Pereiti į pagrindinį turinį

Ar vilniečiai gali tikėtis kompensacijų už laiku neišvežtas šiukšles?

2018-07-17 12:13

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) kreipėsi į Vilniaus merą Remigijų Šimašių prašydama informuoti, kaip bus kompensuojami gyventojų patirti nepatogumai dėl nekokybiškos komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos, pranešė Teisingumo ministerija.

D. Labučio / ELTOS nuotr.

Pastaraisiais mėnesiais vartotojų teises ginanti institucija gauna sostinės gyventojų nusiskundimų dėl nekokybiškai teikiamų atliekų tvarkymo paslaugų. Vartotojai skundžiasi, kad nuo gegužės 1 d. pasikeitus komunalinių atliekų tvarkymo paslaugų teikimo tvarkai, atliekos nebuvo išvežtos kaip tai numatyta aptarnavimo grafikuose, tačiau mokėjimo suma nebuvo sumažinta, teigiama ministerijos pranešime.

Savivaldybės įmonės „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ vartotojams atsiųstuose mokėjimo pranešimuose apskaičiuota mokėti vietinė rinkliava už komunalinių atliekų tvarkymą ir už tą laikotarpį, kai komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos nebuvo suteiktos.

Vartotojai prašo, kad atliekos būtų išvežamos grafikuose nustatytu dažnumu, o už tą laikotarpį, kai paslaugos nebuvo suteiktos, nebūtų skaičiuojama ir vietinė rinkliava. Vartotojai taip pat nurodo, kad su šiais nusiskundimais kreipusis į paslaugas teikiančią savivaldybės įmonę, problema nebuvo išspręsta.

„Visuomenės informavimo priemonėse buvo skelbta daug informacijos, kad įsigaliojus naujajai komunalinių atliekų organizavimo tvarkai pirmosiomis savaitėmis šiukšlės nebuvo išvežamos pagal grafiką, o konteineriai prie gyvenamųjų namų stūksojo perpildyti.

Šią problemą yra pripažinusi ir pati savivaldybė, tad vartotojus ginanti tarnyba pasinaudojo teise iš savivaldybės gauti informaciją, susijusią su vartotojų teisių užtikrinimu“, - pranešime akcentuoja teisingumo viceministrė Irma Gudžiūnaitė.

VVTAT prašo sostinės mero iki liepos pabaigos informuoti, kaip bus kompensuoti nepatogumai gyventojams ir kaip ketinama užtikrinti vartotojų teises organizuojant atliekų tvarkymo paslaugų teikimą.

ELTA primena, kad gegužės 1 dieną Vilniuje įsigaliojo atliekų išvežimo reforma. Nuo tos dienos Vilnius padalintas į penkias dalis. Šiaurinę, rytinę ir vakarinę zonas aptarnauja „Ecoservice“, centrinę - „VSA Vilnius“, pietuose dirba „Ekonovus“.

Pereinamuoju laikotarpiu buvo vėluojama vežti šiukšles, dėl to meras ir savivaldybė sulaukė daug kritikos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų