Jau nuo kitų metų Vilniaus miesto savivaldybė pradės ruošti techninius planus tramvajaus linijos tiesimui tarp Santariškių ir stoties. Tikimasi, kad gavus Europos Sąjungos finansavimą pirmieji keleiviai tramvajumi galės pasinaudoti 2016 m.
„Baigėme visus pasirengiamuosius darbus, kad kitais metais galėtume pradėti realų projektavimą dėl visuomeninio transporto sistemos įdiegimo į Vilniaus visuomeninio transporto žemėlapį. Turime visus suderinimus, dėl kurių buvo kilę anksčiau diskusijų“, - komentavo sostinės meras Artūras Zuokas.
Pasak jo, Vilniuje yra numatytos trys linijos, kurios ne dviejų bėgių, o vienbėgės arba išvis be bėgių.„Turės būti vienbėgis arba išvis be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia“, - pridėjo A. Zuokas.
Miesto vadovas pasakojo, kad jau nuo kitų metų bus pradėtas ruošti techninis projektas pirmajai linijai - „Santariškės-Stotis“. Savivaldybės skaičiavimu, darbus pradėti būtų galima 2014 m., o užbaigti 2016 m.
A. Zuokas teigė, kad šiam projektui reikalinga apie 0,5 mlrd. Lt lėšų ir tam būtina gauti Europos Sąjungos finansavimą. Savivaldybė tikisi, kad Seimas ir Vyriausybė šį projektą įtrauks į ypatingai svarbių finansuojamų objektų sąrašą.
„Į šią sumą įeitų visos Kalvarijų g. sutvarkymas, apšvietimas. Apie 40 proc. sumos sudarytų infrastruktūrai“, - sakė meras.Apie galimas tramvajaus bilieto kainas A. Zuokas kol kas nekalbėjo, tiesiog teigė, kad kaina bus bendra visam viešajam transportui.
Savivaldybės vadovas taip pat prasitarė, kad metro galimybė Vilniuje išlieka, tačiau apie projektą būtų galima pradėti galvoti tik tada, „kai gyventojų skaičius Vilniuje bus ženkliai didesnis“.
Metro idėjos miesto transporto plėtros koncepcijoje atsisakyta iki 2040 m.
Naujausi komentarai