„Lietuvoje „Trafic“ bei „Master“ modeliai jau daug metų yra vieni populiariausių dėl savo universalumo, pritaikomumo įvairioms paskirtims bei puikaus kainos ir kokybės santykio. Naujieji modeliai tapo dar ekonomiškesni ir technologiškai pažangesni, o jų interjero erdvė lengvai transformuojama į mobilųjį biurą, kuriame patogu dirbti kompiuteriu ar atlikti kitus darbus“, – teigia oficialaus „Renault PRO+“ atstovo Lietuvoje „Sostena“ komercinio transporto projektų vadovas Kauno regione Algirdas Kunevičius.
Visi „Master“ – su atnaujintais varikliais
Nuo pat debiuto 1980 m. „Master“ užėmė stiprias pozicijas savo segmente – iki 2018 m. jų buvo parduota 2,4 mln., o nuo 2014 m. kasmet būdavo fiksuojamas naujas pardavimo rekordas. 2018 m. daugiau nei 118 tūkst. naujų „Master“ iškeliavo į klientų rankas ir nėra abejonės, kad 2019 m. šis skaičius dar padidės.
Bene geriausiai žinoma „Master“ savybė yra universalumas ir pritaikomumas įvairiausiems poreikiams. Klientai gali pasirinkti „Master“ su 2, 3 arba 7 sėdimomis vietomis, furgoną, važiuoklę arba platformą bei daugybę specialiai pritaikytų modifikacijų: bortinių platformų su tentu, šaldymo ar specialiosioms tarnyboms pritaikyta įranga, tolimiems pervežimams skirtą transportą su miegamosiomis vietomis ir autonominiu šildytuvu. Užsakius „Master“, iš viso galima sukomplektuoti 350 skirtingų versijų iš trijų kėbulo aukščių, keturių ilgių bei nuo 8 iki 22 kub. m naudingo krovinio tūrio.
Naujojo komercinio automobilio eksterjere bei interjere matoma akivaizdžių pokyčių. Pakeistos jo radiatoriaus grotelės, sumontuoti C formos LED dienos šviesos žibintai su automatiškai įsijungiančiais artimųjų šviesų žibintais, sustiprinti buferiai bei sparnai, o interjere matomi chromo elementai, konsolėje sumontuotos dar patogesnės daiktadėžės, puodelių laikikliai, ištraukiamasis staliukas, prietaisų skydelyje – 3,5 colio įstrižainės skaitmeninis TFT ekranas, patogesnės ir klientų jau įvertintos sėdynės. Bendra daiktadėžių talpa salone – net 105 l, tai vienas geriausių rezultatų segmente.
Visi į „Renault Master“ montuojami dyzeliniai dCi varikliai yra 2,3 l darbinio tūrio, turi dviejų turbokompresorių „Bi-Turbo“ technologiją ir selektyvinės katalizinės redukcijos (SCR) filtrus, tad atitinka „Euro 6d“ taršos standartus. Pats galingiausias variklis pasiekia net 180 AG pajėgumą ir 400 Nm sukimo momentą, o vidutines degalų sąnaudas, palyginti su ankstesniuoju modeliu, prancūzų inžinieriams pavyko sumažinti 1 l/100 km. Priklausomai nuo versijos, „Master“ komplektuojami su šešių pavarų mechanine arba šešių laipsnių automatine transmisija.
Komercinis automobilis yra komplektuojamas su moderniausiomis saugumo sistemomis, o kai kurios jų montuojamos jau standartinėje įrangoje – tai šoninio vėjo asistentas, automatiškai įsijungiančios šviesos bei pagal lietaus intensyvumą valymo greitį nustatantys valytuvai. Automobilyje gali būti sumontuoti atstumo jutikliai ir galinio vaizdo kamera, nematomos zonos bei eismo juostos kirtimo įspėjimo sistemos, specialus platų matymo kampą suteikiantis „Wide View“ šoninis veidrodėlis, autonominio avarinio stabdymo sistema.
Naujuosius „Renault Master“ bei „Trafic“ mikroautobusus jau galima išbandyti ir užsakyti visuose oficialaus „Renault PRO+“ atstovo Lietuvoje „Sostena“ salonuose.
„Trafic“ – universalumo pavyzdys
Vidutinio dydžio mikroautobusas „Trafic“ buvo pristatytas taip pat 1980 m. ir iki šių dienų išlieka vienas iš trijų populiariausių tokio dydžio modelių Europoje. Vien 2018 m. jų buvo parduota beveik 100 tūkst., o per beveik 40 gyvavimo metų – daugiau nei 2 mln.
„Trafic“ išvaizda buvo atnaujinta į priekinius žibintus įmontuojant C formos LED dienos šviesas – tai sustiprino mikroautobuso vizualinį identitetą, jis tapo dar labiau išskirtinis savo segmente ir panašesnis į naujuosius „Renault“ lengvuosius automobilius. Taip pat „Trafic“ standartinėje įrangoje yra ir itin ryškūs „Full LED“ žibintai – artimosios ir tolimosios LED šviesos.
Universalumas ir pritaikomumas įvairioms užduotims išlieka vizitine šio modelio kortele. Jo krovinių skyriaus talpa gali būti nuo 3,2 iki 8,6 kub. m, o keleivinė versija talpina iki 9 žmonių (joje dar lieka vietos 1,8 kub. m bagažui). Iš viso galima sukonfigūruoti net 275 skirtingas „Trafic“ modifikacijas.
Naujajame „Renault“ mikroautobuse montuojami 2 l darbinio tūrio dyzeliniai dCi varikliai. Jie turi kintamos geometrijos turbokompresorius, modernius SCR filtrus bei atitinka griežčiausius taršos „Euro 6d-temp“ standartus. Iki 170 AG bei 380 Nm pasiekiančių variklių ekonomiškumas, palyginti su praėjusia „Trafic“ karta, padidėjo – pavyzdžiui, 145 AG pasiekiantis mikroautobusas dyzelino vidutiniškai vartoja 0,6 l/100 km mažiau.
„Trafic“ su dviem galingiausiais varikliais gali būti komplektuojamas ir su automatine EDC šešių laipsnių pavarų dėže. Itin tolygų greitėjimą ir sklandų pavarų perjungimą užtikrinantis agregatas yra sukurtas „Getrag“ įmonėje – ji yra automatinių pavarų dėžių gamybos lyderė visame pasaulyje.
Naujasis „Trafic“ gali atlikti ne tik krovinių ar keleivių pervežimo, bet ir tikro mobiliojo biuro funkciją. Mikroautobusas yra komplektuojamas su viena iš dviejų informacinių sistemų – „R-LINK Evolution“ arba „Media Nav Evolution“ (kartu su „Android Auto™“ ir „Apple CarPlay™“). Jo salone sumontuotų daiktadėžių talpa – net 90 l, iš kurių pati didžiausia (54 l) yra paslėpta po keleivio sėdyne. Ši gali būti visiškai nulenkiama ir tapti stalu kompiuteriui, o salone dar įmontuoti specialūs laikikliai išmaniajam telefonui bei planšetei.
Naujuosius „Renault Master“ bei „Trafic“ mikroautobusus jau galima išbandyti ir užsakyti visuose oficialaus „Renault PRO+“ atstovo Lietuvoje „Sostena“ salonuose. Užsakyti jau galima ir vieną pirmųjų rinkoje elektra varomų komercinių automobilių „Master Z.E.“ su 33 kWh baterija. Juo realiomis sąlygomis be papildomo įkrovimo galima įveikti apie 120 km.
Naujausi komentarai