Magistraliniu keliu ties Kaunu Vilnius–Klaipėda žiemą pravažiuoja apie 60 tūkst. automobilių per parą, o vasarą – daugiau kaip 80 tūkst. Dėl itin intensyvaus eismo kiekvieną dieną vairuotojai stringa spūstyse veiksmui vykstant įprastai. Čia pradėjus remontą, vairuotojai sako, kad bus katastrofa.
„Tekdavo pastovėti iki pusvalandžio ir daugiau“, – lingavo galva pašnekovė.
„Bus katastrofa!“ – antrino dėl prasidėjusių kelio darbų užkalbintas vyras.
„Bus didžiuliai kamščiai, žmonės neprivažiuos, bėda bus“, – savo nuomonę išsakė kita moteris.
Dėl kritinės būklės griaunamas vidurinis tiltas. Pastačius naują, atsiras keturios eismo juostos.
„Vyksta tilto, viaduko ir visų jungiamųjų kelių statyba, taip pat atsiras pėsčiųjų takų, kad gyventojai galėtų saugiai važinėti dviračiais. Taip pat bus sutvarkytas apšvietimas, nuotekos, dangos“, – sakė Kelių statybos priežiūros vadovas Artūras Stakeliūnas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Vykstant nuo Vilniaus Klaipėdos link teks važiuoti iki prekybos centro.
„Ten bus nurodyti ženklai, horizontalusis ženklinimas. Vadovaujantis tomis geltonomis linijomis be jokio blaškymosi, kaip įvažiavo vairuotojai ta juosta, ta pačia ir išvažiuos. Nuo Vilniaus magistralės patekti į Kauno centrą bus irgi sudėtingiau – uždarytas posūkis į Jonavos gatvę. Teks važiuoti pro Šilainius ir prekybos centro tiltą laiką leidžiant spūstyse, arba ieškoti alternatyvų.
„Jeigu reikia patekti į miestą, tai tą padaryti galima sukant per Ateities plentą, taip pat – per Muravos sankryžą ar, pravažiavus tiltą, – per Panerių gatvę. Taip pat vairuotojai gali važiuoti iki „Megos“ prekybos centro viaduko, apsisukti ir grįžti“, – komentavo A. Stakeliūnas.
Dabar nuo Vilniaus Klaipėdos link srautai grūsis į vieną eismo juostą, kuri bus dar ir susiaurinta. Čia mažinamas greitis – nuo 90 km/val. iki 70 km/val. Siaurinamos eismo juostos ir iš kitos pusės: nuo Klaipėdos link Vilniaus. Šis kelio ruožas valstybinis. Savivaldybė sako, kad čia užprogramuota bėda.
Jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai.
„Mes įžvelgiame problemą, kad bus siaurinamos juostos, – kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius. – Viena juosta – iki 2,5 m, kita – iki 3,25 m. Manome, kad čia bus iššūkis ir miestui“.
Pasak M. Matusevičiaus, jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas.
„Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai“, – sakė M. Matusevičius.
Esą bėdų bus ir pasirinkus kitus maršrutus. Miestas perprogramuoja šviesoforus.
„Turime Baltų pr. ir Rasytės g. sankryžą, kuri yra netoli A1 kelio. Reikės truputėlį pakoreguoti fazes, kad nuo „Megos“ važiuojantys automobiliai lengviau pravažiuotų per tą sankryžą“, – dėstė M. Matusevičius. – Varnių g. ir Neries kr. sankryža, kur dideli srautai nuo A1 kelio, ten irgi pailginsime fazę atvažiuojantiems nuo Šilainių pusės“.
Šio kelio ruožo rekonstrukcija kainuos apie 68 mln. eurų. Darbai pradedami prieš pat Kalėdas ir Naujuosius metus esą dėl to, kad įvyko darbų pirkimo konkursas ir laukti nebuvo galima.
Naujausi komentarai