Vilniaus tarptautinis festivalis „Kino pavasaris“ artėjantį 20-metį ketina minėti gerokai atsinaujinęs - ir forma, ir turiniu.
„Tikrai bus naujovių ir turinio prasme, bet apie jas papasakosime vėliau, dar turime pusę metų. Tikrai komanda nuoširdžiai dirba, šiuo metu programos sudarytos, pavyzdžiui, Argentinos festivaly, dar važiuosime į kitus festivalius, dar vyksta derybos su garsiais vardais. Žinoma, dvidešimtąjį festivalį norime iš tiesų švęsti taip, kad visi pajustų, jog mieste yra kino šventė“, - pirmadienį BNS sakė festivalio direktorė Vida Ramaškienė.
Antradienį kino teatre „Forum Cinemas Vingis“ festivalio komanda pristatė naują logotipą, vinjetę, interneto svetainę ir išankstinį bilietų pardavimą.
Buvusį „Kino pavasario“ logotipą - saulutę su akiniais - pakeis septynkampė žvaigždutė su kino juosta per vidurį. Ir senąjį, ir naująjį logotipus kūrė dizaineris Aidas Urbelis.
Anot jo, naujasis ženklas - labiau šiaurietiškas, akcentuojantis Lietuvos geografinę padėtį.
Naują vinjetę, primenančią varnėnų susibūrimą danguje, kūrė Mantas Skrupskelis. Pasak jo, pats festivalis asocijuojasi su pavasariu, jam būdinga skrydžio dvasia.
Festivalio vykdantysis direktorius Algirdas Ramaška pranešė, kad bilietus į kitų metų festivalį bus galima įsigyti jau nuo penktadienio kino teatro kasose. Jo teigimu, „Kino pavasario“ abonementinis kuponas galės tapti Kalėdų dovana.
Dvidešimtasis Vilniaus tarptautinis festivalis „Kino pavasaris“ vyks kitų metų kovo 19 - balandžio 2 dienomis.
Naujausi komentarai