Projektas „Menas be stogo“ gimė 2020 m., po pirmojo karantino, siekiant padėti dėl pandemijos nukentėjusiems menininkams ir uždarytoms galerijoms. Ši Vilniaus miesto savivaldybės ir lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ iniciatyva sulaukė rekordinio kūrėjų susidomėjimo bei miestiečių įsitraukimo, kurie leidosi į meno paieškas netikėtose miesto vietose. Kaip ir pernai, visus projekte pristatomus meno kūrinius galima įsigyti tiesiai iš menininkų arba jiems atstovaujančių galerijų – virtualioje galerijoje nurodytos jų kainos, svyruojančios nuo kelių dešimčių iki 10 tūkst. eurų.
„Nors visos galerijos veikia ir jų Vilniuje tik gausėja, tačiau menininkų aktyvumas atsiliepiant į mūsų kvietimą įrodo, kad poreikis menui išeiti į gatves išliko. Kol toks poreikis bus – tol tęsime projektą“, – sakė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Projekto svetainėje menasbestogo.lt rodomas Vilniaus centro žemėlapis, leidžiantis lengvai rasti visą šimtą projekto partnerių, lauko reklamos bendrovės „JCDecaux Lietuva“, stendų su meno kūriniais. Tikimasi, kad vilniečiai iki liepos 31 d. spės pamatyti visus mieste eksponuojamus darbus.
Dalyvavimas projekte „Menas be stogo“ nemokamas, visus kūrinių spaudos ir eksponavimo kaštus padengė projekto organizatoriai – Vilniaus miesto savivaldybė, lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ ir prekybos tinklas „Iki“. Su meno kūriniais Vilniaus centre susipažinti bus galima iki liepos 31 d., tačiau virtuali galerija menasbestogo.lt veiks visus metus.
Naujausi komentarai