Vienam automobiliui įprasta padangas pakeisti per 30 minučių, tačiau dėl meto prieš žiemos sezoną dirbtuvėse jau laukia eilės automobilių.
„Taip, eilės – ilgos, dabar registruojame jau tik nuo lapkričio 1 d.“, – sakė „Melgos“ padalinio vadovas Andžej Ostrovski.
Pirmieji žmonės, kurie registravosi ir aktyviai prašė padangų keitimo paslaugos, pasak A. Ostrovski, pasirodė jau rugsėjo pabaigoje.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
„Rugsėjo paskutinę savaitę jau sujudimas nemažas“, – prisiminė A. Ostrovski.
Atvažiuoti gerokai vėliau, tarkime, lapkritį, mažai tikimybės pasikeisti padangas operatyviai.
„Bus viskas užgrūsta, nes dauguma palieka viską paskutinei dienai“, – komentavo A. Ostrovski.
Pašnekovas priminė, kad vasarinės padangos tinkamai nustoja veikti, kai vidutinė paros temperatūra siekia septynis laipsnius šilumos.
„Jau tada žieminė padanga pradeda veikti efektyviau nei vasarinė“, – priminė A. Ostrovski.
Universalios padangos – ne sprendimas
Šiuo laikotarpiu keliuose gausu nukritusių lapų, dėl savo sukibimo šiuo atveju žieminės padangos irgi pranašesnės. Universalios padangos meistrams kelia šypsnį.
„Universalios padangos kaip amfibija, nei gerai plaukia, nei važiuoja“, – juokėsi A. Ostrovski.
Kita vertus, universalios padangos yra šioks toks sprendimas, bet tik tuo atveju, jei su automobiliu nevažiuojama esant ekstremalioms oro sąlygoms.
„Kai bus snygis, plikledis, šlapdriba. Jeigu tuo metu niekur nevažiuojate, universalios padangos – geras sprendimas“, – sutiko A. Ostrovski.
Padangų keitimo paslaugos kaina pakito, nes iškilo serviso išlaikymo kaštai.
„Konkrečiai mūsų tinkle nuo pernai kainos kilo dešimt proc.“, – pastebėjo A. Ostrovski.
Vienos padangos permontavimas kainavo dvylika eurų, o šį sezoną jau trylika.
Kai kurie vairuotojai skuba keisti padangas.
„Atvažiavau remontuotis truputį, užtrunka aptarnavimas tai kartu atsivežiau ir padangas. Nereikės važinėt du kartus“, – juokėsi senyvas vairuotojas.
„Vis tiek reikės kada nors pasikeisti, tad kam laukti, galiu dabar tai padaryt. Rami galva po to“, – savo nuomonę dėstė pakalbintas vaikinas.
„Visą laiką geriau pasiruošti iš anksto. Sakoma, kad žiema užklupo netikėtai. Niekada nežinai, kada oro sąlygos pasikeis. Šiek tiek geriau anksčiau pasikeisti, būsiu pasiruošęs staigiems oro sąlygų pokyčiams, atvėsimams“, – aiškino kitas jaunuolis.
Ilgos eilės
Registruotis galima iš anksto, tuomet laukti eilėse nereikės.
„Jei užsiregistruotumėte šiandien, atvykti galėtumėte tik lapkričio antroje pusėje“, – teigė „Tokvilos“ serviso vadovas Saulius Nagelis.
Tačiau kai kuriems nusišypso sėkmė.
„Kartais žmonės atsisako, tada galima papulti anksčiau. Tačiau žiūrint tvarkingai, tuomet teks laukti apie tris savaites“, – pripažino S. Nagelis.
Aplaidų elgesį dėl padangų S. Nagelis vertina savaip.
„Važiuoti, žinoma, galite, bet teks susidurt su pirmo sniego ir ledo problema. Tad padangas reikėtų keisti anksčiau. Dvi pusės: jei žmogus važinėja mažai, keistis gali ir spalio pradžioje, padangoms nieko neatsitiktų. Jei važinėjate daug, padangas reikėtų keisti vėliau. Bet būtina keisti iš anksto, kad nereikėtų savęs kaltinti“, – patarė S. Nagelis.
Šiuo metu kai kurie jau važinėja su žieminėmis padangomis.
„Padangos žieminės prieinamos kelių rūšių. Štai nedygliuotos padangos turi minkštesnio mišinio. Nuo įkaitimo ši padangų rūšis labiau dils, jos neskirtos taip atiduoti vandenį, kaip vasarinės padangos. Pritaikymas vis tik važiuoti sniegu“, – tikino S. Nagelis.
Pasak jo, visuomet geriau tikros žieminės padangos, nes mūsų keliai dėl oro sąlygų itin keičiasi: vieną dieną vanduo, kitą dieną ledas ir t.t.
O štai padangos su protektoriumi „Regitroje“ leistinos iki 3 mm ilgio, tačiau reikia turėti omeny, kad šių padangų stabdymo kelias visiškai keičiasi.
„Kiekvienam pagal pasirinkimą, padangas reiktų keisti kas tris keturis metus“, – teigė S. Nagelis.
O nuo lapkričio 10 d. policijos pareigūnai pradės tikrinti automobilių padangų būklę, jei techninių reikalavimų jos neatitiks, vairuotojams baudos.
Naujausi komentarai