Vienas variantų – sandėliuoti jas arčiau savęs – rūsyje ar balkone. Tačiau šios vietos turi atitikti kelis kriterijus: balkonas arba rūsys turėtų būti sandarus, tamsus, vėsus, apsaugotas nuo tiesioginių saulės spindulių. Saugojimo vietoje neturėtų būti temperatūros svyravimų, skersvėjų, vieta privalo būti sausa, o padangos neturėtų kontaktuoti su kokiomis nors cheminėmis arba aštriomis medžiagomis, galinčiomis pažeisti gumą.
Drėgmė, tiesioginiai saulės spinduliai, kaip ir temperatūros svyravimai, bei kontaktas su cheminėmis medžiagomis yra didžiulė žala, tiesiogiai skatinanti cheminių reakcijų procesus padangose. Viso to padariniai – suaižėjusios, suskilinėjusios, patvarumo savybes praradusios padangos.
Dauguma vairuotojų dėl informacijos stokos padangas paprastai sudeda garažo kampe, sukrauna vieną ant kitos, net nesusimąstydami, ar tai nepakenks jų eksploatavimui. Visgi jei padangos numontuotos nuo ratlankių – pati optimaliausia jų laikymo pozicija yra vertikali. Galima įsigyti ar susimeistrauti padangų laikymo stelažą, taip padangos nesusispaus ir nepakeis formos. Laikant padangas be ratlankių ir sukrautas viena ant kitos, po kelių mėnesių sandėliavimo rūsio kampe jos bus deformuotos, pakeitusios formą. Ant ratlankių sumontuotas padangas galima laikyti horizontaliai sukrovus vieną ant kitos arba jas sukabinti. Svarbu prisiminti, kad ilgai stovėjusio ir neeksploatuoto automobilio padangos nuo automobilio svorio taip pat pakeičia formą. Sumontavus tokias padangas, važiuojant automobiliu galima jausti vibraciją.
Numontuotas padangas reikia kruopščiai nuplauti, kad neliktų purvo, druskos, apžiūrėti, ar nėra užsilikę įstrigusių akmenukų, ar nėra jokių įtrūkimų, gumbų ir kitokių pažeidimų. Po padangų naudojimo sezono, vertėtų kritiškai įvertinti likusį padangų protektoriaus gylį.
Naujausi komentarai