„Šie rezultatai patvirtina, kad „MINI“ modeliai yra itin vertinami automobilių pirkėjų, didelė jų paklausa išlieka ir antrinėje rinkoje. Be to, „MINI“ prekės ženklo vertė yra sparčiausiai auganti tarp kompaktinės klasės premium lygio automobilių, vis daugiau automobilių gerbėjų įvertina išskirtines „MINI“ automobilių ypatybes ir jų suteikiamą smagaus vairavimo įspūdį“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW ir „MINI“ prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
Trijų durų „Mini One“ pagal išlaikomą vertę pirmauja mažų automobilių kategorijoje – prognozuojama, kad po ketverių metų šio modelio vertė rinkoje sudarys 56,3 proc. naujo automobilio įsigijimo kainos. Šis modelis pirmą vietą tarp nedidelių premium klasės automobilių užėmė ir ankstesniais metais.
Tuo metu į tyrimą pirmą kartą įtrauktas penkių durų „MINI One Clubman“ išsiskiria lėčiausiu nuvertėjimu tarp kompaktinių premium klasės automobilių. Praėjus ketveriems metams šis „MINI“ modelis turėtų išsaugoti net 58 proc. savo pirminės vertės.
Automobilių vertės reitingą „Resale Value Giants“ kasmet skelbia vokiečių interneto portalas „Focus Online“. Šis reitingas sudaromas remiantis Saarbrückeno rinkos tyrimų instituto „Bähr & Fess Forecasts“ atliekama analize, kurios metu įvertinamas naujų automobilių kainos pokytis per ketverių metų laikotarpį.
Apskaičiuodami būsimą automobilio kainą antrinėje rinkoje, ekspertai vertina ne vien bazines modelių charakteristikas, bet ir prekės ženklo įvaizdį, palyginamųjų testų rezultatus, konkurenciją konkretaus modelio segmente, vartotojų atsiliepimus ir bendrą ekonominę situaciją.
Naujausi komentarai