“Toyota” modernizuoja populiariausius modelius Pereiti į pagrindinį turinį

“Toyota” modernizuoja populiariausius modelius

2004-12-14 09:00

Naujienos

“Toyota” modernizuoja populiariausius modelius

Neatsilikdamas nuo pirkėjų norų, koncernas “Toyota motors” sparčiai modernizuoja populiariausius savo modelius.

Pažangus variklis

Automobilyje “Toyota Corolla” montuojamas naujausias tiesioginio įpurškimo dyzelinis 1,4 l tūrio variklis. Naujasis dyzelis turi 90 AG galingumą. Iš aliuminio gaminamo variklio svoris sumažėjo 72 kilogramais. 1,4 l variklio sukimo momentas yra 190 Nm/1800-3000 aps. per min. Todėl automobilis įsibėgėja iki 100 km per valandą per 13,3 sek., jo didžiausias greitis yra 180 km per valandą, o kuro sunaudojama įspūdingai mažai – tik 4,8 l/100 km.

Įdomus yra ir 116 AG 2,0 l variklis su tarpiniu aušintuvu, montuojamas trejų ir penkerių durų “Corolla” hečbeko, universalo ir sedano modeliuose (visuose modeliuose, išskyrus “T Sport”). Jo sukimo momentas – 280 Nm/2000-2400 aps. per min. Nuo 0 iki 100 km per valandą pagreitėjama per 10,4 s; didžiausias greitis – 185 km per valandą. Degalų sąnaudos – tik 5,7 l/100 km.

Gaminant šiuos D 4D variklius, buvo panaudotos kompiuterinės inžinerijos technologijos. D 4D su aliuminio cilindro bloku ir dangčiu bei kumšteliniais velenais ir uždegimo laiko reguliavimo grandine yra tarp lengviausių ir kompaktiškiausių variklių pasaulyje. Jie pasižymi žemu garso bei vibracijos lygiu: dirbančio variklio skleidžiamą triukšmą nuslopina tiesioginio įpurškimo sistema ir įmontuotas garsą izoliuojantis gaubtas.

Pasižymi ekonomiškumu

D 4D variklių veikimo esmė – elektroninis valdymo įrenginys, kuris automatiškai reguliuoja kuro įpurškimo slėgį, laiką ir kiekį, priklausomai nuo važiavimo režimo ir variklio apsukų. Tai suderinta su tiesioginio įpurškimo technologija, kai tolygiai įpurškiamas aukšto slėgio suskaidytas kuras tiesiai į degimo kamerą. Dėl tokio įdiegto sprendimo variklio darbas visuomet efektyvus – užtikrinama optimali galia, puikios važiavimo savybės, nepriekaištinga ekonomija ir maži emisijos rodikliai. Štai kodėl abu D 4D varikliai atitinka “Euro IV” reikalavimus dėl išmetamųjų dujų.

Atnaujintas “kelių kreiseris”

Šį rudenį atnaujintas ir taip dar naujas modelis “Toyota Land Cruiser”. Išorės dizainas pakito tuo, kad neliko atsarginio rato ant galinių durų, todėl automobilis tapo dar patrauklesnis.

Esminiai pakeitimai padaryti agregatams. Padidėjo dyzelio galingumas iki 166 AG ir sumažėjo degalų sąnaudos. Dabar “Land Cruiser” užmiestyje naudoja 7,9 l 100 km (su mechanine greičių dėže) ir 7,5 l/100 km (su automatine), o vidutinės kuro sąnaudos atitinkamai 9,1 l100 km ir 9,0 l dyzelino100 km. Įdomiausia, kad visureigis su automatine greičių dėže yra ekonomiškesnis negu su mechanine greičių dėže.

Pakeista ir greičių dėžių konstrukcija. Mechaninė greičių dėžė darbar yra 6 pavarų, o automatinė 5 laipsnių. Taip pat pagerinta garso izoliacija. Automobiliai turi naują gamyklinę originalią apsaugos sistemą, kurios sudėtinės dalys yra garsinė signalizacija, tūriniai, smūginiai davikliai, posvyrio kampo davikliai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų