Sėkmės skambutis nuaidėjo, kai itin palankiai buvo sutikta šiuolaikinė „Bentley Speed Six“ versija.
„Bentley Speed Six“ pirmtakas turėjo 6,5 l darbo tūrio variklį, 1929-aisiais ir 1930-aisiais laimėjo 24 valandų Le Mano lenktynes. Pagal senus originalius brėžinius, archyvinius mechanikų užrašus ir du išlikusius 1929 m. automobilius per dešimt mėnesių buvo pagamintas naujos kartos „Bentley Speed Six Car Zero“.
Preliminari žvalgyba rinkoje buvo rezultatyvi – užsakovai jau išgraibstė dvylika automobilių, kurie bus surinkti rankomis. Pirmas „Bentley Speed Six Car Zero“ savo šeimininką turėtų nudžiuginti jau šiemet.
drive.com nuotr.
Kitas „Bentley“ žingsnis – pagal 1929-ųjų modelį prikeltas „Blower Jnr“. Šis automobilis turi ne anuometį 4,5 l darbo tūrio, tačiau elektrinį variklį su „Sport“ (20 AG), „Comfort“ (2,7 AG) ir „Bentley“ (10,9 AG) režimais.
Kėbulas – iš anglies pluošto, stabdžių diskai – „Brembo“. Ekipažas, be kita ko, gali naudotis galinio vaizdo kamera, navigacine įranga, USB jungtimis. Su viena energijos įkrova „Blower Jnr“ gali nuvažiuoti 105 km, didžiausias galimas greitis – maždaug 70 km/val.
Užsakovams išskirtiniai dvylika „Bentley Blower Jnr“ vienetų, kaip ir „Bentley Speed Six Car Zero“, bus surinkti rankomis. Dar kelios dešimtys „Blower Jnr“ („First Edition“) nuriedės nuo robotizuoto konvejerio.
Naujausi komentarai