Ant įgriuvusio Kleboniškio tilto šią savaitę išvysime daugiau bendrovės "Kauno tiltai" darbininkų. Po parengiamųjų darbų čia bus pradėtos keisti lūžusios tilto konstrukcijos.
Ant įlūžusio Kleboniškio tilto prieš savaitę pasirodę pirmieji statybininkai pradėjo parengiamuosius remonto darbus. Bendrovės "Kauno tiltai" atstovai yra suplanavę šios savaitės viduryje imtis tikrojo tilto remonto – pradėti keisti sulūžusias tilto konstrukcijas.
"Darbininkų palapinės sumontuotos būtent tose vietose, kur vyks remonto darbai. Šios palapinės apsaugos nuo nepalankių oro sąlygų – ir nuo vėjo, ir nuo lietaus. Jei orai bus labai nepalankūs, palapines esame suplanavę papildomai šildyti ir jose palaikyti reikiamą temperatūrą. Rytoj arba poryt ketiname išmontuoti lūžusius šarnyrus", – pasakojo "Kauno tiltų" atstovė Inga Smirnovienė.
Ši bendrovė remonto darbus planuoja baigti iki gegužės 30 d., tačiau esant palankiems orams tiltas gali būti baigtas taisyti greičiau. Kleboniškio tilto remonto darbams yra skirta 1,76 mln. litų. Už didžiąją šios pinigų sumos dalį bus pakeisti lankstai ir suremontuoti deformaciniai pjūviai, taip pat – atstatyta asfaltbetonio danga.
Kleboniškio tiltas pastatytas 1981-aisiais ir nuo to laiko nebuvo nė karto remontuotas. Pastaraisiais metais, išaugus automobilių srautams, šis tiltas nuolat patirdavo dideles apkrovas.
Kai kurie tiltų specialistai puse lūpų kalba, kad per paskutinę tilto apžiūrą ekspertai lūžių grėsmę praleido pro akis. Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjas Gediminas Viršilas tilto būklę turėjusių sekti ekspertų nekaltina. "Kiekvienais metais apžiūrimi visi valstybiniuose keliuose esantys tiltai. Šis tiltas visada buvo geras. Šarnyrai nutrūksta neretai, juos keičiame, bet niekada Lietuvoje dar nebuvo nutrūkę visi tiltą laikantys šarnyrai vienu metu. Tai pirmas toks tilto gedimas mūsų šalyje", – įgriuvus tiltui kalbėjo G.Viršilas.
Naujausi komentarai