"Be saulės energijos gamybos, visos šios zonos taip pat atlieka pagalbines eismo valdymo funkcijas, padidindamos jo dalyvių saugumą. Šie įrenginiai turi galimybę ištirpdyti sniegą ir ledą, o tai padeda kovoti su apledėjimu. Išmanumas – vienas svarbiausių ateities kelių komponentų", – sakė Talino vicemeras Kalle Klandorfas.
Jis pridūrė, kad inovatyvi naujovė jau siūloma ir privačių valdų šeimininkams, be to, turi didelį eksporto potencialą.
Išmanumas – vienas svarbiausių ateities kelių komponentų.
Išmanioji kelio danga įrengta ties sankirtomis su nereguliuojamais pėsčiųjų ir pėsčiųjų bei dviračių takais, prie viešojo transporto stotelių, dviračių statymo aikštelių ir kitose vietose – iš viso daugiau kaip 250 kv. m.
Pėsčiųjų ir dviračių takų bei motorolerių statymo aikštelės – bandymų projektai, numatantys autonominių technologinių sprendimų plėtrą rajonuose, kur nėra elektros tinklų, o nutiesti kabelius gali pernelyg daug kainuoti.
Išmaniųjų gatvių projekto Talinas ėmėsi 2018 m. rudenį. Jau 2019-ųjų pavasarį Estijos sostinės aplinkos apsaugos ir komunalinio ūkio departamentas pasirašė darbo sutartis su Talino technikos universitetu bei bendrovėmis "e-Pavement OU" ir "T-Konsult OU".
Europos fondų iš dalies remiamo projekto vertė – daugiau nei 775 tūkst. eurų, pusę šios sumos sudaro miesto biudžeto ir "SA Tallinna Teaduspark Tehnopo" investicijos.
Naujausi komentarai