Neseniai įrengta ekstremalaus dviračių sporto trasa Nemuno saloje kauniečiams kelia klausimų dėl jos saugumo. Patys ekstremalai įsitikinę, kad tokių vietų reikia kuo daugiau.
Gegužės pabaigoje Nemuno salos parke įkurta purvo trasa BMX dviračių mėgėjams. Joje jau vyko ir vienos varžybos, tačiau saloje besilankantiems kauniečiams kilo klausimų dėl šio objekto saugumo.
„Dažnai su mažamečiais vaikais ateiname pasivaikščioti po Nemuno salos parką. Akį rėžia supiltos žemių krūvos. Šioje neaptvertoje, neprižiūrimoje teritorijoje vaikai gali sprandus nusisukti“, – rašė redakcijai elektroniniu paštu atsiųstame laiške Rima Sidaravičienė.
Kauno savivaldybės Kultūros ir turizmo plėtros skyriaus vedėjas Albinas Vilčinskas patvirtino, kad trasa įrengta su savivaldybės pritarimu, o ją prižiūri operatorius – ekstremalaus sporto asociacija „White Puppy“.
„Jie ir yra atsakingi už trasos saugumą. Joje važinėjantys suaugę žmonės atsako patys už save, o nepilnamečiams būtina tėvų priežiūra arba jų leidimas“, – aiškino vedėjas.
Saloje įrengtas parkas nesaugomas ir neaptvertas, ten gali atvykti ir išbandyti supiltus tramplinus kas tik nori.
Asociacijos „White Puppy“ atstovas Sigitas Čiapas tikino, kad visame pasaulyje tokie parkai yra atviri. „Specialiai šalia didesnių kalvų įrengėme ir mažesnes, kur tikrai saugu važinėti ir nepatyrusiems BMX dviratininkams, – kalbėjo S.Čiapas. – Ir didesnės žemių kalvos yra saugesnės nei konstrukcijos su aštriais kampais. Tai tokia pati sudedamoji parko dalis kaip suoleliai, laiptai, kiti daiktai. Mes tik šiek tiek pakeitėme reljefą.“
Jis teigė, kad trasa yra labai laukta BMX mėgėjų, kurių, asociacijos duomenimis, Kaune netgi daugiau nei Vilniuje.
S.Čiapo nuomone, turint tokius ekstremalų parkus galima ne tik užtikrinti įdomų jaunimo laisvalaikį, bet ir išugdyti profesionalių sportininkų. „Juk BMX triukai įtraukti į olimpinių sporto šakų sąrašą. Būtų gražu ateityje turėti ir savų šio sporto atstovų“, – mano S.Čiapas.
Jis žadėjo, kad trasa visada bus prižiūrima, čia vyks varžybos. „Jau įsitikinome, kad supiltos kalvos atsparios liūtims. Taip pat trasos pakraščiai bus apsodinti žole“, – dalijosi planais S.Čiapas.
Naujausi komentarai