Įspūdingą reginį lydėjo ne ką mažiau svarbi ceremonija – rinkimų „Lietuvos metų automobilis 2019“ tarpinis finišas. Spaudos konferencijoje buvo paskelbti septyni geriausi automobiliai bei pretendentai gauti kitas nominacijas. Finalas, kuriame paaiškės „Lietuvos metų automobilis 2019“ bei kitų nominacijų laimėtojai, vyks lapkričio 29 d. vakare.
Į „Lietuvos metų automobilio 2019“ septintuką pateko šie modeliai (abėcėlės tvarka): BMW X2, „Ford Focus“, „Hyundai Kona EV“, „Kia Ceed“, „Mercedes-Benz A-Class“, „Peugeot 508“ ir „Volkswagen Touareg“.
Pretendentai – nuo pigiausių iki brangiausių
Pretendentai į papildomas nominacijas (visi taip pat išvardyti abėcėlės tvarka):
Metų visureigis: „SsangYong Rexton“, „Suzuki Jimny“, „Volkswagen Touareg“.
Už dizainą: „Jaguar I-Pace“, „Mercedes-Benz A-Class“, „Peugeot 508“.
Metų vairas: Rokas Baciuška, Antanas Juknevičius, Vaidotas Žala.
Metų inovacija: „Hyundai Santa Fe“, „Jaguar I-Pace“, „Nissan LEAF“.
„Neste“ saugiausias stabdis: BMW X5, „Dacia Duster“, „Suzuki Swift Sport“.
Šeimos automobilis: „Citroen Berlingo“ / „Peugeot Rifter“, „Honda C-RV“, „Kia Ceed SW“.
Sportiškiausias automobilis: BMW X2, „Ford Focus“, „Suzuki Swift Sport“.
Verslo klasės automobilis: „Audi A6“, BMW X5, „Volkswagen Touareg“.
Įdomu, kad tarp pretendentų gauti įvairias nominacijas pateko labai skirtingi automobiliai. Pavyzdžiui, stabdžių teste, kur buvo vertinama kaip greitai automobilis gali sustoti, geriausias vietas užėmė „Dacia Duster“ (pigiausią bazinę kainą turintis rinkimų modelis), BMW X5 (brangiausias rinkimų automobilis) bei sportiškas mažas hečbekas „Suzuki Swift Sport“.
Iki sprendimo priėmimo – daugybė testų
Iš 33 automobilių išrinkti geriausius įvairiose kategorijose – ne toks jau paprastas darbas. Todėl žurnalistų komisijai, kurią sudaro Linas Butkus, Ramūnas Fetingis, Renaldas Gabartas, Mindaugas Grinius, Dainius Leonavičius, Vitoldas, Jurgis Paplaitis, Dina Sergijenko, Ilona Steponėnė ir Valdas Valiukevičius, talkina įvairių sričių ekspertai.
Daugelį rinkimuose pristatytų automobilių šiemet taip pat bandė pakabų specialistas, „We are dynamics“ atstovas Domas Zinkevičius, „Toyota“ gamykloje Švedijoje dirbantis dizaineris Tomas Jankauskas, telekomunikacijų įmonės „Telia“ technologijų specialistai, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkai, skelbimų portalo „Autoplius“ ekspertai bei kiti įvairių sričių specialistai.
Patys automobiliai buvo bandomi visureigių „Peak Point“ platformoje, stabdymo teste, autonominių stabdymo sistemų teste, greitėjimo teste, Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome ant slidžių dangų, o pagrindinė bandymų stovykla vyko Druskininkuose, kur susirenka visi komisijos nariai ir kelias dienas vieną po kito bando visus rinkimų automobilius.
Automobilių valdymo, greitėjimo bei komforto savybėms didelę įtaką daro tokie dalykai kaip degalai bei padangos. „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimuose šių kriterijų įtaka yra minimali, kadangi visi dalyviai turi vieno gamintojo „Continental“ žiemines padangas, o jų bakai pildomi „Neste“ degalais.
Naujausi komentarai