kaip išsirinkti tinkamiausią alyvą savo automobiliui? Mūsų klimato juostai specialistai rekomenduoja skystesnę alyvą.
Plačiau žiūrėkite LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.
Naujausi komentarai