„Su naujuoju „Leon“ mes norime tęsti savo pastarųjų metų sėkmės istoriją“, - sakė ,,Seat“ viceprezidentas Matthias Rabe.
Ryškesnis ir harmoningesnis dizainas
Nors vienas svarbiausių „Leon“ modelio sėkmės faktorių neabejotinai buvo jo išskirtinis dizainas, kūrėjai ryžosi keliems subtiliems išvaizdos pokyčiams. Galima sakyti, kad buvo pakeista viskas, nekeičiant beveik nieko. Anot ,,Seat“ Dizaino skyriaus vadovo Alejandro Mesonero Romanos, „Leon“ yra labai patrauklus modelis, todėl nebūtina keisti jo išvaizdos, užtenka ją tiesiog atnaujinti.
„Leon“ šeimos dizainas visuomet buvo nepriekaištingai išbaigtas, ir tai patvirtina puikūs jų pardavimų rezultatai. „Leon“ modelis atrodo patrauklus skirtingų tipų ir skirtingų poreikių turintiems žmonėms. Puikus šios sėkmės pavyzdys – šeimyninis ST modelis, kurio pardavimų dalis tarp šio modelio versijų siekia net 35 proc.
Atnaujinto automobilio priekis ir galas pasižymi griežtesniu siluetu bei aštresnėmis horizontaliosiomis linijomis. Šiais pokyčiais kūrėjai siekė sukurti harmoningesnį automobilio dizainą ir pabrėžti jo dinamiškumą. Jie taip pat norėjo vizualiai padidinti automobilį, todėl 40 mm praplatino priekines groteles. Naujasis „Leon“ demonstruoja neprilygstamą kokybę ir yra tylesnis negu bet kada anksčiau. Automobilio vidaus LED apšvietimo intensyvumą vairuotojas gali reguliuoti naudodamasis naujo dizaino 8 colių skersmens lietimui jautriu ekranu. Šis sprendimas išlaisvina nuo daugybės mygtukų ir jungiklių.
Priekiniai ir galiniai žibintai gali pasigirti „Full-LED“ technologija, kuriai nebaisios net bjauriausios oro sąlygos. LED technologija buvo naudojama ir kuriant posūkių bei rūko žibintus. Naujasis „Leon“ turės 3 kėbulo versijas: 5-erių durų hečbeką, 3-ejų durų kupė ir šeimyninį ST universalą.
Naujausios vairuotojo pagalbos ir komunikacijos sistemos
Nenorėdamas atsilikti nuo neseniai pristatyto „Ateca“ modelio, „Leon“ siūlo susipažinti su naujausiais ir moderniausiais technologiniais sprendimais. Pavyzdžiui, „Traffic Jam Assist“ funkcija, kuri užtikrina didesnį komfortą nuolatos stoviniuojant miesto spūstyse. Dėl darnios „Lane Assist“ ir ACC sistemų kombinacijos naujasis modelis iki tam tikro lygio spūstyse manevruoja, greitėja ir stabdo automatiškai.
Radarų valdoma „Adaptive Cruise Control“ sistema, aptikusi galimas grėsmes, automatiškai ima stabdyti automobilį. Saugumu rūpinasi ir „Pedestrian Protection“ sistema, kuri fiksuoja kelyje pasirodžiusius pėsčiuosius ir kitas transporto priemones.
Naujasis „Seat Leon“ taip pat džiaugiasi galėdamas pasiūlyti „Electric Parking Brake“ ir „Traffic Sign Recognition“ sistemas, automatinę tolimųjų žibintų valdymo funkciją bei automobilio parkavimo pagalbos sistemą, kuri padeda saugiai lygiagrečiai ir statmenai pastatyti automobilį.
„Seat Leon“ visuomet pasiruošęs suteikti moderniausias ryšių galimybes, tad būsimieji šeimininkai galės naudotis pažangia „Easy Connect“ pramogine sistema, „Seat Full Link“ ir „Seat ConnectApp“ technologijomis, siūlančiomis balso atpažinimo funkciją, valdymo gestais galimybę ir puikų patikimumą. Naujojo automobilio šeimininkams taip pat patiks 8 colių skersmens ekranas.
Pirmą kartą istorijoje „Seat Leon“ turės centrinėje konsolėje integruotą „Connectivity Box“, kuris leis be jokių laidų pakrauti išmanųjį telefoną. Naujojo „Leon“ pirkėjai taip pat gali tikėtis „Mirror Link“ ir „Full Link“ technologijų bei galimybės prijungti išmanųjį telefoną per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemas.
Nauji varikliai ir nauja XCELLENCE apdaila
Naujojo „Seat Leon“ pirkėjai galės rinktis iš 4 skirtingų įrangos komplektacijų ir apdailos tipų. Darnią „Reference“, „Style“ ir FR versijų šeimą su naujojo modelio atėjimu papildys naujasis XCELLENCE įrangos paketas. XCELLENCE apdaila iš kitų išsiskiria savo jaukumu, plačiais apdailos elementais ir daugiaspalvio apšvietimo galimybe. Eksterjerui būdingos naujo dizaino chromuotos priekinės grotelės, chromuotas lango rėmas bei gale sumontuoti LED žibintai. XCELLENCE apdailos paketui taip pat priklauso durų slenksčių aliuminio apdaila, vidaus LED apšvietimo paketas ir „Keyless Entry“ beraktė automobilio atrakinimo ir užvedimo sistema.
FR ir XCELLENCE versijų kainos bus vienodos, kad skirtingų poreikių turintys vairuotojai turėtų galimybę džiaugtis geriausiomis automobilio savybėmis. Kompanijos atstovai žada, kad netrukus turėtų pasirodyti ir penktoji, galingiausia ir laukiamiausia modelio versija – CUPRA.
Naujojo „Seat Leon“ varikliai
Naujasis „Leon“ siūlo itin platų dyzelinių, benzininių ir CNG suslėgtomis dujomis „mintančių“ variklių pasirinkimą. Dyzelinių variklių gamai priklauso naujasis 1,6 l TDI variklis, pasižymintis 85 KW/115 AG galia, o su „Leon ST“ komplektuojamas „4Drive“ 2.0 l 110 kW/150 AG TDI variklis dabar gali būti derinamas su automatine 7 pavarų DSG transmisija. Dyzelinių variklių linija prasideda nuo 1,6 l 90 AG TDI variklio ir baigiasi 2,0 l 184 AG TDI varikliu.
„Leon“ benzininių variklių galia svyruoja nuo 110 iki 180 AG bei didžiuojasi naujausia 1,0 l TSI 3 cilindrų variklio, pasižyminčio 115 AG galia, versija. Žinoma, nereikia pamiršti ir 1,4 l TGI versijos, kuri naudoja suslėgtas gamtines dujas.
Būsimieji modelio šeimininkai galės rinktis 5 arba 6 pavarų greičių dėžes, o taip pat turės automatinės dvigubos sankabos DSG transmisijos (6 arba 7 pavarų) pasirinkimo galimybę. Visais ratais varomi „4Drive“ modeliai turės penktos kartos „Haldex“ sankabą.
Naujausi komentarai