Vilniaus savivaldybė informuoja gyventojus, kur reikia kreiptis, ištikus šilumos ir karšto vandens avarijai būste, kad netektų ilgai laukti pagalbos per šalčius. Po to, kai vakar 25-ių Šeškinės daugiabučių namų gyventojai buvo laikinai likę be šildymo ir karšto vandens, boilerinėje įvykus mechaniniam gedimui, ne visi gyventojai tiksliai žinojo, kam turėtų skambinti pranešti apie avariją.
• Tokiu atveju, kai būste netikėtai nutrūksta karšto vandens ar šilumos tiekimas darbo valandomis, gyventojai turėtų kreiptis į savo namo vidaus šildymo ir karšto vandens sistemas prižiūrinčią bendrovę – administratorius ar bendriją – ir informuoti apie situaciją.
• Jei vandentiekio ar šilumos sistemos avarija įvyksta ne darbo metu, gyventojai turėtų kreiptis į UAB „GRINDA“ miesto avarinę dispečerinę tarnybą tel. 1355, arba į kitą namo administratoriaus (bendrijos) pasirinktą avarinę tarnybą, kuri budi ir atvyksta aiškintis avarijų priežasčių po darbo valandų.
• Jei atvykusi avarinė tarnyba nustato, kad gedimas nesusijęs su namo vidaus inžineriniais tinklais, iškart informuoja bendrovę „Vilniaus energija“ ar kitą namo valdytojo pasirinktą šilumos tiekėją. Patys gyventojai apie šilumos tiekimo avariją taip pat gali papildomai informuoti „Vilniaus energijos“ centrinį klientų aptarnavimo centrą tel. 1899. Skambinant šiuo numeriu po 22 val. jūsų skambutis bus nukreiptas į budinčią dispečerinę tarnybą.
Naujausi komentarai