Vienas ryškiausių Ritos Oros blykstelėjimų – daina, specialiai kurta filmui „50 išlaisvintų atspalvių“, iškėlė atlikėją į tuomet aukščiausias pozicijas.
Koncertą sostinės gimtadienio proga dovanoja savivaldybė. Tiesa, ne visi tokiomis prabangiomis dovanomis patenkinti.
„Atsimenu, kad lygiai toks pats pabumbėjimas buvo jau prieš n metų, kai atvažiavo Björk“, – teigė muzikos apžvalgininkas Jonas Braškys.
Internete pasipylė kritika, mat savivaldybė atlikėjai už koncertą paklojo beveik pusę milijono eurų.
„Kai žmonės pradeda skaičiuoti, kad čia yra jų pinigai, tai jie teisėtai uždavinėja klausimus dėl prioritetų“, – akcentavo apžvalgininkas Andrius Užkalnis.
„Susišviečia tai, kad man nepatinka Rita Ora ir todėl aš bumbėsiu. O jei atvežtų mano mėgstamą atlikėją ir būtų nemokamas koncertas, tai nuostabiai eitume ir plotume katučių“, – kalbėjo J. Braškys.
„Go Vilnius“ vadovė aiškina, kad į sumą įeina ne tik atlikėjos honoraras.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
„Įeina ir visas kitas reikalavimų išpildymas, tai yra apgyvendinimo kaštai, logistikos, kelionės išlaidos, garso ir šviesos reikalavimų techniniai išpildymai“, – aiškino „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
Nors Vilniaus vadovas į pirmąsias gerbėjų gretas ir nepretenduoja, sako, kad tokių koncertų reikia.
„Suprantu, kad Vilnius visą laiką yra po padidinamuoju stiklu“, – sakė Vilniaus meras Valdas Benkunskas.
Pernai tame pačiame „Jaunas kaip Vilnius“ festivalyje irgi koncertavo pasaulinio lygio žvaigždės – „Clean Bandit“ ir „Bastille“. Užpernai škotų dainininkas Lewis Capaldi.
Bet tada kainos niekam neužkliuvo.
„L. Capaldi kaina visiškai tokia pati buvo kaip R. Oros“, – tikino D. Aleksandravičienė.
Esą problema ne kiek, o kas ir iš kokių pinigų sumokėjo A lygio žvaigždei.
„Čia būtų tas pats kaip, kad savivaldybė pradėtų prekiauti automobiliais arba padarytų maisto prekių parduotuves už savivaldybės pinigus“, – situaciją prilygino A. Užkalnis.
Tačiau „Go Vilnius“ aiškina, kad koncertas ne tik pramoga, bet ir sostinės reklama.
„Tai ne tik šalies ir miesto žinomumo garsinimas, bet ir parodymas, kad regionas yra saugus. Pasaulinės žvaigždės nevažiuoja ten, kur yra nesaugu“, – aiškino „Go Vilnius“ vadovė.
Pernai koncertas Vingio parke sutraukė 70 tūkst. žmonių. Šiemet, tikimąsi, ateis ne mažiau.
Skaičiuojama, kad Vilnius iš to uždirbs kone keturis kartus daugiau nei išleido.
„Tai yra gastro sektorius, tai yra apgyvendinimo sektorius ir visi kiti. „Jaunas kaip Vilnius“ yra platesnis renginys ir jis turės miestui 2,2 milijonų ekonominę grąžą“, – skelbė D. Aleksandravičienė.
Kad pasaulinio lygio žvaigždės pagyvina ekonomiką, įrodė Singapūras. Valdžia Taylor Swift sumokėjo 3 milijonus dolerių, kad ši nekoncertuotų niekur kitur Pietryčių Azijoje.
Prieš koncertą skrydžių pardavimai Singapūre šoktelėjo 180 proc., o svečiai iš užsienio išleido apie 370 milijonų dolerių.
Naujausi komentarai